fbpx

Tak, nawet w ciąży możesz zapomnieć o bólu pleców i poczuć się lekko!

Sprawdź to ćwiczenie (wystarczy 5 minut!)

Nie potrzebujesz ćwiczyć długo, potrzebujesz ćwiczyć MĄDRZE.

Specjalnie dla kobiet w ciąży przygotowałam PROSTY PLAN DLA SPRAWNEJ CIĄŻY – zacznij od 25 minut w tygodniu, aby poczuć różnicę!

Zamień ból pleców i sztywności w uczucie lekkości i sprawności - dzięki sile mądrego ruchu, wspierającego zdrowie w ciąży.

Zamień brak energii i zmęczenie w pełnię mocy każdego dnia - dzięki różnorodnym, odżywczym ćwiczeniom z radością rozkładaj matę!

Zamień stres i obawy w spokój i pewność siebie, dzięki ćwiczeniom przygotowującym Cię do porodu i regeneracji po porodzie.

Poczuj się lekko w ciąży i przygotuj ciało do macierzyństwa z planem minimum!

PROSTY PLAN jest genialny nie tylko ze względu na stopniowe i przemyślane wdrażanie odpowiednich treningów. Kluczowe jest w nim połączenie takich treningów, które od początku będą budować solidny fundament dla Twojego sprawnego ciała w ciąży.

Ćwiczenia oddechowe oraz mobilizacyjne przynoszą natychmiastową ulgę - uczucie ciężkości w ciele zmieniasz na lekkość i luz.

Delikatne aktywacje dla mięśni głębokich wspierają Twoje mięśnie brzucha i dna miednicy - zmniejszają objawy nietrzymania moczu lub obniżenia narządów miednicy.

Stopniowo i mądrze wdrażany trening funkcjonalny wzmacnia pośladki i stabilizację kręgosłupa, przeprowadzając Cię od braku sił i zerowej energii do ciała pełnego mocy.

Świadoma, uważna praca z ciałem pozwala Ci poczuć więcej w krótszym czasie - szybciej przejdziesz drogę od obaw i lęku do bycia pewną siebie, silną i sprawną przyszłą mamą!

Lepsza postawa ciała i jakość ruchu, pozwala wreszcie odpuścić nagromadzonym napięciom, a w Twoim ciele pojawia się lekkość i głęboka moc.

Dołącz do kobiet, które już przeszły ciążę w sprawności i cieszą się aktywnym życiem z maluchami:
Wcześniej nadmiar różnych treści, filmów i ćwiczeń dla kobiet w ciąży z fit-trenerkami powodował że gubiłam się w tym, nie wiedziałam od czego zacząć, co rzeczywiście mogę wykonywać i jak się do tego zabrać. Trafiłam przypadkiem na Helę i stwierdziłam że spróbuję, to było najlepsze co mogłam dla siebie zrobić! W końcu zrozumiałam też o co chodzi z tym całym 'oddechem przeponowym'. Małymi krokami wprowadzane jesteśmy do ruchu który pomaga przygotowywać się do bardziej zaawansowanych ćwiczeń, porodu i… funkcjonowania z maluszkiem 🙂
Joanna
(...) Chciałam dać znać ze my już po porodzie i podziękować kolejny raz za program! Słuchaj, po pierwsze udało się siłami natury!!!! (...) Poród był trudny bo okazało się ze mam na serio małą miednice (sprzężna zewnętrzna 17cm), pozostałe wymiary też poniżej normy, Mały ledwo się przecisnął, poród byl baaaaardzo długi i jak mówiła położna walczyliśmy o każdy milimetr postępu. Wszyscy byli pewni ze skończy się cesarką, ale że było dobre tętno Małego dawali nam czas. A było dobre bo podobno świetnie oddychałam i dziecko było super dotlenione - a to trenowałam w programie godzinami ostatni miesiąc przecież (...) też twierdzi ze moja dobra kondycja fizyczna pozwoliła mi dać radę walczyć w drugim okresie kiedy byłam totalnie wyczerpana. No więc dzięki za te treningi!
Dzielna Kursantka
Pełen profesjonalizm z ogromną dawką dobrej energii! Hela przekazuje bardzo istotną wiedzę, którą powinien posiadać każdy tak naprawdę, w super skondensowanej i przystępnej formie. Do tego proste ćwiczenia, w których najważniejsze jest zdrowie i bezpieczeństwo 😍 wystarczy 15min dziennie „Z Helą ” aby poczuć różnicę w ciele, mnie w przeciągu tygodnia pomogła w problemie który miałam od 4lat, teraz przygotowuje się z nią do porodu i napewno wrócę po więcej już po 💚 UWIELBIAM 💚​
Martyna

Wiem, że najtrudniej jest zacząć. Dlatego zapraszam Cię do programu idealnego na start - możesz zacząć w każdym trymestrze!

Jak działa program?

Zasługujesz na to, aby czuć się świetnie w ciąży... i szybko wrócić do formy po porodzie! Zacznij małymi krokami z przemyślanym programem:

Prosty plan dla sprawnej ciąży

Łatwiejszy poród & szybszy powrót do formy
PLN79
PLN 59 subskrypcja miesięczna
  • - 4 tygodnie krótkich treningów, które ułożone są w skuteczny i prosty plan działania usprawniający ciało w ciąży krok po kroku od podstaw
  • - każdy tydzień to dwa treningi po 15/20 min, z którymi zbudujesz solidne fundamenty sprawnego ciała w ciąży (oddech, postawa ciała, mobilność, mięśnie głębokie)
  • - każdy tydzień odblokowuje się stopniowo, byś mogła skupić się na danym etapie i działać krok po kroku
  • - ćwiczysz na wygodnej platformie on-line gdzie chcesz i kiedy chcesz, korzystasz z planów na kolejne miesiące tak długo, jak potrzebujesz
  • - system treningowy poparty badaniami naukowymi, zgodny z wytycznymi WHO oraz PTGiP
  • - stopniowy progres w kolejnych tygodniach, by w swoim tempie dojść do zalecanej tygodniowej dawki aktywności fizycznej (150 min)
  • - grupa wsparcia i możliwość skonsultowania się ze mną na grupie dla Kursantek na WhatsApp
  • - potrzebujesz: piłeczkę do rolowania lub tenisa, roler, długą gumę lub rajstopy, gumy miniband (kolejne miesiące), piłkę do pilatesu lub poduszkę
  • - możesz dołączyć w każdym momencie ciąży - rownież w pierwszym trymestrze!

Jeśli nie lubisz automatycznych płatności z karty co miesiąc, poniżej link do płatności jednorazowej:

PŁATNOŚĆ Z GÓRY NA 3 MIESIĄCE: 177 zł

Dlaczego warto mi zaufać?

Nazywam się Helena Ignatowska, od 2017 pomagam kobietom zbudować ciało pełne mocy w ciąży i po porodzie. Z moich kursów skorzystało już ponad 1000 kobiet, a na sali przeprowadziłam ponad 20 tys. treningów na żywo. 

Jestem trenerką personalną, specjalizuję się w treningu medycznym kobiet w ciąży i po porodzie oraz w treningu funkcjonalnym mięśni brzucha i dna miednicy. 

Jestem instruktorką innowacyjnej metody treningowej Low Pressure Fitness (level 1 & 2), która bardzo skutecznie wzmacnia mięśnie głębokie i pomaga kobietom szybciej wracać do sportu.

Dzięki moim treningom zbudujesz sprawne ciało, dające radość, lekkość i swobodę życia. Nawet jeśli jesteś w ostatnim trymestrze ciąży, tuż po porodzie, zmagasz się z rozejściem mięśni brzucha czy nietrzymaniem moczu.

Wierzę w to, że każda mama i przyszła mama może czuć się lekko, sprawnie i pewnie siebie. By robić, to co kocha i żyć w pełni!

Na co dzień prowadzę treningi indywidualne dla kobiet w ciąży i po porodzie w moim kameralnym studio treningowym w Sopocie. Organizuję aktywne weekendowe wyjazdy dla mam, treningowe warsztaty dla kobiet, szkolę innych specjalistów oraz sama wciąż się rozwijam i uczę od najlepszych. 

Praca „na żywo” pozwala mi obserwować realne efekty Klientek, wyłapywać błędy w technice treningowej i wprowadzać modyfikacje, ale też weryfikować swoje metody w praktyce. Dzięki temu Ty dołączając on-line do PROSTEGO PLANU ćwiczysz ze sprawdzonym systemem i pomimo, że nie ma mnie obok Ciebie, doskonale wiem, na co powinnaś zwrócić uwagę w danym ćwiczeniu i jakie są najczęściej popełniane błędy.

Prywatnie jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Doświadczyłam na sobie ciąży zagrożonej, przedwczesnego porodu, dochodzenia do siebie po nagłym cesarskim cięciu, a także rozejścia mięśni brzucha i ogromnego bólu kręgosłupa.

Dlatego tak dobrze rozumiem moje Klientki.

I dlatego też w moich treningach króluje świadomy i wspierający ruch – odżywczy nie tylko dla ciała, ale i dla ducha. Po to by każda, nawet najbardziej zmęczona mama czy przyszła mama, mogła poczuć się lepiej w swoim ciele, zapomnieć o bólu i ograniczeniach, odzyskać wolność i móc z radością robić wszystko to, co kocha!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Najczęstsze pytania

Według wytycznych American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) jeśli jesteś zdrowa, a Twoja ciąża przebiega normalnie możesz kontynuować lub ROZPOCZĄĆ regularną aktywność fizyczną w każdym momencie ciąży. Według PTGiP kobiety w ciąży niskiego ryzyka powinny być zachęcane do inicjowania aktywności fizycznej jak najszybciej.

Ocenę ryzyka ciąży i ewentualne przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży stwierdza lekarz prowadzący ciążę – dlatego, zanim zaczniesz ćwiczyć, porozmawiaj z nim.

Warto wspomnieć, że według najnowszych wytycznych (takie jest stanowisko m.in. the Society for Maternal-Fetal Medicine z 2021 r.) odchodzi się od tzw. „reżimu łóżkowego” nawet w przypadku ciąż zagrożonych – mówi się o tym, że większe ryzyko niesie rezygnacja z aktywności.

Jeśli Twój lekarz prowadzący nie popiera aktywności w ciąży, a nie masz przeciwskazań – warto wytłumaczyć lekarzowi, o jakie ćwiczenia chodzi i że są to treningi pro-zdrowotne, a nie robienie formy życia. Czasami lekarze kojarzą ćwiczenia ze zwykłym fitnessem i skakaniem na stepach – natomiast w moim programie dla kobiet w ciąży ćwiczymy po to, by być zdrowymi i sprawnymi mamami. Także jeśli tylko Twoja ciąża przebiega prawidłowo, możesz zacząć nawet w pierwszym trymestrze!

Według wytycznych American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) jeśli jesteś zdrowa, a Twoja ciąża przebiega normalnie możesz kontynuować lub ROZPOCZĄĆ regularną aktywność fizyczną W KAŻDYM MOMENCIE – również w pierwszym trymestrze.

Natomiast przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży może stwierdzić tylko lekarz prowadzący ciążę – dlatego, zanim zaczniesz ćwiczyć, upewnij się, czy nie występuje u Ciebie żadne z nich.

Jeśli Twój lekarz prowadzący nie popiera aktywności w ciąży, a nie masz przeciwskazań – warto wytłumaczyć lekarzowi, o jakie ćwiczenia chodzi i że są to treningi pro-zdrowotne, a nie standardowy fitness.

Tak, PROSTY PLAN zakłada wspieranie najsłabszych obszarów ciała, które mogą mieć wpływ na główny problem. Takie całościowe podejście sprawia, że treningi będą świetnym uzupełnieniem terapii z fizjoterapeutką lub jej kontynuacją. Przyniosą Ci szybkie efekty nie tylko w lepszym samopoczuciu, ale również w zmniejszeiu objawów!

Tak, w każdej chwili na swoim panelu możesz anulować subskrypcję. Natomiast jeśli potem złożysz nowe zamówienie – to Twój kurs ruszy od początku od pierwszego tygodnia. 

Pewnie! Nawet wykupując dostęp do planu tylko na miesiąc nadal możesz wesprzeć woje ciało! Rozluźnić, uruchomić, poczuć oddech, poprawić postawę ciała, nawyki ruchowe. To da Ci moc na przyszłość!

Pamiętaj też o module połogowym – moje Kursantki bardzo chwalą sobie dostęp do programu w momencie porodu, bo mogły od razu zacząć odpowiednio wspierać ciało, by potem szybciej wrócić do formy!

  • Brak przeciwwskazań lekarskich do podjęcia aktywności fizycznej
  • Mata lub dywan i kawałek podłogi
  • w ciąży przyda Ci się duża piłka
  • mały sprzęt domowy: gumy miniband (małe pętle o różnym oporze, do kupienia w każdym sklepie sportowym), małe hantle lub butelki z wodą, roler (wałek do rolowania), twarda piłeczka (może być taka dla psa), długa guma lub para rajstop elastycznych, piłka do pilatesu lub lekka dziecięca

Tak! Zaczynamy od zupełnych podstaw, delikatnego ruchu. Wiele z treningów to spokojna praca nad podstawami sprawnego ciała, więc jest to dla Ciebie świetny wstęp, żeby na spokojnie zacząć pracować nad lepszą kondycją.

 

Platforma treningowa to moje najpełniejsze miejsce dla aktywnych kobiet, które kochają ruch i nie wyobrażają sobie zrezygnować z tej miłości w ciąży czy po porodzie. Znajdziesz tam wszystkie treningi, jakie do tej pory stworzyłam (ponad 200 i wciąż przybywają nowe!) i webinary dla kobiet w ciąży i dla mam. Pogrupowane są w wygodne moduły, tak byś z łatwością mogła korzystać z tego bogactwa i dopasowywać treningi do swoich potrzeb. Po dołączeniu otrzymujesz dostęp do całej platformy – korzystasz ze wszystkiego tak długo, jak chcesz (dostęp jest abonamentowy).

Natomiast na początku drogi nie potrzebujesz tego całego bogactwa treningowego – a wręcz jeśli nie byłaś zbyt aktywna do tej pory, to ta ilość może sprawić, że poczujesz się zagubiona. Szczególnie będąc w zupełnie nowej życiowej sytuacji – w ciąży! Na samym początku potrzebujesz właśnie planu „minimum”, który wprowadzi Cię krok po kroku do świata odżywczego ruchu – i ten plan to właśnie PROSTY PLAN. Zaczynamy w nim od małej dawki ruchu o niskiej intensywności i dopiero tydzień po tygodniu na spokojnie zwiększamy objętość i poziom ćwiczeń.

Dzięki temu w zgodzie ze sobą, bez spinki i presji, metodą małych kroczków – budujesz ciało pełne mocy!

Ćwicz mądrze, a nie ciężko i ciesz się aktywną ciążą!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.