fbpx

Chcesz wbić się w spodnie sprzed ciąży? Ćwicz brzuch z głową!

Pewnie już wiesz, że brzuszki i klasyczne wzmacnianie nie daje dobrych efektów po ciąży – tylko co wzamian?

Sprawdź na sobie moje podejście do kobiecego treningu i stestuj ćwiczenie z platformy treningowej NAŁADUJ BATERIE.

Potrzebujesz na nie tylko 5 minut, a dzięki aktywacji mięśni głębokich, obniżeniu ciśnienia śródbrzusznego i mobilizacji tylnych żeber – poczujesz bardzo intensywny efekt wypłaszczania brzucha!

To ćwiczenie, jak i wiele innych skutecznych treningów, czeka na Ciebie na platformie treningowej dla mam i przyszłych mam NAŁADUJ BATERIE!

Platforma treningowa to specjalne miejsce dla mam i przyszłych mam, które chcą czuć się świetnie w swoim ciele.

Co dokładnie znajdziesz na platformie:

Odżywczy ruch

Praktyczna wiedza

Comiesięczna motywacja

Społeczność aktywnych babek

Platforma treningowa NAŁADUJ BATERIE jest dla Ciebie, jeśli:

Naładuj baterie odżywczym ruchem!

Niezależnie od etapu życia, już po pierwszym tygodniu ćwiczeń odczujesz:

Zajrzyj do wnętrza platformy treningowej NAŁADUJ BATERIE i już poczuj to dobro płynące ze wspólnych treningów!

Sprawdź, jakie moduły znajdziesz na platformie. W każdym module znajdziesz od 10 do 40 lekcji z treningami i webinarami, trwającymi od 10 do 40 minut.

1. CIĄŻA - FUNDAMENTY

2. CIĄŻA - BRZUCH I MDM

3. CIĄŻA - MOBILITY

4. CIĄŻA - WZMACNIANIE

5. PRZYGOTOWANIE DO PORODU

6. WSPARCIE W POŁOGU

7. LOW PRESSURE FITNESS

8. MOCNY BRZUCH

9. MDM & POŚLADKI

10. ZDROWY KRĘGOSŁUP

11. TRENING FUNKCJONALNY

12. WZMACNIANIE Z MINIBAND

13. INTENSYWNE WZMACNIANIE

Sprawdź opinie moich Kursantek i naładuj baterie!

Poczuj się świetnie w swoim ciele już teraz!

Wybierz najlepszą opcję dla siebie:

DOSTĘP MIESIĘCZNY

129 zł

DOSTĘP PÓŁROCZNY

649 zł

DOSTĘP PÓŁROCZNY + MENTORING

929 zł

Zapisz się na listę oczekujących - otrzymasz informację o uruchomieniu platformy jako pierwsza i najlepsze warunki dołączenia!

Administratorem podanych danych osobowych jest Helena Ignatowska, ul Dembińskiego 33/A17 81-237 Gdynia, NIP: 9512215530 REGON:382656670. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wysłania wiadomości e-mail. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także usunięcia. Użytkownik ma także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych. Dane będą przechowywane przez okres trwania hostingu strony internetowej. W przypadku uznania, że dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem przysługuje skarga do organu nadzorczego. Kontakt z administratorem: kontakt@naladujbaterie.pl

Dlaczego możesz mi zaufać?

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerką personalną, specjalizuję się w treningu medycznym kobiet w ciąży i po porodzie oraz w treningu funkcjonalnym mięśni brzucha i dna miednicy. Jestem instruktorką innowacyjnej metody treningowej Low Pressure Fitness (level 1 & 2), która bardzo skutecznie wzmacnia mięśnie core i poprawia postawę ciała – również dla kobiet np. z obniżeniem narządów rodnych.

Dzięki moim treningom zbudujesz sprawne ciało, dające radość, lekkość i swobodę życia. Nawet jeśli jesteś w ostatnim trymestrze ciąży, tuż po porodzie, zmagasz się z rozejściem mięśni brzucha czy nietrzymaniem moczu.

Wierzę w to, że każda mama i przyszła mama może czuć się lekko, sprawnie i pewnie siebie.

By robić, to co kocha i żyć w pełni!

Na co dzień pracuję w klinice fizjoterapii w Gdyni Orłowo Medstacja i prowadzę treningi indywidualne z dojazdem do Klientek (Gdynia/ Trójmiasto). Organizuję aktywne weekendy dla mam i treningowe warsztaty dla kobiet. 

Prywatnie jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Doświadczyłam na sobie ciąży zagrożonej, przedwczesnego porodu, dochodzenia do siebie po nagłym cesarskim cięciu, a także rozejścia mięśni brzucha i ogromnego bólu kręgosłupa.

Dlatego tak dobrze rozumiem moje Klientki. I dlatego też w moich treningach króluje świadomy i wspierający ruch – odżywczy nie tylko dla ciała, ale i dla ducha. Po to by każda, nawet najbardziej zmęczona mama czy przyszła mama, mogła poczuć się lepiej w swoim ciele, zapomnieć o bólu i ograniczeniach, odzyskać wolność i móc z radością robić wszystko to, co kocha!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Jestem instruktorką fitness od 2010 r. Ukończyłam kurs trenera personalnego prowadzony przez Akademię Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego oraz kurs trenera medycznego kobiet w ciąży i po porodzie prowadzony przez Katarzynę Witek – Sokołowską i Izabelę Dembińską. Jestem instruktorką metody Low Pressure Fitness – skończyłam kurs level 1 & 2 prowadzony przez Becky Keller z USA oraz Annę Łukasik.

Jestem również po wielu innych specjalistycznych szkoleniach m.in.: 

Na platformie znajdziesz także świetne fizjoterpeutki uroginekologiczne:

Joanna Badach

Jest mgr fizjoterapii i terapeutką uroginekologiczną certyfikowaną przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne. Odbyła staż w Oslo z zakresu fizjoterapii w problemach dna miednicy. Współpracuje ze szkołami rodzenia, pracuje zarówno na oddziale położnictwa, jak i w prywatnym gabinecie. W programie opowiada o mięśniach brzucha w ciąży i po porodzie, oraz o wertykalnych pozycjach porodowych.

Anna Szwedzik

Jest mgr fizjoterapii i terapeutką uroginekologiczną certyfikowaną przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne. Zajmuje się rehabilitacją i profilaktyką uroginekologiczną - zarówno w Szpitalu, jak i prywatnym gabinecie. Prowadzi zajęcia dla kobiet w ciąży (także w ramach szkoły rodzenia) i po porodzie. W programie opowiada o tym, jak dbać o zdrowie mięśni dna miednicy w ciąży, po cięciu cesarskim oraz porodzie naturalnym.
Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.