fbpx

Daj sobie czas tylko dla siebie

Ćwicz mądrze, w zgodzie ze swoimi potrzebami. Zacznij od bezpłatnej pierwszej konsultacji i przekonaj się, jak możesz ćwiczyć krócej i skuteczniej!

Daj sobie czas tylko dla siebie

Ćwicz mądrze, w zgodzie ze swoimi potrzebami. Zacznij od bezpłatnej pierwszej konsultacji i przekonaj się, jak możesz ćwiczyć krócej i skuteczniej!

Z dala od siłownianego tłumu i dudniącej muzyki.

Bez katowania się na godzinnym fitnessie, który i tak nie przynosi efektów.

Zamiast ćwiczyć więcej i mocniej, zacznij ćwiczyć mądrze.

Skupiasz się na tym, co działa i widzisz efekty szybciej.

Zarezerwuj miejsce na bezpłatną pierwszą konsultację i przekonaj się, jak możesz ćwiczyć krócej i skuteczniej!

Kameralne studio tylko dla kobiet w spokojnej okolicy - Sopot kamienny potok ul. Małopolska 18 - tutaj złapiesz oddech i naładujesz baterie!

bezpłatne spotkanie 30 min wraz z oceną postoralną i dopasowaniem dalszego planu działania, z którym jak najszybciej zobaczysz efekty.

specjalistyczne podejście do kobiecego treningu oparte na wieloletnim doświadczeniu i aktualnym stanie wiedzy - ćwicz mądrze, zamiast ciężko.

P.s. u mnie bezproblemowo zaparkujesz na ulicy - bez stresowania się, krążenia po mieście i szukania miejsc.

Brak wolnych terminów? Napisz do mnie!

Administratorem podanych danych osobowych jest Helena Ignatowska, ul Batalionów Chłopskich 8/4 81-452 Gdynia, NIP: 9512215530 REGON:382656670. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wysłania wiadomości e-mail. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także usunięcia. Użytkownik ma także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych. Dane będą przechowywane przez okres trwania hostingu strony internetowej. W przypadku uznania, że dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem przysługuje skarga do organu nadzorczego. Kontakt z administratorem: kontakt@naladujbaterie.pl

W mojej przestrzeni to TY I TWOJE POTRZEBY jesteście na pierwszym miejscu.

Udowadniam kobietom, że nie trzeba się katować, by zobaczyć efekty.

Zobacz opinie moich klientek indywidualnych:

Przeszukałam cały internet wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu trenera z odpowiednimi kwalifikacjami dla kobiet po CC i po wielu analizach, padło na Helę. Jeny, jak ja się cieszę, że padło właśnie na nią! Każde nasze spotkanie było wypełnione wiedzą, doświadczeniem i profesjonalizmem. Ani przez chwilę nie miałam wątpliwości, że Hela wie o czym mówi i że dużo serca wkłada w każdy trening. Poza kwalifikacjami trenerskimi, jest też ogroooooomnie ciepłą osobą, która bardzo dobrze rozumie wszystkie emocje towarzyszące kobietom w okresie okołoporodowym, co sprawia, że po każdym spotkaniu odżywione jest nie tylko ciało, ale i dusza (ładowanie baterii w pełni!). Naprawdę z głębi serca polecam treningi z Helą jeśli bliski jest Wam szacunek do własnego ciała i chęć zrozumienia jego zawiłych zależności!
Iza
Hela jest bez wątpienia najlepszą trenerką, jaką miałam przyjemność spotkać. 💪🏻 Całym sercem polecam ją zarówno jako instruktora zajęć grupowych oraz jako trenera personalnego. Niezwykle trudno znaleźć kogoś, kto jest kompetentny, a do tego naprawdę lubi to, co robi i przejawia realne zainteresowanie klientem. Helena jest bardzo uważna. Ma świetny kontakt z ludźmi w każdym wieku. Do każdej osoby podchodzi indywidualnie uwzględniając jej ograniczenia i możliwości. Jest naturalna. Nie robi z siebie gwiazdy. Buduje świetną, przyjazną atmosferę. Ma poczucie humoru i dystans zarówno do siebie jak i do świata. Jej uśmiech i pozytywne nastawienie udziela się innym (...) Potrafi realnie zmotywować. Z Helą naprawdę chce się chcieć.
Asia
Trenowałam z Helą po porodzie, żeby wrócić do formy. Hela jest profesjonalna, wymagająca, dokładna i zaraża pozytywną energią. Po każdym treningu wracałam fizycznie zmęczona, ale z "naładowanymi bateriami" :)! Bardzo polecam, treningi z Helą dla wszystkich, którzy chcą zbudować formę i jednocześnie dobrze się bawić!
Agnieszka
Hela is a fantastic trainer! My fitness level lapsed a bit after moving to Poland, but I feel like I'm getting back to an even higher level with her help. She pushes me to be better with every training. She's great at coaching you on what you're doing during the training, but you can do outside of it to help you along. I've been working with her for about four months and I can see the results. She's incredibly knowledgeable, focused, and is always finding ways to push my fitness to the next level. I'm lucky to have her to help me to become fitter, healthier, and happier. I strongly recommend you work with her!
Victoria
DLACZEGO WARTO MI ZAUFAĆ

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerką specjalizującą się w kobiecym treningu, szczególnie w pracy z mięśniami brzucha i dna miednicy. Jestem certyfikowaną instruktorką innowacyjnego systemu treningowego z USA Low Pressure Fitness, który pozwala na ekspresowe wzmocnienie mięśni głębokich (i uzyskanie płaskiego brzucha i wąskiej talii!).

Prowadzę kameralne studio treningowe w Sopocie, organizuję warsztaty, wyjazdy dla kobiet, a także szkolę innych specjalistów.

Moja autorska koncepcja treningowa łączy kobiecy trening medyczny, wzmacnianie funkcjonalne i system Low Pressure Fitness, abyś mogła ćwiczyć krócej, a skuteczniej i cieszyć się ciałem PEŁNYM MOCY!

Jestem zdania że nie trzeba się katować, by zobaczyć efekty. 

To, co zaskakuje większość moich klientek, to fakt, że Twój wysiłek i długość treningu niekoniecznie przekładają się na efekty! 

To, co faktycznie ma znaczenie to odpowiedni dobór ćwiczeń, plan treningowy, technika, aktywacja, sposób wykonania oraz odpowiednie zaangażowanie układu nerwowego. 

Te wszystkie elementy sprawiają, że możesz ćwiczyć krócej, ale skuteczniej. 

I do doświadczenia tego podejścia zapraszam Cię podczas pierwszej bezpłatnej konsultacji!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Najczęstsze pytania

Moje kameralne studio treningu personalnego znajduje się w Sopocie, tuż przy stacji SKM Sopot Kamienny Potok – ul. Małopolska 18. Jeśli wybierasz się samochodem, bez problemu zaparkujesz przy ul. Małopolskiej bez dodatkowych opłat.

Nie, zapewniam wszystko, czego potrzebujesz. Na konsultację przyjdź w wygodnym stroju. Nie potrzebujesz butów na zmianę (ćwiczymy bez butów).

Tak, jak najbardziej! Ćwiczenia dopasowujemy do potrzeb Twojego ciała – odpowiednio dobrany trening będzie świetnym uzupełnieniem terapii z fizjoterapeutą lub jej kontynuacją.

Przynieś ze sobą wynik usg i zalecenia od fizjoterapeuty (jeśli masz).

Pełne treningi indywidualne to spotkanie 1:1 ze mną trwające 55 min. Spotykamy się w moim kameralnym studio treningu personalnego, gdzie w przytulnej domowej atmosferze będziesz czuła się zupełnie swobodnie. Jeśli nie masz z kim zostawić dziecka – weź je ze sobą, mam u siebie pudło pełne zabawek. Poza nami nikogo nie będzie, więc nie musisz przejmować się ewentualnymi dramami 🙂

Pierwsze spotkanie zaczynam od oceny postawy ciała, pracy mięśni brzucha, rozejścia, odruchowej aktywacji mięśni głębokich oraz zmierzenia talii. Następnie przechodzimy do ćwiczeń, które dobieram do Twojego celu, potrzeb ciała, które obserwuję i Twoich możliwości. Ćwiczenia omawiam dokładnie, tak byś poczuła znaczenie każdego z nich (jeśli poczujesz, to lepiej zapamiętasz).

Po treningu otrzymujesz rozpiskę ćwiczeń i indywidualne zalecenia. Nie musisz niczego samodzielnie notować. Podczas konsultacji możesz skupić się tylko na sobie i swoim ciele!

Tak, bo ćwiczenia dobieram indywidualnie do Twojego celu, potrzeb, możliwości – zarówno fizycznych jak i np. czasowych czy przestrzennych 🙂 Pracujemy nad lepszą techniką ruchu i ustawieniem ciała, dobieram odpowiednie korekcje, ale też tłumaczę tak, abyś wiedziała na co zwrócić uwagę w ćwiczeniu samodzielnym.

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.