fbpx

Sprawdź, co o moich treningach mówią Klientki:

Ostatnie chwile w dwupaku i mogę śmiało powiedzieć, że dopiero ćwiczenie z Helą i jej programem „Sprawna Mama” uporządkowało mi wiedzę jak ćwiczyć w ciąży i pomogło w ogóle zacząć się ruszać.

Wcześniej nadmiar różnych treści, filmów i ćwiczeń dla kobiet w ciąży z fit-trenerkami powodował że gubiłam się w tym, nie wiedziałam od czego zacząć, co rzeczywiście mogę wykonywać i jak się do tego zabrać. Trafiłam przypadkiem na Helę i stwierdziłam że spróbuję, to było najlepsze co mogłam dla siebie zrobić!

Przede wszystkim w programie jest cały dział z podstawami – na co zwracać uwagę, co jest ważne w ćwiczeniach. W końcu zrozumiałam też o co chodzi z tym całym 'oddechem przeponowym'. Małymi krokami wprowadzane jesteśmy do ruchu który pomaga przygotowywać się do bardziej zaawansowanych ćwiczeń, porodu i… funkcjonowania z maluszkiem 🙂

Klarowna rozpiska, które filmy możemy odpalić gdy mamy mniej siły, a które jak rozpiera nas energia. Myślałam że te zaawansowane nie będą dla mnie, ale po miesiącu robiłam nawet zaawansowane programy. Sama platforma już była wystarczającym źródłem wiedzy, ale w pakiecie jeszcze są konsultacje i motywacje w kameralnej grupie z Helą na FB, dzięki czemu cały program jest niemal jak ćwiczenia z trenerem personalnym 🙂

Polecam wszystkim zagubionym przyszłym mamom i nie mogę się już doczekać kolejnych treści przygotowanych przez Helę dla mam po porodzie ❤️

Joanna

Helę znam od wielu lat, z czasów, gdy dawała nam ‚popalić’ na sali treningowej. Jej uśmiech i zapał były wręcz zaraźliwe, a energią i walecznością można było obdzielić połowę klubu 🙂

Gdy więc zobaczyłam na Instagramie, że odświeża swoj program dla kobiet w ciąży „Sprawna Mama” spojrzałam na swoj rosnący brzuch, pomyślałam, że to znak i od razu się zapisałam. Do dziś zadaję sobie pytanie dlaczego zrobiłam to tak późno?!?

Miałam zaledwie kilka tygodni do porodu, ale dzięki temu, że program jest skonstruowany z podziałem na trymestry, to był naprawdę pozytywny, efektywnie wykorzystany czas aktywacji MDM, utrzymania właściwej postawy (dziękuję, Hela, za brak bólu pleców do dnia dzisiejszego, a dźwigam już 11tygodniowego klocka 😆) i relaksujacych wieczorów ułatwiających zasypianie (ach, co za czasy, kiedy człowiek miał problemy ze snem z innego niż zmiana pieluszki powodu 😉).

Hela jest mega pozytywną osobą i wspaniałą trenerką, cały czas poszerza swoją wiedzę, a dzięki temu, że sama jest mamą, czerpiemy także z jej doświadczenia. Żadne pytanie, prośba czy wątpliwość nie zostały bez odpowiedzi, a spotkania ‚na żywo’ dodatkowo motywowały do wzięcia się w garść 😉 Teraz czas na następny etap, czyli program Sprawne ciało po ciąży 🙂

Monika

Już sobie nie wyobrażam powrotu na zajęcia fitness, jesli w ogole będzie  to możliwe, bo na razie się nie zapowiada żeby otwarto silownie i inne kluby. Bardzo mi odpowiada ta forma ćwiczeń w domu. Ciągle mam wrażenie że nie ogarniam życia przy moim małym, więc wyjście na zajęcia to na ten moment totalna abstrakcja. No i widzę też, ze poziom Twoich treningów, zaangażowanie jest nieporównywalnie większe niż na zajęciach w grupie na sali, w których do tej pory brałam udział.

Dzięki za ten Power i że chcesz się dzielić swoją wiedzą z innymi 😚
Jola

Pełen profesjonalizm z ogromną dawką dobrej energii! Hela przekazuje bardzo istotną wiedzę, którą powinien posiadać każdy tak naprawdę, w super skondensowanej i przystępnej formie. Do tego proste ćwiczenia, w których najważniejsze jest zdrowie i bezpieczeństwo 😍 wystarczy 15min dziennie „Z Helą ” aby poczuć różnicę w ciele, mnie w przeciągu tygodnia pomogła w problemie który miałam od 4lat, teraz przygotowuje się z nią do porodu i napewno wrócę po więcej już po 💚 UWIELBIAM 💚

Dodane po porodzie: Jest super, jest moc, uwielbiam Cię i to czego uczysz! Zawsze najgorszą rzeczą do wykonania dla mnie był plank, a teraz był taki prosty, oczywiście męczący, ale prosty do zrobienia. Po prostu wytłumaczyłaś mi te kolejne elementy i jak je połączyłam to wyszło i udało się go utrzymać tyle, ile miałam. No i samopoczucie mega! 

To jest w ogóle niesamowite jak potrafisz skondensować ten ogrom wiedzy jaki przekazujesz do tych 20min treningu, gdzie czuję że pracuję przez dosłownie każdą sekundę. A Ty ciągle doskonalisz go i coś dodajesz! Cena kursu to są grosze w porównaniu do ilości treści jakie się otrzymuje i są to najlepiej wydane przeze mnie pieniądze w ostatnim czasie!

Martyna

Byłam pod ogromnym wrażeniem tego jak proste ćwiczenia, te które kiedyś wykonywałam już sto tysięcy razy, mogą zmobilizować mięśnie do pracy pod warunkiem, że robi się je poprawnie i zwraca uwagę na te wszystkie mankamenty o których wspominasz przy każdym ćwiczeniu jak prawidłowo ustawić ciało i na czym się skupić. Np plank…O matko nigdy nie czułam nic więcej oprócz barków i ramion A teraz pośladek, brzuch.. byłam w ogromnym szoku! Twoje ćwiczenia to jest dla mnie strzał w 10!!! Tego właśnie potrzebowałam, krótko zwięzle i na temat. Dajesz tyle ciekawych i mądrych wskazówek że bardzo lubię Cię słuchać i czytać Co piszesz

Jesteś bardzo kompetentnym trenerem i widać że masz dużo wiedzy, a najfajniejsze jest to, że też jesteś ledwo po ciąży i cesarskim cięciu i znasz temat od podszewki. Ja urodziłam miesiąc po Tobie i przez ten cały czas czekałam i liczyłam po cichu, że stworzysz taki program dla mam Bo to jest tak naprawdę jedyny ratunek dla kobiet które chcą wrócić do formy, ale praktycznie żadna nie wie jak to zrobić… także bardzo Ci dziękuję, że jesteś!

Ola

Super, że każdy trening jest przewidziany na te 20 minut, akurat do ogarnięcia jak się ma małe dziecko (zwłaszcza to, które zaczyna ząbkować;)). Całość naprawdę fajna, początkowo myślałam, że takie nic, ale na następny dzień czuć nogi i pośladki!

Po drugiej części Programu ćwiczeń dla zabieganych Mam: Właśnie skończyłam Twój kurs z miniband. Było naprawdę super!!
Pierwszy raz ćwiczyłam z gumami i robią robotę. Po dwóch kursach moje ciało już fajnie pracuje i mam siłę na bardziej dynamiczne ćwiczenia, których do tej pory się bałam. Mięśnie są wzmocnione i to widać gołym okiem.
Jutro zaczynam trzeci kurs i już nie mogę się doczekać.

Jeszcze chciałam Ci podziękować za to, że tak dokładnie i niezmordowanie tłumaczysz technikę każdego ćwiczenia. Nigdy nie byłam tak świadoma swojego ciała i nie pracowałam tak aktywnie przy każdym ćwiczeniu, każdym ruchu.

Magda

Dziękuję za możliwość udziału w Programie ćwiczeń dla zabieganych Mam 🙂 Zaskoczyło mnie wiele! Cieszę się, że mogłam skupić się na technice, a myślę, że wracanie do formy po ciąży jest do tego świetnym czasem. Niby zawsze jest dobry czas na poprawę techniki. ale kiedy jak nie teraz, gdy na wszystko szczególnie brakuje czasu. Człowiek wieczorem pada ze zmęczenia, ale świadomość, że trening trwa jedynie 20 min jest bardzo budująca i trudno odmówić:)

Po treningu jest natomiast satysfakcja z jego wykonania, a ciało dziękuje nam podwójnie za tę odrobinę motywacji.

W pierwszym kursie zrobiłam wszystkie treningi dwukrotnie, i muszę stwierdzić, że za każdym razem widziałam progres i skupiałam się na czymś innym. Gratulacje! Rozłożyłaś na czynniki pierwsze ćwiczenia i przedstawiłaś w bardzo przystępny sposób, pokazując jednocześnie co powinno pracować i na czym należy się skupić 🙂

Ania

Bardzo podoba mi się Twój program, jak opowiadasz, co mamy zrobić z ciałem. Tutaj też mi się podoba, że za każdym razem zwracasz uwagę na prawidłową postawę, aktywację brzucha – super to jest! 💚

Maria

Od czwartku ćwiczyłam codziennie i jak zwykle po odrobinie ruchu jest poprawa! Nawet miałam zakwasy w dziwnych miejscach 😉 A codzienne zadania są mega! Nie zdawałam sobie sprawy, że nie trzymam stóp równolegle stojąc (przy chodzeniu jest ok) i się teraz pilnuję 😉

Magda

Cały czas dzialam z Twoim programem cwiczen po ciazy. Jest swietny, bardzo przejrzyscie wszystko opisalas a co najwazniejsze mobilizuje mnie do regularnych cwiczen I wyrabiania sobie wlasciwych nawykow. Zaluje, ze wczesniej nie natrafilam na niego. Tak sie wkrecilam, ze stwierdzilam, ze musze miec juz program dla zabieganych mam 😉

Alicja

Szczerze polecam Kurs dla Mam Heli ! Przejrzysty i praktyczny, pomógł mi dowiedzieć się jak utrzymać formę w trakcie ciąży. Jaką posturę przyjąć, aby nie obciążać kręgosłupa. Teraz jestem dużo spokojniejsza o przebieg mojej ciąży i wiem, że mogę utrzymać formę w sposób bezpieczny dla mojego maluszka.

Maria

Trenowałam z Helą po porodzie, żeby wrócić do formy. Hela jest profesjonalna, wymagająca, dokładna i zaraża pozytywną energią. Po każdym treningu wracałam fizycznie zmęczona, ale z „naładowanymi bateriami” :)!  Bardzo polecam, treningi z Helą dla wszystkich, którzy chcą zbudować formę i jednocześnie dobrze się bawić!

Agnieszka

Miałam przyjemność skorzystać z Kursu dla Mam, który bardzo gorąco polecam. Rozpoczęłam go będąc już w dosyć zaawansowanej ciąży, jednak dowiedziałam się z niego wielu nowych dla mnie rzeczy, a to, co już wiedziałam mogłam usystematyzować. Plan jest przejrzysty i przyjemny „w obsłudze” Dzieli się na wiedzę teoretyczną oraz praktyczną. Praktyczna, to oczywiście ćwiczenia, które Hela w bardzo przystępny sposób tłumaczy i pokazuje 🙂

Ania

Hela is a fantastic trainer! My fitness level lapsed a bit after moving to Poland, but I feel like I’m getting back to an even higher level with her help. She pushes me to be better with every training. She’s great at coaching you on what you’re doing during the training, but you can do outside of it to help you along. I’ve been working with her for about four months and I can see the results. She’s incredibly knowledgeable, focused, and is always finding ways to push my fitness to the next level. I’m lucky to have her to help me to become fitter, healthier, and happier. I strongly recommend you work with her!

Victoria

Zaczynając współpracę z Helą, byłam mocno nastawiona na efekt. Nieświadomie. Różne formy sportu są ze mną chyba od zawsze, dlatego i tym razem miało być szybko, łatwo i najlepiej od razu perfekcyjnie – nie jest ani szybko, ani łatwo, tego kolejnego nawet nie komentuje 🙈😁 to co jest, to ZMIANA. Ciała i myślenia. Przy Heli nauczyłam się że można czerpać przyjemność z pracy i rozwoju, a efekt „przyjdzie” poniekąd w gratisie. Zamiast próbować albo zastanawiać się n-ty raz czy dam radę, po prostu trzeba robić, robić i… robić aż będzie git, żeby potem zmienić na coś, co znów nie wychodzi, natomiast da kolejny progres 😉 i tak jest na treningach z Helą.

Same treningi, Hela układa w sposób dopasowany do możliwości i formy, ale też w elastyczny sposób potrafi je zmieniać w trakcie. Co więcej – naprawdę wie po co to robi i każde ćwiczenie jak się okazuje ma większy sens i do czegoś przygotowuje – nawet te dziwne i nienaturalne 😉

Wierzy w moje możliwości przeciętnie 3 razy szybciej niż ja sama w nie uwierzę. Hela po prostu wie, kiedy jest czas na kolejny krok. Potrafi zmotywować, a ponieważ mam tez doświadczenie pracy z Helą na zajęciach grupowych, to śmiało mogę stwierdzić, że do każdego szuka indywidualnych sposobów. Oprócz tego, potrafi być cierpliwa zarówno w tłumaczeniu instrukcji ćwiczenia, jak i w poprawianiu tych samych błędów technicznych na kolejnym treningu, czy słuchaniu mojego narzekania. Ma duży szacunek do ciała, nastawienie na rozwiązania i zarażającą radość z tego co robi 😁

Klaudia

Zdecydowanie polecam treningi z Helą 💪💪 ma ogromną wiedzę, pasję do sportu i zaraża dobrym humorem. Treningi są wymagające, ale zawsze skrupulatnie zaplanowane, bezpieczne i dające mega satysfakcję. Mój poziom, gdy zaczynałyśmy treningi, był tragiczny i nigdy się nie spodziewałam, że polubię siłownię- a jednak 😁 Teraz jestem fit i bez Heli na pewno by się to nie udało, więc szczerze polecam!

Ola

Hela jest niesamowicie pozytywną, uśmiechniętą, zaangażowaną w to co robi osobą. Z humorem i energią jaką epatuje, nawet najbardziej wymagające ćwiczenia stają się możliwe. Uczy i czuwa nad prawidłową techniką wykonywanych ćwiczeń, dzięki czemu efekty są widoczne już po kilku tygodniach. Potrafi zmotywować do wysiłku i sprawia, że za każdym razem wychodzi się po treningu zmęczonym, ale z uśmiechem na twarzy. Super człowiek, super trener! Szczerze polecam!

Irena