fbpx

Zbuduj ciało pełne mocy!

Platforma treningowa on-line NAŁADUJ BATERIE – dla mam i przyszłych mam, które chcą ćwiczyć mądrze, a nie ciężko.

Zbuduj ciało pełne mocy!

Platforma treningowa on-line NAŁADUJ BATERIE – dla mam i przyszłych mam, które chcą ćwiczyć mądrze, a nie ciężko.

Nie musisz się męczyć.

Nie musisz się katować.

Nie musisz ćwiczyć godzinami, aby zobaczyć efekty.

Możesz poczuć radość i lekkość płynącą ze zdrowego, świadomego ruchu!

Pracuję z klientkami, które często przed ciążą BYŁY aktywne fizycznie – ale kiedy zachodzą w ciążę i rodzą dzieci, zmienia się wszystko.

Ja, jako trenerka i mama dwójki dzieci, też tego doświadczyłam. 

Jak trudno czasami znaleźć czas na aktywność fizyczną.

Jak Twoje ciało się zmienia – w trakcie ciąży, po porodzie – nieważne, czy siłami natury, czy CC.

Jak Ty się zmieniasz i potrzebujesz szczególnego wsparcia.

INNEGO, MĄDREGO podejścia do ćwiczeń, niż dotychczas.

Tak, aby Twoje ciało Cię WSPIERAŁO w codziennych wyzwaniach i abyś uwierzyła, że możesz zbudować ciało pełne mocy, nawet jeśli to ciało tak bardzo się zmieniło.

Swoim klientkom pokazuję, że efekty nie zależą od ilości wylanego potu.

Na efekty składa się odpowiedni dobór ćwiczeń, plan treningowy, technika, aktywacja, sposób wykonania oraz odpowiednie zaangażowanie układu nerwowego…

…ale, co ważne – kiedy poukładasz te elementy ODPOWIEDNIO, trening zajmuje Ci mniej czasu, sprawia Ci coraz większą przyjemność, a na efekty nie musisz czekać latami.

I właśnie te elementy pomagam układać moim kursantkom.

Ciąża i macierzyństwo nie oznaczają, że jesteś skazana na długi i trudny powrót do mocnego, silnego, zdrowego ciała.

Niezależnie od tego, czy przed ciążą lubiłaś biegać czy trenować na siłowni – ciąża i czas po porodzie to genialny moment, by zacząć ćwiczyć mądrze. 

By odkryć zupełnie nowy wymiar świadomego ruchu, który daje Ci radość i lekkość… i zbudować ciało pełne mocy!

Jeśli chcesz ćwiczyć mądrze, a nie ciężko, platforma treningowa online NAŁADUJ BATERIE to miejsce właśnie dla Ciebie!

Możesz czuć się lekko i sprawnie

Nawet jeśli jesteś w ciąży lub tuż po porodzie! Mimo, że Twój trening się zmienił, to czujesz go w ciele nawet LEPIEJ niż przed ciążą. A po treningu pobudzona świeżą dawką energii masz siłę na cały dzień!

Cieszysz się ze swojego ciała każdego dnia

Przez całą ciążę, w dzień porodu i po nim. Czujesz pewność siebie i spokój, bo wiesz, że Twoje ciało ma w sobie głęboką moc. Wiesz, jak z niej korzystać i wspierać siebie odżywczym ruchem.

Z łatwością wracasz do ulubionych sportów

Idąc z platformą budujesz sprawność krok po kroku. Wspiera Cię w tym innowacyjna metoda Low Pressure Fitness, dzięki której wracasz do ulubionych sportów szybciej i łatwiej niż się tego spodziewałaś!

Skoro one mogły, Ty też możesz!

Magda - zdrowo wróciła do biegania 4 miesiące po porodzie

„Płakać mi się chce ze szczęścia i dumy, jaką robotę zrobiłam i nie mam jak ubrać w słowa, by Ci podziękować za to, że jesteś, że tak działasz i że trafiłam na Ciebie. Mija 50 godzin od startu, a ja melduję wciąż brak jakiegokolwiek zakwasu, bólu, dyskomfortu i innych odczuć, że w ogóle cokolwiek biegłam. I jeszcze ta przyjemność z biegu!”

Magda trafiła do mnie pod koniec ciąży i potem kontynuowała treningi po porodzie. Od początku zależało jej na zdrowym powrocie do biegania. Zaufała mi, by przygotować się do tego krok po kroku i wzmocnić całe ciało, nie tylko mięśnie dna miednicy. W efekcie zyskała o wiele więcej niż TYLKO BEZPIECZNY powrót do biegania – świetną formę, lepszą postawę ciała, lekkość biegu i pracę pośladków, jakiej nawet nie znała przed ciążą.

Marysia - zdrowo wróciła do wspinania 3 miesiące po porodzie

„Ciąża zmusiła mnie do restartu, do zwrócenia uwagi na to, na co nigdy nie było czasu. Cieszę się, że z Twoim programem mogłam zadbać o fundamenty, świadomość ciała, czucie, oddech, działanie w zgodzie ze sobą, a nie tylko eksploatacja siebie – to było coś nowego. Ten program to był mój najlepszy ciążowy zakup!”

Marysia ćwiczyła z moimi treningami przez całą ciążę i po porodzie. Jak sama powiedziała – dzięki temu, że miała siłę, kondycję i umiała efektywnie oddychać, dała radę urodzić naturalnie pomimo komplikacji. Od pierwszych tygodni po porodzie ćwiczyła pod kątem usprawnienia mięśni głębokich, a potem krok po kroku wzmacniała się pod kątem powrotu na ściankę. Gdy rozmawiałyśmy 5 miesięcy po porodzie, Marysia przyznała, że świetnie jej się wspina i czuje się nawet lepiej niż przed ciążą. Czuje swoje ciało lepiej i czuje, że może więcej. Dzięki zadbaniu o mięśnie głębokie i przywróceniu równowagi mięśniowej, zmieniła się jakość jej ruchu i… WZROSŁA SIŁA Z CENTRUM! I to pomimo ciąży i trudnego porodu!

Powrót do formy z Helą to cudowna sprawa! Cała platforma to sztos! Krótkie zadania, krótkie zestawy ćwiczeń, lżejsze odpowiedniki treningów na rozruchy - wszystko, aby wykorzystać na maxa tak niewielka ilość czasu wolnego, jaką ma mama dwójki. Hela zresztą sama jest Mama, więc ogarnia temat 💛 Ćwiczenia są rewelacyjnie wytłumaczone, z ogromnym naciskiem na świadomość własnego ciała i poprawę codziennych nawyków, aby ciało dobrze pracowało. Hela ma ogromną wiedzę o ciele kobiecym i ciągle się szkoli, aby aktualizować i zdobywać umiejętności i techniki. Po pierwszych 3 miesiącach z małym bobo bolały mnie już plecy, a wystarczył odpowiedni rozruch z Helą i przeszło. Dodatkowo widzę super poprawę z biegu na bieg.

Hela przekazuje bardzo istotną wiedzę, którą powinien posiadać każdy tak naprawdę, w super skondensowanej i przystępnej formie. Do tego proste ćwiczenia, w których najważniejsze jest zdrowie i bezpieczeństwo 😍 wystarczy 15min dziennie „Z Helą ” aby poczuć różnicę w ciele, mnie w przeciągu tygodnia pomogła w problemie który miałam od 4lat (...) Cena kursu to są grosze w porównaniu do ilości treści jakie się otrzymuje i są to najlepiej wydane przeze mnie pieniądze w ostatnim czasie, a jeszcze Hela wciąż coś udoskonala i dodaje!

Super, że każdy trening jest przewidziany na te 20 minut, akurat do ogarnięcia jak się ma małe dziecko (zwłaszcza to, które zaczyna ząbkować;)) Pierwszy raz ćwiczyłam z gumami i robią robotę. Moje ciało już fajnie pracuje i mam siłę na bardziej dynamiczne ćwiczenia, których do tej pory się bałam. Mięśnie są wzmocnione i to widać gołym okiem. Jeszcze chciałam Ci podziękować za to, że tak dokładnie i niezmordowanie tłumaczysz technikę każdego ćwiczenia. Nigdy nie byłam tak świadoma swojego ciała i nie pracowałam tak aktywnie przy każdym ćwiczeniu, każdym ruchu. Czuję efekty takich ćwiczeń!

Moje kursantki osiągają takie efekty, bo ćwiczą mądrze. Ćwiczą świadomie.

Z przemyślanym planem, bez szukania wyrywkowych treningów na YouTube.

Z moim nakierowaniem, na co zwrócić uwagę w ich konkretnym przypadku.

Mają efekty, bo skupiają swoją energię na tym, co najważniejsze.

Bo to kobiety, które szanują swój czas i chcą te 15-30 min. na trening wykorzystać najlepiej, jak się da.

I Ciebie też zapraszam do świata mądrego, świadomego ruchu, który daje Ci radość. Zbuduj ciało pełne mocy!

Jak działa platforma online z moim wsparciem NAŁADUJ BATERIĘ?

Od razu po rejestracji otrzymujesz pełny dostęp do bazy ponad 300 treningów i szkoleń, uporządkowanych w 13 tematycznych kursów, na wygodnej platformie online.

Nie bój się, że się zgubisz - po wejściu dostaniesz samouczki, które pomogą Ci wybrać swój punkt START i zacząć wspierać swoje ciało zdrowym ruchem.

Twoja motywacja nie słabnie dzięki tematycznym wyzwaniom, które zmieniają się KAŻDEGO MIESIĄCA. Dodatkowy dostęp do grupy wsparcia i kontakt ze mną pomogą Ci w trudniejszych chwilach. Naładujesz się energią moją i grupy!

Poza treningami na platformie znajdziesz także webinary (również z fizjoterapeutkami), byś lepiej zrozumiała zachodzące procesy w ciele i wiedziała, co jest najważniejsze - trenując mądrze, widzisz efekty szybciej.

Dostęp jest abonamentowy, więc ładujesz ze mną baterie i budujesz ciało pełne mocy tak długo, jak potrzebujesz. Możesz iść swoim tempem i dopasować treningi do swoich potrzeb.

Dodatkowe plany treningowe i treningi LIVE ze mną, na których możesz pokazać mi, jak ćwiczysz, pomogą Ci określić, na czym TERAZ warto się u Ciebie skupić.

Możesz dołączyć na każdym etapie ciąży i po porodzie (również w połogu). W zależności od treningu możesz potrzebować: gum miniband, dużej piłki (w ciąży), długiej gumy lub rajstop, piłeczki do rolowania lub do tenisa, rolera, piłki do pilatesu lub poduszki.

PS. Jeśli dopiero zaczynasz i mimo to boisz się, czy dasz radę, możesz zacząć od prostszych planów krok po kroku: Prosty plan dla sprawnej ciąży / Prosty plan dla brzucha - a potem przejść tutaj!

Dołącz teraz zanim akcja-motywacja „Płaski brzuch bez spinki” zniknie z platformy!

Dni
Godziny
Minuty

Platformę zaprojektowałam tak, aby jak najlepiej (i najzdrowiej) wspierała Cię na każdym etapie budowania ciała pełnego mocy!

Krok po kroku, świadomie budujesz ciało pełne mocy!

Ćwiczysz mądrze, a nie ciężko

Coraz lepiej rozumiesz i wspierasz swoje ciało

Ładujesz baterie energią moją i grupy! Obserwuj, jak zdrowy ruch staje się częścią Twojego życia

Zajrzyj do wnętrza platformy treningowej NAŁADUJ BATERIE i już poczuj to dobro płynące ze wspólnych treningów!

Sprawdź, jakie dokładnie moduły znajdziesz na platformie. W każdym module znajdziesz od 10 do 40 lekcji z treningami i webinarami, trwającymi od 10 do 40 minut. Poza stałymi modułami na platformie znajdziesz też tematyczną akcję-motywację, która zmienia się każdego miesiąca. KALENDARZ AKCJI NA 2024 MOŻESZ SPRAWDZIĆ TUTAJ.

1. CIĄŻA - FUNDAMENTY

2. CIĄŻA - BRZUCH I MDM

3. CIĄŻA - MOBILITY

4. CIĄŻA - WZMACNIANIE

5. PRZYGOTOWANIE DO PORODU

6. WSPARCIE W POŁOGU

7. LOW PRESSURE FITNESS

8. MOCNY BRZUCH

9. MDM & POŚLADKI

10. ZDROWY KRĘGOSŁUP

11. TRENING FUNKCJONALNY

12. WZMACNIANIE Z MINIBAND

13. INTENSYWNE WZMACNIANIE

Dlaczego możesz mi zaufać?

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerką personalną, specjalizuję się w treningu medycznym kobiet w ciąży i po porodzie oraz w treningu funkcjonalnym mięśni brzucha i dna miednicy. Jestem instruktorką innowacyjnej metody treningowej Low Pressure Fitness, która bardzo skutecznie wzmacnia mięśnie głębokie i pomaga kobietom szybciej wracać do sportu.

Dzięki moim treningom zbudujesz sprawne ciało, dające radość, lekkość i swobodę życia. Nawet jeśli jesteś w ostatnim trymestrze ciąży, tuż po porodzie, zmagasz się z rozejściem mięśni brzucha czy nietrzymaniem moczu.

Wierzę w to, że każda mama i przyszła mama może czuć się lekko, sprawnie i pewnie siebie.

By robić, to co kocha i żyć w pełni!

Na co dzień prowadzę treningi indywidualne dla kobiet w ciąży i po porodzie w moim kameralnym studio treningowym w Sopocie. Organizuję aktywne weekendowe wyjazdy dla mam, treningowe warsztaty dla kobiet, szkolę innych specjalistów oraz sama wciąż się rozwijam i uczę od najlepszych. Praca „na żywo” pozwala mi wyłapywać błędy w technice treningowej, obserwować efekty Klientek, ale też weryfikować swoje metody w praktyce. Dzięki temu ćwiczysz ze sprawdzonym planem i pomimo, że nie ma mnie obok Ciebie, doskonale wiem, na co powinnaś zwrócić uwagę w danym ćwiczeniu i jakie są najczęściej popełniane błędy.

Prywatnie jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Doświadczyłam na sobie ciąży zagrożonej, przedwczesnego porodu, dochodzenia do siebie po nagłym cesarskim cięciu, a także rozejścia mięśni brzucha i ogromnego bólu kręgosłupa.

Dlatego tak dobrze rozumiem moje Klientki. I dlatego też w moich treningach króluje świadomy i wspierający ruch – odżywczy nie tylko dla ciała, ale i dla ducha. Po to by każda, nawet najbardziej zmęczona mama czy przyszła mama, mogła poczuć się lepiej w swoim ciele, zapomnieć o bólu i ograniczeniach, odzyskać wolność i móc z radością robić wszystko to, co kocha!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Jestem instruktorką fitness od 2010 r. Ukończyłam kurs trenera personalnego prowadzony przez Akademię Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego oraz kurs trenera medycznego kobiet w ciąży i po porodzie prowadzony przez Katarzynę Witek – Sokołowską i Izabelę Dembińską. Jestem instruktorką metody Low Pressure Fitness – skończyłam kurs level 1 & 2 prowadzony przez Becky Keller z USA oraz Annę Łukasik.

Jestem również po wielu innych specjalistycznych szkoleniach m.in.: 

Na platformie znajdziesz także świetne fizjoterpeutki uroginekologiczne:

Joanna Badach

Jest mgr fizjoterapii i terapeutką uroginekologiczną certyfikowaną przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne. Odbyła staż w Oslo z zakresu fizjoterapii w problemach dna miednicy. Współpracuje ze szkołami rodzenia, pracuje zarówno na oddziale położnictwa, jak i w prywatnym gabinecie. W programie opowiada o mięśniach brzucha w ciąży i po porodzie, oraz o wertykalnych pozycjach porodowych.

Anna Szwedzik

Jest mgr fizjoterapii i terapeutką uroginekologiczną certyfikowaną przez Polskie Towarzystwo Uroginekologiczne. Zajmuje się rehabilitacją i profilaktyką uroginekologiczną - zarówno w Szpitalu, jak i prywatnym gabinecie. Prowadzi zajęcia dla kobiet w ciąży (także w ramach szkoły rodzenia) i po porodzie. W programie opowiada o tym, jak dbać o zdrowie mięśni dna miednicy w ciąży, po cięciu cesarskim oraz porodzie naturalnym.

Zbuduj ciało pełne mocy!

Platforma treningowa on-line NAŁADUJ BATERIE – dla mam i przyszłych mam, które chcą ćwiczyć mądrze, a nie ciężko.

Możesz poczuć radość i lekkość płynącą ze zdrowego, świadomego ruchu!

ABONAMENT MIESIĘCZNY

159 zł

DOSTĘP PÓŁROCZNY

795 zł

DOSTĘP PÓŁROCZNY + MENTORING

1075 zł

Dołącz teraz i skorzystaj z lipcowej akcji-motywacji „Płaski brzuch bez spinki” zanim zniknie z platformy. Poczuj, jak Twój brzuch pięknie się wypłaszcza bez katowania go brzuszkami!

Dni
Godziny
Minuty

Najczęstsze pytania

Według wytycznych American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) jeśli jesteś zdrowa, a Twoja ciąża przebiega normalnie możesz kontynuować lub ROZPOCZĄĆ regularną aktywność fizyczną (w każdym momencie).

Nie powinnaś ćwiczyć w ciąży, jeśli cierpisz na niektóre rodzaje chorób serca i płuc, niewydolność szyjki macicy, jesteś w ciąży mnogiej z czynnikami ryzyka przedwczesnego porodu, masz łożysko przodujące po 26 tc, masz wysokie ciśnienie krwi wywołane ciążą (lub stan przedrzucawkowy) lub ciężką niedokrwistość.

Przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży może stwierdzić tylko lekarz prowadzący ciążę – dlatego, zanim zaczniesz ćwiczyć, upewnij się, czy nie występuje u Ciebie żadne z nich.

Warto wspomnieć, że według najnowszych wytycznych (takie jest stanowisko m.in. the Society for Maternal-Fetal Medicine z 2021 r.) odchodzi się od tzw. „reżimu łóżkowego” nawet w przypadku ciąż zagrożonych – mówi się o tym, że większe ryzyko niesie rezygnacja z aktywności.

Jeśli Twój lekarz prowadzący nie popiera aktywności w ciąży, a nie masz przeciwskazań – warto wytłumaczyć lekarzowi, o jakie ćwiczenia chodzi i że są to treningi pro-zdrowotne, a nie robienie formy życia. Czasami lekarze kojarzą ćwiczenia ze zwykłym fitnessem i skakaniem na stepach – natomiast w moim programie dla kobiet w ciąży ćwiczymy po to, by być zdrowymi i sprawnymi mamami. Także jeśli tylko Twoja ciąża przebiega prawidłowo, możesz zacząć nawet w pierwszym trymestrze!

Według wytycznych WHO i ACOG jeśli nie masz żadnych medycznych przeciwwskazań to powinnaś zacząć JAK NAJSZYBCIE po porodzie (tak, jeszcze w połogu), ale oczywiście ta aktywność  powinna być dopasowana do danego etapu. W połogu bardzo ważne, by ruch wspierał naturalną regenerację ciała, by go nie przeciążyć, a delikatnie wspierać.

Według wytycznych American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) jeśli jesteś zdrowa, a Twoja ciąża przebiega normalnie możesz kontynuować lub ROZPOCZĄĆ regularną aktywność fizyczną W KAŻDYM MOMENCIE – również w pierwszym trymestrze.

Natomiast przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży może stwierdzić tylko lekarz prowadzący ciążę – dlatego, zanim zaczniesz ćwiczyć, upewnij się, czy nie występuje u Ciebie żadne z nich.

Ćwiczenia w programie są bardzo różnorodne, podzielone pod kątem potrzeb danego trymestru. Naszym celem jest poprawa zdrowia i utrzymanie sprawności, a nie robienie formy życia. W pierwszym trymestrze znajdziesz spokojniejsze treningi, wtedy też warto popracować nad postawą ciała, oddechem i lepszą mobilnością – to pomoże Ci przejść całą ciążę o wiele lżej  gładko wejść w macierzyństwo!

Jeśli Twój lekarz prowadzący nie popiera aktywności w ciąży, a nie masz przeciwskazań – warto wytłumaczyć lekarzowi, o jakie ćwiczenia chodzi i że są to treningi pro-zdrowotne, a nie standardowy fitness.

Tak, na platformie znajdziesz podejście z treningu medycznego, który zakłada wspieranie najsłabszych obszarów ciała, które mogą mieć wpływ na główny problem. Takie całościowe podejście sprawia, że treningi będą świetnym uzupełnieniem terapii z fizjoterapeutką lub jej kontynuacją. Przyniosą Ci szybkie efekty nie tylko w lepszym samopoczuciu, ale również w zmniejszeiu objawów!

Tak, wybierając subskrypcję jesteś w programie tylko tyle, ile potrzebujesz. Na platformie kursowej masz dostęp do swojego konta, zamówień i subskrypcji – w każdym momencie możesz ją anulować. 

Pewnie! Nawet wykupując dostęp do platformy tylko na miesiąc nadal możesz wesprzeć woje ciało! Rozluźnić i nauczyć się oddechu pod kątem porodu, posłuchać od fizjoterapeutki, co robić po porodzie, poznać ćwiczenia rehabilitacyjne na połóg, które pozwolą Ci szybciej „wrócić do siebie”. Poza tym na platformie znajdziesz cały dział z „podstawami”, które warto wypracować niezależnie od etapu ciąży – czyli oddech, postawa ciała, nawyki ruchowe. To da Ci moc na przyszłość!

Pamiętaj też o module połogowym – moje Kursantki bardzo chwalą sobie dostęp do programu w momencie porodu, bo mogły od razu zacząć odpowiednio wspierać ciało, by potem szybciej wrócić do formy!

  • Brak przeciwwskazań lekarskich do podjęcia aktywności fizycznej
  • Mata lub dywan i kawałek podłogi
  • w ciąży przyda Ci się duża piłka
  • mały sprzęt domowy: gumy miniband (małe pętle o różnym oporze, do kupienia w każdym sklepie sportowym), małe hantle lub butelki z wodą, roler (wałek do rolowania), twarda piłeczka (może być taka dla psa), długa guma lub para rajstop elastycznych, piłka do pilatesu lub lekka dziecięca

Tak! Ćwiczenia są bardzo różnorodne, dopasowane do różnych sytuacji, potrzeb danego etapu życia. Wiele z nich to spokojna praca nad podstawami sprawnego ciała, więc jest to dla Ciebie świetny wstęp, żeby na spokojnie zacząć pracować nad lepszą kondycją.

 

Formy płatności są elektroniczne z tego względu, że dostęp do wszystkich materiałów przyznawany jest automatycznie od razu po dokonaniu zapłaty – dzięki temu nie musisz czekać na „ręczne” zaksięgowanie płatności i zastanawiać się, kiedy będziesz miała dostęp. Elektroniczne formy płatności umożliwiają systemowi natychmiastowe nadawanie dostępu – a więc wykupujesz dostęp i od razu go otrzymujesz i możesz w tym samym momencie zaczynać ćwiczenia. 

Jeśli bardzo zależy Ci na przelewie tradycyjnym, to napisz na maila kontakt@naladujbaterie.pl, to prześlę Ci dane do przelewu i będziesz mogła w ten sposób opłacić dostęp w przypadku opcji z góry na 6 miesięcy.

Zbuduj ciało pełne mocy! Platforma treningowa on-line NAŁADUJ BATERIE – dla mam i przyszłych mam, które chcą ćwiczyć mądrze, a nie ciężko.

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.