fbpx

Masz już dość garbienia się i bólu kręgosłupa?

Chcesz czuć się lepiej, ale z małym dzieckiem wydaje Ci się to nie do ogarnięcia?

Masz już dość garbienia się i bólu kręgosłupa?

Chcesz czuć się lepiej, ale z małym dzieckiem wydaje Ci się to nie do ogarnięcia?

Jesteś w dobrym miejscu – aby mieć proste plecy bez bólu wcale nie potrzebujesz długich treningów!

Wiem, że będąc mamą, zadbanie o zdrowy kręgosłup wydaje się nieosiągalne. Noszenie dziecka na rękach, karmienie, niewygodne pozycje, brak snu, osłabienie mięśni po ciąży – to tylko kilka z naszych codziennych problemów.

Rozumiem to doskonale! Też się z tym zmagałam!

Macierzyństwo to taki moment w życiu, że czas nagle przyspiesza. Wszystko pędzi z taką prędkością, że zaczynamy odkładać na później „swoje sprawy”, licząc na to, że kiedyś będzie łatwiej, że kiedyś będzie na to lepszy czas. Zapominamy, że nasze zdrowie i samopoczucie jest tak samo ważne, jak innych domowników!

Ale spokojnie, jest na to metoda i wcale nie musisz rezerwować godzin na treningi. A ja jestem tutaj, żeby Ci pomóc działać TU I TERAZ, nawet jeśli z pozoru wydaje Ci się to nie do zrobienia.

Z moim systemem treningowym, nawet mimo braku czasu i przestrzeni dla siebie, zadbasz o swoje proste plecy i poczujesz się o wiele lepiej! 

Skuteczne ćwiczenia na proste plecy uwzględniają postawę ciała, nawyki ruchowe, oddech i wiele innych czynników!

Kurs online dla Mam "Plecy bez bólu" to całościowe podejście do Twojego problemu.

To nie tylko gotowe treningi, które pozwolą zaoszczędzić Ci czas, i dopasowany plan ćwiczeń, który poprowadzi Cię krok po kroku do prostych pleców bez bólu. To 4-tygodniowy kompleksowy system poprawy kondycji pleców, zmiany Twoich nawyków i lepsza postawa ciała NA STAŁE!

Co znajdziesz w Kursie?

» 4 tygodnie systematycznych, ale krótkich treningów, dzięki którym zyskasz proste plecy bez bólu! 

» system poprawy nawyków oddechowych oraz ruchowych, zwany przez Kursantki "odkryciem Ameryki" 🙂

» najskuteczniejsze ćwiczenia wzmaniające i rozluźniające - dopasowane pod kątem wyzwań, jakie niesie ze sobą macierzyństwo

» treningi nagrane na wideo - ćwiczysz "razem ze mną", na bieżąco dostajesz jasne wskazówki, w jaki sposób prawidłowo wykonać dane ćwiczenie

» czas trwania sesji od 10 do 25 minut - dzięki temu zawsze dostosujesz trening do swoich możliwości czasowych

» treningi ułożone pod kątem Twoich potrzeb - masz możliwość dopasowania ćwiczeń do siebie (w trudniejszy dzień możesz wykonać automasaż, w mocniejszy podwójny trening wzmacniający)

» konkretny plan ćwiczeń - jeśli nie chcesz, nie musisz myśleć, co danego dnia zrobić - działasz krok po kroku zgodnie z planem

» zestaw ćwiczeń ekspresowych, ratujących plecy, gdy zupełnie nie masz na nic czasu!

» dostęp do kursu aż na 3 miesiące! - wiem jak to jest z dzieckiem, więc dodatkowy czas w zapasie może Ci się przydać  🙂

Dołączając do końca października otrzymasz BONUSY - możliwość konsultacji telefonicznej lub mailowej ze mną oraz dodatkowy 20-minutowy trening rozciągający, zwany przez moje Kursantki "eliksirem szczęścia dla kręgosłupa"!

125,00 

Kurs "Proste plecy bez bólu" jest również dostępny w PAKIECIE PREMIUM DLA MAM, który będzie idealny, jeśli od czasu porodu nie udało Ci się jeszcze rozpocząć ćwiczeń.

Pakiet PREMIUM to półroczny dostęp do wszystkich programów treningowych, które przeprowadzą Cię krok po kroku od samego początku (nawet zupełnego "zera"!) aż do świetnej formy - bezpiecznie i skutecznie!

Zobacz, jak działamy w Pakiecie Premium:

⇒ Zaczynasz od „Programu 30 dni: sprawne ciało po ciąży” (cena poza pakietem – 125 zł), dzięki któremu odbudujesz swoją sprawność od zupełnych podstaw, poświęcając tylko 15-20 min dziennie!

⇒ Równolegle poznajesz wideoporadnik „Ruszaj się lepiej na co dzień”, dzięki któremu ochronisz kręgosłup i mięśnie dna miednicy, poprawiając codzienne nawyki (cena poza pakietem – 35 zł)

⇒ Następny krok to mini kurs „Ćwicz lepiej dla lepszego ciała” (cena poza pakietem - 45 zł), z którym ekspresowo nauczysz się lepszej techniki ćwiczeń

⇒ Jeśli nadal odczuwasz ból kręgosłupa lub masz problem z garbieniem, to dalej przechodzisz do omówionego już wcześniej kursu "Proste plecy bez bólu"!

⇒ Jeśli czujesz się gotowa, wskakujesz do "Programu ćwiczeń dla zabieganych Mam" - z którym wystarczy Ci tylko 20 minut, żebyś wzmocniła mięśnie, poprawiła sylwetkę i spaliła tkankę tłuszczową. Program składa się z trzech części (każda przewidziana na 4 tygodnie), dzięki którym stopniowo zwiększasz intensywność ćwiczeń (cena jednej części poza pakietem - 155 zł)

⇒ Jeśli nie czujesz się gotowa lub masz jakieś pytania (pamiętaj, że każda z nas jest inna!) to masz możliwość skorzystania z indywidualnej konsultacji online, na której dopasujemy trening pod Twoje indywidualne potrzeby (cena poza pakietem - 100zł)

770,00  375,00 

Promocja!

Wydaje się duuużo? Owszem, jest tego dużo, ale wszystko rozłożone jest krok po kroku na małe kawałki - tak, abyś dała radę nawet z ząbkującym Maluchem!

Zobacz filmik, jak ćwiczymy w kursie "Proste plecy bez bólu"!

Przy każdym ćwiczeniu dokładnie omawiam technikę, dzięki temu wiesz, co i jak konkretnie robić i na co zwrócić uwagę, by mieć lepsze efekty!

W przystępny sposób przemycam niezbędną pigułkę wiedzy - dzięki temu, potem wiesz jak trenować samodzielnie.

W razie pytań, zawsze wspieram indywidualną poradą - możesz napisać w każdej chwili, klikając ikonkę Messenger po prawej stronie platformy kursowej.

Nie odkładaj wciąż na później!

Dołącz do moich Kursantek teraz i wreszcie zacznij cieszyć się sprawnym ciałem!

Cieszę się, że mogłam skupić się na technice, a myślę, że wracanie do formy po ciąży jest do tego świetnym czasem. Niby zawsze jest dobry czas na poprawę techniki, ale kiedy jak nie teraz, gdy na wszystko szczególnie brakuje czasu. Człowiek wieczorem pada ze zmęczenia, ale świadomość, że trening trwa jedynie 20 min jest bardzo budująca i trudno odmówić:) Po treningu jest natomiast satysfakcja z jego wykonania, a ciało dziękuje nam podwójnie za tę odrobinę motywacji.

Ania

Bardzo podoba mi się Twój program, jak opowiadasz, co mamy zrobić z ciałem. Tutaj też mi się podoba, że za każdym razem zwracasz uwagę na prawidłową postawę, aktywację brzucha - super to jest!

Maria

Dzięki progamowi bezpiecznie wróciłam do sprawności. Systematyczna praca z programem naprawdę Wam się opłaci, do tego program ułożony jest sprytnie pod kątem czasu – nawet jako świeżo upieczona mama znajdziesz czas na jego wykonanie, Hela sama jest zabieganą mamą i pewnie dlatego tak dobrze wie, jak ciężko bywa znaleźć chwilę dla siebie. Bardzo polecam!

Agnieszka

Super, że każdy trening jest przewidziany na te 20 minut, akurat do ogarnięcia jak się ma małe dziecko (zwłaszcza to, które zaczyna ząbkować;)). Całość naprawdę fajna, początkowo myślałam, że takie nic, ale na następny dzień czuć nogi i pośladki!

(...) Jeszcze chciałam Ci podziękować za to, że tak dokładnie i niezmordowanie tłumaczysz technikę każdego ćwiczenia. Nigdy nie byłam tak świadoma swojego ciała i nie pracowałam tak aktywnie przy każdym ćwiczeniu, każdym ruchu.  

Magda

Wybierz opcję dla siebie i otrzymaj wszystkie bonusy do 31.10!

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Jeśli chcesz pozbyć się bólu kręgosłupa i wyprostować plecy:

Jeśli chcesz wrócić do fomy po ciąży i zyskać lepszą sylwetkę:

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Czym różni się kurs "Proste plecy bez bólu" od "Pakietu Premium dla Mam"?

"Pakiet Premium dla Mam" zawiera w sobie cały kurs "Proste plecy bez bólu", jako jeden z elementów. Poza kursem "Proste plecy bez bólu" w pakiecie znajdziesz 6 innych programów dla Mam - całość ma za zadanie przywrócić Ci dobrą formę bez długich treningów na siłowni. Dostęp do wszystkich programów otrzymujesz na pół roku - w tym czasie możesz korzystać do woli, a także konsultować się ze mną w razie jakichkolwiek pytań 🙂

Który kurs będzie lepszy, jeśli urodziłam kilka miesięcy temu i bolą mnie plecy?

To zależy, czy przez te kilka miesięcy od porodu robiłaś już pierwsze ćwiczenia wzmacniające - m.in. ćwiczenia na mięśnie dna miednicy, mięsień poprzeczny brzucha - i jak Ci to szło 🙂 Jeśli czujesz, że nie za bardzo, to zacznij od podstaw wzmacniania ciała po ciąży, a dopiero potem przejdź do kursu "Proste plecy bez bólu". Oba te programy znajdziesz w "Pakiecie Premium dla Mam"!

Jeśli natomiast wzmacniałaś się już po porodzie - wskakuj śmiało od razu do kursu "Proste plecy bez bólu"!

Czy kurs "Proste plecy bez bólu" będzie dla mnie dobry, jeśli jeszcze nie ćwiczyłam od porodu?

Niezależnie od tego, ile czasu minęło od porodu, jeśli będą to Twoje pierwsze ćwiczenia (poza spacerami), to zdecydowanie wybierz opcję Pakietu Premium dla Mam. Tam wśród różnych programów dla Mam znajdziesz m.in. "Program 30 dni - sprawne ciało po ciąży", czyli wzmacnianie krok po kroku od podstaw. Ważne jest, by po porodzie zacząć od wzmocnienia mięśni głębokich - ból kręgosłupa to często objaw ich niewydolności.

Czy mogę dołączyć do kursu "Proste plecy bez bólu", jeśli mam rozejście mięśni brzucha?

Tylko wtedy, jeśli wdrożyłaś już odpowiednią terapię pod okiem fizjoterapeuty i nauczyłaś się kontrolować mięśnie brzucha w prostych ćwiczeniach. Same treningi na kursie są bezpieczne (nie ma np. brzuszków), natomiast nie są to ćwiczenia rehabilitacyjne na rozejście. Jeśli dopiero zaczynasz i nie jesteś pewna, polecam Ci Pakiet Premium dla Mam, gdzie znajdziesz wzmacnianie "od podstaw".

Jak wyglądają treningi w kursie "Proste plecy bez bólu"?

Treningi są nagrane w formie wideo - ćwiczymy wspólnie, a podczas ćwiczeń tłumaczę dokładnie całą technikę oraz wykonanie. Nie musisz liczyć powtórzeń, możesz skupić się na prawidłowym ćwiczeniu 🙂 Czas treningów jest różny - od 5 do 20 minut, tak abyś mogła dopasować je do swoich potrzeb.

Czy potrzebuję jakiś sprzęt do ćwiczeń?

Do kursu "Proste plecy bez bólu" potrzebujesz tylko małą piłeczkę (np. do tenisa lub dla psa), która posłuży do masowania mięśni. Natomiast w "Pakiecie Premium dla Mam" treningów jest o wiele więcej i przydadzą Ci się gumy miniband (małe gumy oporowe), małe hantle lub butelki z wodą, mata. W obu opcjach buty nie są niezbędne, spokojnie możesz ćwiczyć na boso 🙂

Ile potrzebuję czasu na treningi?

Na kursie "Proste plecy bez bólu" treningi zajmują nam od 5 do 20 (maksymalnie) minut, natomiast w "Pakiecie Premium dla Mam" czas treningów jest różny w zależności od etapu na jakim jesteś. Przeciętnie będzie to 20 minut, ale możesz też dopasowywać je do swoich możliwości czasowych. 

Czy jest możliwość przedłużenia dostępu w razie np. choroby?

Oczywiście! Ograniczenie czasowe to zabieg celowy - dzięki temu jest większa motywacja, żeby ćwiczyć, ale też czujemy, że "dany etap został wykonany" i możemy iść dalej, próbować kolejnych treningów i się rozwijać. Jednak wiem jak jest, sama mam małe dziecko w domu i kiedy bywa chore, nie ma szans na zrobienie czegokolwiek... I tego się nie przeskoczy. Dlatego w takich sytuacjach od razu do mnie pisz!

Hej, jestem Hela Ignatowska!

Pomagam Mamom i przyszłym Mamom być w dobrej formie i cieszyć się sprawnym ciałem poprzez świadomy trening.

Jestem trenerem personalnym, trenerem kobiet w ciąży i po porodzie, instruktorem Fitness i certyfikowanym ekspertem oceny funkcjonalnej FMS.

Dzielę się świadomym podejściem do treningu na moim blogu, nagrywam podcasty, tworzę programy ćwiczeń i kursy treningowe dla Mam i przyszłych Mam.

A prywatnie? Aktualnie trenuję sprinty za tym raczkującym urwisem, który ma niespożytkowane pokłady energii i zastanawiam się, jak to się dzieje, że ten czas tak szybko leci 🙂

Czy Tobie też tak leci? W takim razie nie trać czasu – ruszaj ze mną:

Jeśli chcesz pozbyć się bólu kręgosłupa i wyprostować plecy:

Jeśli chcesz wrócić do fomy po ciąży i zyskać lepszą sylwetkę: