Większość mam nie wierzy w to, że z małym dzieckiem można żyć bez bólu pleców.

A tymczasem moje Kursantki potwierdzają, że z odpowiednim systemem ćwiczeń to możliwe – i to bez długich i nudnych treningów!

Wiem jednak, że codzienność z maluchem sprawia, że plecy garbią się same

Noszenie dziecka na rękach, czasem dłuuugie godziny czy karmienie w niewygodnych pozycjach wchodzi w plecy niepostrzeżenie i odbiera całą energię do życia.
I wiem, że masz dość tego męczącego bólu, ale wciąż brakuje Ci czasu, żeby coś z tym zrobić.

Też jestem mamą i dobrze pamiętam, jak po całym dniu z ząbkującym synkiem czułam się jakby mnie walec przejechał.

Jedyne na co miałam ochotę to wreszcie się położyć. Ale czułam, że tym nie pomogę swoim plecom, że kolejnego dnia będzie tak samo. Bo taka jest prawda – jeśli nic nie zrobisz, to nic się nie zmieni. I tak można długo narzekać na ból i czekać, aż przejdzie. Problem jednak w tym, że samo nic nie przejdzie, a z czasem jest coraz gorzej – aż w końcu robi się za późno na ćwiczenia…

Ale dobra wiadomość jest taka, że wcale nie potrzebujesz morza czasu, żeby wreszcie się wyprostować i zapomnieć o bólu.

Już krótka chwila odpowiednich ćwiczeń oddechowych przyniesie Ci szybką ulgę w bólu pleców - i nawet po męczącym dniu będziesz miała jeszcze energię na wieczór.

5 minutowy rozruch z odpowiednim planem momentalnie przywróci Ci moc do życia – nawet kiedy znów trzeba posprzątać bałagan.

Dlatego właśnie stworzyłam kurs online dla Mam „Proste plecy bez bólu"

Aby proste i zdrowe plecy dodały Ci sił na ogarnianie codziennego rozgardiaszu.

Sama jestem mamą dwójki Maluchów i wiem, jak ciężko znaleźć czas i przestrzeń na zadbanie o siebie. Ale kurs jest tak zaprojektowany, abyś wreszcie dała radę i  poczuła się lepiej w swoim ciele!

Jak działa program?

Masz wolne 10 minut? Dołącz teraz i nie garb się więcej!

Po przejściu kursu “Proste plecy bez bólu” zyskasz:

Zobacz wiadomości innych mam i uwierz, że z moją pomocą Ci się uda.

Kim jestem

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerem i instruktorem fitness od 2007 roku. Ale przede wszystkim, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Dlatego wiem dobrze, jak dużą przeszkodą w zadbaniu o swoje zdrowe i sprawne ciało jest zmęczenie, brak czasu i przestrzeni dla siebie.


Właśnie na bazie swoich osobistych doświadczeń połączonych z trenerską wiedzą powstały moje treningi, które pomagają mamom i przyszłym mamom cieszyć się sprawnym ciałem – bez długich treningów i wielkich wyrzeczeń!

Twoja inwestycja

Zdrowy kręgosłup

Twoja opieka
PLN 155 na zawsze
  •  

Najczęstsze pytania

Ograniczony czas na przejście kursu ma za zadanie być dla Ciebie motywacją – sama wiem po sobie, co dzieje się z kursami, na zrobienie których mamy nieograniczony czas…

Odchodzą w zapomnienie!

A mi zależy na tym, żebyś faktycznie skorzystała z kursu! Wszystko jest tak zaplanowane, by Ci to maksymalnie ułatwić – m.in. krótkie treningi nagrane na wideo, planer, zestaw ekspresowy, szybka komunikacja ze mną. Ale poza tym, że jako trener chcę Cię zmotywować, to jako mama – wiem, jak to jest z dzieckiem – że czasem można mieć najlepsze chęci, ale… nie wyjdzie.

Więc w razie, gdyby nie udało Ci się wyrobić w ciągu 4-ech miesięcy, to będziesz mogła wykupić kolejne 4 płacąc tylko 25% ceny!

 

Jeśli będą to Twoje pierwsze ćwiczenia od porodu (poza spacerami), to zacznij od początku – polecam Ci „Program 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Ważne jest, by po porodzie zacząć od wzmocnienia mięśni głębokich – ból kręgosłupa to często objaw ich niewydolności.

 

Tak, jeśli wdrożyłaś już odpowiednią terapię pod okiem fizjoterapeuty i nauczyłaś się kontrolować mięśnie brzucha w prostych ćwiczeniach.

Same treningi na kursie są bezpieczne (nie ma np. brzuszków), natomiast nie są to ćwiczenia rehabilitacyjne na rozejście.

Jeśli jednak dopiero zaczynasz ćwiczenia lub jesteś jeszcze przed wizytą u fizjoterapeuty, czujesz się niepewnie z mięśniami brzucha, to na początek polecam Ci spokojne wzmacnianie od podstaw  w „Programie 30 dni – sprawne ciało po ciąży”.

Treningi są nagrane w formie wideo – ćwiczymy wspólnie, a podczas ćwiczeń tłumaczę dokładnie całą technikę oraz wykonanie.

Nie musisz liczyć powtórzeń, możesz skupić się na prawidłowym ćwiczeniu 🙂

Czas treningów jest różny – od 5 do 20 minut, tak abyś mogła dopasować je do swoich potrzeb.

Do kursu „Proste plecy bez bólu” potrzebujesz tylko małą piłeczkę (np. do tenisa lub dla psa), która posłuży do masowania mięśni i kawałek podłogi!

Na kursie „Proste plecy bez bólu” pojedyncze sesje treningowe zajmują nam od 8 do 20 minut. Zawsze jest możliwość zrobienia treningu dodatkowego, jeśli masz więcej czasu, lub wybrania ćwiczenia ekspresowego, jeśli masz mniej czasu 🙂

Oczywiście, że można, natomiast kurs „Proste plecy bez bólu” powstał z myślą o mamach i często odnoszę się tam do macierzyństwa i życia z dzieckiem, a same treningi zaprojektowane są pod kątem macierzyńskich wyzwań.

Jednak oczywiście ćwiczenia pomogą również kobietom, które nie są mamami, ale dużo siedzą przed komputerem, garbią się i brakuje im zdrowego ruchu, który pomógłby zmęczonym plecom – a również nie mają czasu na dłuższe treningi.

Nie odkładaj na później, bo tak można w kółko!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie pierwszy rozdział „Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Przekonaj się, jak ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie, by wrócić do formy bez wyrzeczeń i spinki! A dodatkowo – otrzymasz zniżkę na program.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatnie mini-poradnik „Sprawne ciało w ciąży” i przekonaj się, jak ćwiczyć w ciąży, by zostać sprawną mamą. Dodatkowo otrzymasz zniżkę na program online dla kobiet w ciąży „Sprawna mama”.

.