fbpx

Gratuluję, bezpłatny poradnik zaraz do Ciebie poleci!

Ale nie zamykaj jeszcze tej strony, bo mam dla Ciebie ważny temat!

Czy wiesz, że według badań 50% ciężarnych cierpi na bóle pleców?

Nie musisz być wśród nich. Wystarczy kilka minut odpowiednich ćwiczeń, by cieszyć się ciążą bez bólu pleców!

Dlatego stworzyłam wideobook "10 ćwiczeń dla ulgi w bólu kręgosłupa"! Możesz skorzystać z niego w wyjątkowej cenie 19 zł jeszcze przez:

Days     Godzin     Minut     Sekund    

Zamień swoje 3 minuty dziennie w skuteczną profilaktykę bólu kręgosłupa w ciąży

Czysty konkret - 10 najlepszych ćwiczeń, które od razu poprawią Twoją jakość życia

Każde ćwiczenie to osobne wideo z pełnym omówieniem techniki - dla pewności, że ROBISZ DOBRZE!

Zadbaj o swoje zdrowe i sprawne ciało teraz, gdy potrzebuje ono największego wsparcia

Jestem doświadczoną trenerką specjalizującą się w treningu w ciąży i po porodzie. Prowadzę nie tylko platformę treningową on-line, ale także własne studio treningowe, szkolę specjalistów oraz sama wciąż się rozwijam i kształcę.

Wiem, że w ciąży często brakuje sił, by zabrać się za ćwiczenia – dlatego wideobook z szybkimi ćwiczeniami to idealny moment, by łatwiej i mądrzej zacząć!

Niezależnie od etapu ciąży, po ćwiczeniach z wideobookiem zyskasz:

Praktyczną wiedzę, jak wspierać ciało w ciąży, by pozbyć się bólu kręgosłupa.

Spokój w głowie, luz w ciele, lepszą pracę mięśni brzucha - a to wszystko minimalnym nakładem czasu!

Lepszą postawę ciała i nawyki ruchowe, które będą wspierać Twoje ciało w ciąży i po porodzie

Odkryj moc świadomego ruchu w ciąży i zyskaj siły, których tak bardzo teraz potrzebujesz

Sprawdź opinie moich Kursantek i skorzystaj z wideobooka w super cenie!

Jesteś gotowa zadbać o sprawne ciało zanim dziecko wypełni Twój świat?

Skorzystaj ze specjalnej oferty i zacznij działać już teraz – bo każda chwila świadomego ruchu w ciąży ma znaczenie. 

Days     Godzin     Minut     Sekund    

"10 ćwiczeń dla ulgi w bólu kręgosłupa"

Praktyczny wideobook z ćwiczeniami
59
19 zł pobierasz na zawsze
  • - pigułka praktycznej wiedzy, która pomoże Ci zapomnieć o bólu kręgosłupa
  • - 10 prostych ćwiczeń, które całościowo poprawią zdrowie i sprawność Twojego kręgosłupa
  • - krótkie ćwiczenia (2-4 min) bez sprzętu, do których nie potrzebujesz się przygotowywać
  • - każde ćwiczenie dokładnie omówione na filmiku, żebyś była pewna, że ćwiczysz dobrze
  • - wiedza oparta na badaniach naukowych i aktualnym stanie wiedzy
  • - dożywotni dostep do materiałów - pobierasz je w formacie PDF i zapisujesz na swoim urządzeniu
powrót do formy po ciąży
Dlaczego warto mi zaufać?

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem doświadczoną trenerką kobiet w ciąży i po porodzie.

Prowadzę platformę treningową on-line oraz własne kameralne studio treningowe dla kobiet w Sopocie. Każdego dnia pomagam mamom i przyszłym mamom cieszyć się sprawnym ciałem i ładować baterie siłą odżywczego ruchu.

Ukończyłam kurs trenera medycznego w ciąży i po porodzie prowadzony przez Katarzynę Witek – Sokołowską oraz Izabelę Dembińską, kurs instruktorski Low Pressure Fitness prowadzony przez Annę Łukasik i Becky Keller z USA, oraz specjalistyczne szkolenia z korekcji rozejścia mięśni brzucha (DRA) i dysfunkcji mięśni dna miednicy. W tym obszarze cały czas się kształcę, a także szkolę innych specjalistów.

Ale przede wszystkim, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. I pamiętam dobrze, kiedy w ciąży jedyne na co miałam ochotę, to…

po prostu iść spać.

A jednak – przekonałam się na sobie, że mimo zerowej energii, wystarczy już 5 minut dobrze dobranych ćwiczeń, żeby wspomóc funkcjonowanie ciała i poprawić samopoczucie!

Ty też możesz to poczuć!

Zadbaj o siebie już dziś, by jutro wstać ze świeżą energią!

Ruch poprawia odżywienie tkanek i może w krótkim czasie poprawić kondycję Twojego kręgosłupa.

Proste plecy i lepsza postawa ciała to mniejsze obciążenia na dno miednicy i mięśnie brzucha

Ból kręgosłupa ma tendencje do narastania - działaj z nim już dziś, by jutro cieszyć się życiem bez bólu!

Days     Godzin     Minut     Sekund    

Najczęstsze pytania

Według wytycznych American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) jeśli jesteś zdrowa, a Twoja ciąża przebiega normalnie możesz kontynuować lub ROZPOCZĄĆ regularną aktywność fizyczną (w każdym momencie).

Nie powinnaś ćwiczyć w ciąży, jeśli cierpisz na niektóre rodzaje chorób serca i płuc, niewydolność szyjki macicy, jesteś w ciąży mnogiej z czynnikami ryzyka przedwczesnego porodu, masz łożysko przodujące po 26 tc, masz wysokie ciśnienie krwi wywołane ciążą (lub stan przedrzucawkowy) lub ciężką niedokrwistość.

Przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży może stwierdzić tylko lekarz prowadzący ciążę – dlatego, zanim zaczniesz ćwiczyć, upewnij się, czy nie występuje u Ciebie żadne z nich.

Warto wspomnieć, że według najnowszych wytycznych (takie jest stanowisko m.in. the Society for Maternal-Fetal Medicine z 2021 r.) odchodzi się od tzw. „reżimu łóżkowego” nawet w przypadku ciąż zagrożonych – mówi się o tym, że większe ryzyko niesie rezygnacja z aktywności.

Jeśli Twój lekarz prowadzący nie popiera aktywności w ciąży, a nie masz przeciwskazań – warto wytłumaczyć lekarzowi, o jakie ćwiczenia chodzi i że są to treningi pro-zdrowotne, a nie robienie formy życia. Czasami lekarze kojarzą ćwiczenia ze zwykłym fitnessem i skakaniem na stepach – natomiast ćwiczenia w profilaktyce rozejścia mięśni brzucha to typowe ćwiczenia pro-zdrowotne. Także jeśli tylko Twoja ciąża przebiega prawidłowo, możesz zacząć nawet w pierwszym trymestrze!

Według wytycznych American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) jeśli jesteś zdrowa, a Twoja ciąża przebiega normalnie możesz kontynuować lub ROZPOCZĄĆ regularną aktywność fizyczną W KAŻDYM MOMENCIE – również w pierwszym trymestrze.

Natomiast przeciwskazania do aktywności fizycznej w ciąży może stwierdzić tylko lekarz prowadzący ciążę – dlatego, zanim zaczniesz ćwiczyć, upewnij się, czy nie występuje u Ciebie żadne z nich.

Ćwiczenia w wideobooku są bardzo delikatne i skupione na poprawie funkcjonowania mięśni stabilizujących kręgosłup. Naszym celem jest poprawa zdrowia i utrzymanie sprawności, a nie robienie formy życia. Pierwszy trymestr to idealny moment, by spokojnie popracować nad postawą ciała, oddechem i lepszą mobilnością – właśnie te elementy znajdziesz w wideobooku!

Jeśli Twój lekarz prowadzący nie popiera aktywności w ciąży, a nie masz przeciwskazań – warto wytłumaczyć lekarzowi, o jakie ćwiczenia chodzi i że są to ćwiczenia pro-zdrowotne, a nie standardowy fitness.

Pewnie! Nawet, jeśli masz już spory brzuch i wydaje Ci się, że zupełnie nic nie da się z tym zrobić. Ćwiczenia i wiedza z wideobooka pomogą Ci nawet tuż przed porodem – a to właśnie wtedy to jak się czujesz i w jakiej jesteś kondycji będzie miał ogromne znaczenie. Wideobook sprawdzi się też jako element ćwiczeń po porodzie! 

  • Brak przeciwskazań do aktywności fizycznej w ciąży – uzgodnione z lekarzem prowadzącym
  • Mata lub dywan
  • Poduszka lub flakowata piłka
  • Długa guma lub rajstopy
  • Wygodny strój, nie krępujący ruchów

Tak! Nawet jeśli nigdy nic nie ćwiczyłaś – to jest idealna opcja, by zacząć. Szczególnie, że każde ćwiczenie jest bardzo obszernie wytłumaczone, a wykonanie dopasowane indywidualnie. To dla Ciebie świetny wstęp, żeby na spokojnie zacząć pracować nad lepszą sprawnością.

 
Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.