fbpx

Większość mam nie wraca do formy z jednego prostego powodu.

Biorą się za przypadkowe treningi i tracą swój czas i siły na to, co nie działa.

Tymczasem, wystarczy Ci sprawdzony system, żeby wrócić do formy bez wyrzeczeń

W takie dni wizja treningu wydaje się totalnym kosmosem…

Znam to bardzo dobrze! 

Jako mama dwójki maluchów, prawie każdego wieczoru myślę sobie, że nie mam już siły na nic…

A tu jeszcze trzeba posprzątać bajzel, żeby rano nie stanąć na klocka (czy może być coś gorszego swoją drogą?) i nagle motywacja do ćwiczeń szybuje ostro w dół.

mama z dzieckiem

A jednak… już 20 minut ćwiczeń ze sprawdzonym systemem potrafi przywrócić pozytywną energię!

Ból kręgosłupa przechodzi, a brzuch robi się coraz silniejszy i to bez setek brzuszków! Bezcenne uczucie, kiedy po treningu pojawia się cudowny spokój w głowie.

Uwierz, da się pogodzić macierzyństwo z byciem w dobrej formie. Nie potrzebujesz godzinnego „katowania” się, aby cieszyć się świetną kondycją i samopoczuciem.

Wystarczy Ci 20 minut treningu ze sprawdzonym systemem, a już po pierwszym dniu poczujesz różnicę!

Zamiast tradycyjnych zajęć fitness, stworzyłam system ćwiczeń dla mam '20 minut do lepszej formy'

Jak działa program?

Wystarczy tylko 20 minut

Już po przejściu pierwszej części programu zyskasz:

A dodatkowo w każdej części programu otrzymasz:

Zobacz wiadomości innych mam i uwierz, że z moją pomocą Ci się uda.

Dlaczego warto mi zaufać

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerem medycznym kobiet w ciąży i po porodzie.

Przede wszystkim jednak, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Dwukrotnie „przerobiłam na sobie” powrót do formy przy totalnym braku czasu na ćwiczenia.

Wiem dobrze, jak dużą przeszkodą w zadbaniu o siebie jest zmęczenie i brak przestrzeni dla siebie. Wiem, jak szybko potrafi ulecieć zapał do treningów, kiedy na głowie jest coraz więcej spraw do ogarnięcia.

Ale wiem też, o ile lepiej czujemy się w swoim życiu mając sprawne i zdrowe ciało!

Na bazie tych macierzyńskich doświadczeń połączonych z trenerską wiedzą stworzyłam program ćwiczeń on-line, który pozwoli nawet najbardziej zabieganym mamom cieszyć się świetną formą!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Wybierz idealny zestaw dla siebie

20 minut do lepszej formy

Wzmacnianie bez sprzętu

Część 1
245
  • PÓŁ ROKU DOSTĘPU
  • 8-tygodniowy plan działania
  • Treningi bez sprzętu
  • 8 treningów wzmacniających, 4 treningi mobility, 4 treningi tabata, 4 treningi aktywujące, trening rozluźniający, relaksacja
  • Specjalne warunki na kontynuację programu
  • BONUS: webinar "Bieganie po ciąży krok po kroku"
20 min do lepszej formy zestaw 2 części

Wzmacnianie bez sprzętu i z gumami

Część 1 & 2
475
  • ROK DOSTĘPU
  • 2x 8-tygodniowy plan działania
  • Treningi bez sprzętu & ćwiczenia z gumami
  • 16 treningów wzmacniających, 8 treningów mobility, 8 treningów tabata, 8 treningów aktywujących, 2 treningi rozluźniające, relaksacja
  • Specjalne warunki na kontynuację programu
  • BONUS: webinar "Bieganie po ciąży krok po kroku"
  • BONUS: zestaw ćwiczeń przeciw garbieniu się
  • 15 ZŁ Z KODEM "ZESTAW2"

Wzmacnianie bez sprzętu, z gumami i ćwiczenia dynamiczne

Część 1 & 2 & 3
695
  • PÓŁTORA ROKU DOSTĘPU
  • 3x 8-tygodniowy plan działania
  • Treningi bez sprzętu & ćwiczenia z gumami & ćwiczenia dynamiczne
  • 24 treningi wzmacniające, 12 treningów mobility, 12 treningów tabata, 12 treningów aktywujących, 3 treningi rozluźniające, relaksacja
  • BONUS: webinar "Bieganie po ciąży krok po kroku"
  • BONUS: zestaw ćwiczeń przeciw garbieniu się
  • BONUS: pozycje na rozluźnianie mięśni dna miednicy
  • -40 ZŁ Z KODEM "ZESTAW3"

Najczęstsze pytania

Tak, jeśli nie jesteś do końca pewna, który pakiet wybrać, możesz spokojnie wybrać pierwszy i kontynuować dalej z kolejnymi częściami w swoim czasie (na spokojnie i bez spinki!). Wszystkie Uczestniczki mają specjalne warunki na kontynuację programu.

Oczywiście nadal będziesz mogła liczyć na moje wsparcie poprzez e-mail oraz platformę!

Jeśli niedawno urodziłaś i będą to Twoje pierwsze ćwiczenia (poza spacerami), to zacznij od początku – polecam Ci „Program 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Jest to wideobook z ćwiczeniami od podstaw, takimi jak wzmocnienie mięśni głębokich czy usprawnienie przepony. Ważne jest, by po porodzie zacząć właśnie od początku i iść krok po kroku, by cieszyć się świetną formą bez kontuzji na lata. 

Tylko wtedy, jeśli wdrożyłaś już odpowiednią terapię pod okiem fizjoterapeuty i nauczyłaś się kontrolować mięśnie brzucha w prostych ćwiczeniach, jak podpory przodem, przysiady, ćwiczenia w leżeniu na plecach.

Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczenia i podejrzewasz rozejście, to na początek polecam Ci spokojne usprawnianie od podstaw  w „Programie 30 dni – sprawne ciało po ciąży”.

Jeśli już jesteś po pierwszych ćwiczeniach usprawniających, ale nadal czujesz się niepewnie z mięśniami brzucha, to polecam natomiast kurs dedykowany odbudowie mięśni brzucha czyli „Mocny brzuch & proste plecy„.

Jeśli urodziłaś kilka lat temu, i pomimo ćwiczeń nadal nie udało Ci się wrócić do formy, to jak najbardziej! W programie (w części pierwszej) zaczynamy od spokojnych ćwiczeń wzmacniających ze skupieniem na technice – nawet jeśli te ćwiczenia okażą się dla Ciebie znajome, to zdecydowanie polecam Ci poprawić ich technikę, by zaczęły faktycznie przynosić efekty!

Natomiast jeśli urodziłaś kilka lat temu i od tego czasu nie udało Ci się poćwiczyć, to daj sobie chwilę najpierw na wzmocnienie stabilizacji centrum, czyli ćwiczenia z kursem „Mocny brzuch & proste plecy„.

Będąc mamą nigdy nie ma idealnego czasu na ćwiczenia i moim zdaniem, nie ma co oczekiwać, że kiedyś będzie. U mnie też tak to wygląda – średnio dwa tygodnie w żłobku i więcej czasu dla siebie, na tydzień chorowania i urwania głowy. Wcześniej był etap ząbkowania, a jeszcze wcześniej totalnie zarwane noce… Pamiętasz?

Dlatego program zaprojektowałam tak, by dać radę pomimo to. By móc zrobić coś dla siebie, mimo, że nie zmienimy codzienności. I wiem, że czasami być może nawet te 20 minut ćwiczeń będzie niewykonalne, ale dlatego dostajesz zadania codzienne i 4-minutowe tabaty – dzięki temu na pewno Ci się uda i wyrobisz zdrowe nawyki, które będą pracować dla Ciebie nawet podczas choroby dziecka!

Oczywiście zdarzają się takie momenty, kiedy po prostu nie ma możliwości na ćwiczenia. Dlatego w każdym pakiecie dostajesz ogromny zapas czasu, na wszelki wypadek!

Do pierwszej części nie potrzebujesz nic poza matą i ewentualnymi hantelkami, ale możesz wymienić je na butelki z wodą (ja w programie ćwiczę właśnie z butelkami). 

W dalszej części programu wykorzystujemy dodatkowo gumy oporowe miniband – jest to najmniejszy możliwy sprzęt do wzmacniania. Cały zestaw takich gum znajdziesz bez problemu w każdym sklepie sportowym czy markecie za ok 20 zł.

Oczywiście możesz ćwiczyć bez gum, ale moim zdaniem byłaby to ogromna szkoda, bo dzięki nim jesteśmy w stanie dotrzeć do opornych mięsni pośladków, ramion czy brzucha!

Na każdy tydzień dostajesz zestaw 2 treningów 20-minutowych. To, ile razy w tygodniu uda Ci się je wykonać, zależy tylko od Ciebie! Dodatkowo, w każdej części programu znajdziesz 4-minutowe ekspresowe tabaty oraz trening rozciągający.

Poza treningami, działasz z codziennymi zadaniami – spokojnie nie zajmą Ci one więcej niż 5 minut 🙂 

Całość jest ułożona w jasny plan działania, tak abyś nie traciła czasu na szukanie odpowiednich ćwiczeń! 

Dlatego powiem tak – krócej się nie da 🙂 A efekty są przetestowane nawet na bardzo zabieganych mamach, więc bez obaw – dasz radę!

Nie odkładaj na „lepsze czasy”, bo najlepszy czas jest TERAZ!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.