Każdy wie, że ruch w ciąży pomaga zachować zdrowe ciało.

Ale niewiele osób zwraca uwagę na to, co faktycznie przełoży się na gładki start w macierzyństwo!

Wiem, że ciąża to trudny czas:

Jak ja to dobrze pamiętam.

Ze wszystkich stron dobre rady, jak o siebie zadbać, a ja miałam ochotę zakopać się w łóżku i obudzić za 9 miesięcy. A jednak… Dobrze, że tego nie zrobiłam!

Przekonałam się na sobie, że mimo zerowej energii, wystarczy 5 minut dobrze dobranych ćwiczeń, żeby zmienić nastawienie na resztę dnia.
Twój czas w ciąży też może tak wyglądać!

Poczuj się pełna energii, bez bólu w plecach czy ciężkości w nogach - nawet po całym dniu latania!

Odzyskaj spokój w głowie, siły do działania i bądź pewna, że DASZ RADĘ!

Przejdź ciążę lekko i gładko wejdź w macierzyństwo - bez poświęcania godzin na ćwiczenia!

Program Sprawna Mama, to nie jest zwykły kurs.

Nie jest to zestaw treningów do samodzielnego działania.

Zamiast tego ruszasz ze mną w podróż usprawniającą ciało, której celem końcowym jest gładkie wejście w macierzyństwo. A to zdecydowanie coś więcej niż utrzymanie dobrego zdrowia w ciąży i bezproblemowy poród!

Jak działa program grupowy?

Dołącz do programu i zostań Sprawną Mamą

Już po pierwszym miesiącu zyskasz:

Sprawdź opinie moich Kursantek i naładuj baterie z programem!
Kim jestem

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerem i instruktorem fitness od 2007 roku. Ale przede wszystkim, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Dlatego wiem dobrze, jak dużą przeszkodą w zadbaniu o swoje zdrowe i sprawne ciało jest zmęczenie, brak czasu i przestrzeni dla siebie.


Właśnie na bazie swoich osobistych doświadczeń połączonych z trenerską wiedzą powstały moje treningi, które pomagają mamom i przyszłym mamom cieszyć się sprawnym ciałem – bez długich treningów i wielkich wyrzeczeń!

Wybierz swój plan

Jesteś gotowa, aby zadbać o swoje sprawne ciało teraz – zanim dziecko wypełni Twój świat?

Nie odkładaj na ostatnią chwilę – ze względu na moje indywidualne wsparcie, ilość miejsc w programie jest ograniczona do 30 osób!

Niezdecydowane mamy

Miesięczna opieka
PLN 125 miesięcznie
  • dostęp do wszystkich materiałów na platformie
  • Ty decydujesz jak długo jesteś w programie
  • udział w treningach i spotkaniach na żywo tak długo, jak jesteś w programie
  • moje wsparcie i konsultacje na platformie

Zdecydowane mamy

Pełna opieka
PLN 585 za 10 miesięcy
  • dostęp do wszystkich materiałów na platformie
  • dostęp do programu na całe 10 miesięcy
  • nieograniczony udział w treningach i spotkaniach na żywo
  • moje wsparcie i konsultacje na platformie
  • BONUS: wideo-poradnik "Ruszaj się lepiej na co dzień"
Korzystnie

Najczęstsze pytania

Aby bezpiecznie ćwiczyć w ciąży (i generalnie ruszać się) zawsze musisz skonsultować to z lekarzem. Tylko on jest w stanie ocenić przebieg ciąży i pozwolić na bezpieczne ćwiczenia w ciąży.

 

Tak, pod warunkiem, że lekarz wyraził zgodę na aktywność w ciąży. Ćwiczenia w programie są bardzo różnorodne, podzielone pod kątem potrzeb danego trymestru i właśnie w pierwszym trymestrze znajdziesz spokojniejsze treningi.

 

Pewnie! Nawet wykupując dostęp do platformy tylko na miesiąc nadal możesz wesprzeć woje ciało! Rozluźnić i nauczyć się oddechu pod kątem porodu, posłuchać od fizjoterapeutki, co robić po porodzie, poznać ćwiczenia rehabilitacyjne na połóg, które pozwolą Ci szybciej „wrócić do siebie”. Poza tym na platformie znajdziesz cały dział z „podstawami”, które warto wypracować niezależnie od etapu ciąży – czyli oddech, postawa ciała, nawyki ruchowe. To da Ci moc na przyszłość!

 
  • Zgoda lekarska, mata lub dywan, kawałek podłogi, duża piłka. Żeby w pełni skorzystać polecam też:
  • gumy miniband (małe pętle o różnym oporze, do kupienia w każdym sklepie sportowym)
  • małe hantle lub butelki z wodą
  • roler (wałek do rolowania)
  • twarda piłeczka (może być taka dla psa)
  • długa guma lub para rajstop elastycznych

W przypadku jakichkolwiek problemów (np. rozejście spojenia łonowego, nietrzymanie moczu, przepukliny), powinnaś być pod opieką fizjoterapeuty i wspólnie z nim dobierać ćwiczenia. Jeśli terapia pomaga, Ty czujesz się pewnie, a Twój fizjoterapeuta zgadza się na ogólną aktywność fizyczną – zapraszam!

 

Tak! Ćwiczenia są bardzo różnorodne, dopasowane do różnych sytuacji, potrzeb danego trymestru. Wiele z nich to spokojna praca nad podstawami sprawnego ciała, więc jest to dla Ciebie świetny wstęp, żeby na spokojnie zacząć pracować nad lepszą kondycją.

 

Nie, są to dwie zupełnie odrębne rzeczy. Na szkole rodzenia ćwiczenia to tylko część wszystkich zajęć i są one skoncentrowane głównie na pozycjach porodowych, sposobie oddychania w poszczególnych fazach, współpracy z partnerem. Szkoła rodzenia to ogólna wiedza okołoporodowa – umówienie pielęgnacji noworodka, procedur szpitalnych, karmienia piersią itd. 

Natomiast w programie skupiasz się tylko na swoim ciele i ruchu. W części dotyczącej przygotowania do porodu znajdziesz ćwiczenia oddechowe (niektóre mogą być podobne jak ze szkoły rodzenia), mobilizacje miednicy, naukę świadomego rozluźniania, relaksacje mięśni dna miednicy, mobilizacje żeber, przepony, kręgosłupa – a więc zajmujemy się tylko ruchem, ale w o wiele szerszym wymiarze niż w szkole rodzenia, nie tylko pod kątem samego stricte porodu.

Jeśli nadal nie jesteś pewna – zacznij od miesiąca i przekonaj się, że to działa, a Ty czujesz się jak nowo narodzona!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie pierwszy rozdział „Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Przekonaj się, jak ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie, by wrócić do formy bez wyrzeczeń i spinki! A dodatkowo – otrzymasz zniżkę na program.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatnie mini-poradnik „Sprawne ciało w ciąży” i przekonaj się, jak ćwiczyć w ciąży, by zostać sprawną mamą. Dodatkowo otrzymasz zniżkę na program online dla kobiet w ciąży „Sprawna mama”.

.