Wystarczy 15 minut dziennie

Poświęć tylko chwilę na ćwiczenia, a zyskasz sprawne ciało po ciąży i znów poczujesz się w nim świetnie!

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego ćwiczenia na pośladki nie działają, to znak, że powinnaś poprawić postawę ciała!

Wiem jednak, że początek jest trudny.

Z maluchem ciężko cokolwiek zaplanować. Ba! Czasem ciężko nawet wziąć prysznic, a co dopiero zabrać się za ćwiczenia.

Sama pamiętam dobrze, jak po wieczornych kolkach ostatnia rzecz na jaką miałam ochotę, to rozłożenie maty do ćwiczeń.

Czułam się totalnie bez sił – pomimo tego, że jestem trenerem i wiedziałam, jakie to ważne! Coraz bardziej bolały mnie plecy i już od rana czułam się pospinana. To odbierało mi energię i chęci do działania. Po dawnym płaskim brzuchu nie było śladu i już zaczęłam się godzić z tym, że nigdy nie wróci – bo przecież skąd wziąć czas na ćwiczenia…

A jednak wróciłam do formy. I nie potrzebowałam do tego wielkich wyrzeczeń czy zmuszania się do długich treningów!

Wystarczy Ci 15 minut dziennie na ćwiczenia z odpowiednim planem, a już za tydzień poczujesz się lepiej.

Zapomnij o wyrzeczeniach, walce ze sobą, frustracji, że "znów nie wychodzi" i napinaniu się, żeby zrobić dłuższy trening.

Postaw na świadomy ruch, dopasowany do Twojego trybu życia, a codzienność z dzieckiem stanie się o wiele łatwiejsza.

Wiem, że z małym dzieckiem nie da się zaplanować ćwiczeń, ale mój system ćwiczeń dopasuje się do Ciebie!

Z "Programem 30 dni - sprawne ciało po ciąży" odzyskasz sprawność bez długich treningów!

To coś więcej niż ułożony plan treningowy – w programie będę Twoim prywatnym przewodnikiem, który powie Ci na co zwrócić uwagę i dokładnie pokaże, jak wykonać każde ćwiczenie.

Pomogę Ci odzyskać sprawne ciało bez długich treningów!

Jak działa program?

Dołącz i poczuj się świetnie w swoim ciele

Po przejściu „Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży” zyskasz:

Zobacz wiadomości innych mam i uwierz, że z moją pomocą Ci się uda.

Kim jestem

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerem i instruktorem fitness od 2007 roku. Ale przede wszystkim, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Dlatego wiem dobrze, jak dużą przeszkodą w zadbaniu o swoje zdrowe i sprawne ciało jest zmęczenie, brak czasu i przestrzeni dla siebie.


Właśnie na bazie swoich osobistych doświadczeń połączonych z trenerską wiedzą powstały moje treningi, które pomagają mamom i przyszłym mamom cieszyć się sprawnym ciałem – bez długich treningów i wielkich wyrzeczeń!

Dołącz teraz

Odzyskaj sprawne ciało, a życie z dzieckiem stanie się łatwiejsze – nawet w 30 dni!

Sprawne ciało po ciąży

Wystarczy 30 dni
PLN 165 na zawsze
  •  

Najczęstsze pytania

Jeśli będą to Twoje pierwsze ćwiczenia od porodu (nie wliczam spacerów, spokojnej aktywności z dzieckiem), to TAK!

Czas, który minął od porodu pomaga generalnie naszemu ciału się zregenerować, ale nie wpływa na jego wzmocnienie, a wręcz w drugą stronę – im cięższe robi się Twoje dziecko, tym więcej przeciążeń i wyzwań, a więc tym bardziej ciało dostaje w kość. Dlatego też wzmacnianie zawsze zaczynamy od podstaw – i te podstawy znajdziesz właśnie w Programie!

Tak, ćwiczenia są uniwersalne, natomiast po cc możesz potrzebować nieco więcej czasu na każdy etap przedstawiany w Programie. Jest to sprawa indywidualna, dlatego pamiętaj, że zawsze możesz się ze mną skonsultować (przez e-mail lub Messenger).

 

Na samym początku Programu badamy właśnie mięśnie brzucha – nie tylko rozejście, ale również ich funkcję (co wbrew pozorom jest ważniejsze niż sam odstęp pomiędzy częściami mięśnia prostego brzucha). A więc jeśli zdiagnozowałaś u siebie sama rozejście, to będziesz miała okazję jeszcze to zweryfikować. Jeśli Twoje obawy się potwierdzą, z całego serca polecam Ci wybrać się do fizjoterapeuty uroginekologicznego, który najlepiej oceni, jaka jest sytuacja.

Niezależnie od tego, czy uda Ci się wybrać do fizjoterapeuty, czy nie, możesz na spokojnie ćwiczyć z Programem. Natomiast musisz cały czas bacznie obserwować swoje mięśnie brzucha i jeśli cokolwiek jest dla Ciebie trudne lub „niewyczuwalne”, to od razu się do mnie zgłaszaj!

Treningi w Programie podzielone są na poszczególne ćwiczenia – każde jest osobno opisane i nagrane z pełnnym wytłumaczeniem na wideo. Forma tego Programu jest nieco inna niż „typowe” treningi online, ze względu na to, że czas po porodzie wymaga od nas specyficznego podejścia. Podział na poszczególne ćwiczenia ma też za zadanie pomóc Ci, jeśli masz dosłownie kilka minut wolnej chwili – możesz robić ćwiczenia osobno. 

Program jest w formacie pdf, ponieważ dostajesz go do pobrania (na zawsze), a więc możesz do niego wracać niezliczoną ilość razy oraz przerabiać go w swoim tempie.

Ilość powtórzeń dopasowujesz do swoich możliwości (wg moich wytycznych), tak samo tempo ćwiczeń – ważne byś koordynowała to z oddechem, a więc nie wchodzi w grę tutaj forma wideo, która z założenia narzuca Ci ilość powtórzeń oraz tempo.

Ale żeby było Ci łatwiej, do każdego ćwiczenia nagrany jest filmik instruktażowy, a dodatkowo najważniejsze kwestie do zwrócenia uwagi podczas ćwiczeń nagrałam na audio. Dzięki temu możesz w głowie sobie wcześniej ułożyć poszczególne ćwiczenia, rozbić je np. na cały dzień, jeśli jest taka potrzeba czasowa.

Program zaprojektowany jest tak, abyś dała radę 🙂 Jednak minimum czasu (czyli 15 minut) musisz znaleźć i nic tu się nie da wyczarować. Nie łudźmy się – żeby mieć efekty z ćwiczeń, to jest na prawdę totalne minimum i po prostu krócej się nie da…

Ale pamiętaj, że Program dostajesz na zawsze,  więc nie ma takiej możlwości, że nie dasz rady go przejść! Nawet jeśli akurat przyjdzie skok rozwojowy i będziesz musiała przerwać, to na spokojnie potem do niego wrócisz 🙂

Jak to powiedziała moja Kursantka: „Program jest sprytnie zaplanowany pod względem czasu”. Dokładnie tak jest! A to dlatego, że ja sama jestem mamą i wiem, jak wygląda życie z małym dzieckiem!

Masz wolne 15 minut? Sprawdź i zacznij od razu!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie pierwszy rozdział „Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Przekonaj się, jak ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie, by wrócić do formy bez wyrzeczeń i spinki! A dodatkowo – otrzymasz zniżkę na program.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatnie mini-poradnik „Sprawne ciało w ciąży” i przekonaj się, jak ćwiczyć w ciąży, by zostać sprawną mamą. Dodatkowo otrzymasz zniżkę na program online dla kobiet w ciąży „Sprawna mama”.

.