previous arrow
next arrow
Slider

Pomagam aktywnym kobietom być w dobrej formie i cieszyć się sprawnym ciałem poprzez świadomy trening

Witaj! Nazywam się Hela Ignatowska, jestem trenerem personalnym, trenerem kobiet w ciąży i po porodzie, instruktorem zajęć grupowych Cross Training/ Fitness/ Mobility/ Zdrowy Kręgosłup w Fitness Klubach sieci Zdrofit i certyfikowanym ekspertem oceny funkcjonalnej FMS (Functional Movement System).

A prywatnie – jestem mamą małego Janka, pasjonatką podróży i dobrego jedzenia. No i kocham się ruszać!

Ze sportem jestem związana od dzieciaka – do 20. roku życia trenowałam lekkoatletykę, potem przerzuciłam się na crossfit, a dalej nieco “spuściłam z tonu” i zajęłam się treningiem prozdrowotnym, szczególnie pod kątem dolegliwości kręgosłupa. A obecnie… moją “misją” jest rozpowszechnianie świadomego i zdrowego podejścia do treningu u kobiet – szczególnie podczas ciąży, po porodzie czy podczas powrotu do formy po ciąży.

Dlaczego? Oto moja historia:

Kiedy zaszłam w ciążę, poczułam na własnej skórze jak bardzo zmienia się ciało i możliwości kobiety w tym stanie. W teorii wiedziałam wszystko, bo byłam po kilku kursach z tego zakresu, ale w praktyce…

W praktyce to moja własne ciąża i powrót do formy po niej (w połączeniu z wiedzą z kursów) były moim najlepszym nauczycielem!

A więc podczas moich 9 miesięcy przeszłam intensywny proces uczenia się – przekopałam się jeszcze raz przez wszystkie notatki ze szkoleń, rozmawiałam z położnymi, z fizjoterapeutami, przeczytałam dziesiątki artykułów naukowych i publikacji, testowałam na sobie setki ćwiczeń… Zanim doszłam do tego, co tak na prawdę jest najważniejsze dla ciała mamy i przyszłej mamy (ale tak na prawdę to po prostu kobiety).

Postanowiłam dzielić się wiedzą i doświadczeniem, motywować do mądrej aktywności fizycznej, bo przekonałam się, jak bardzo może ona pomóc w naszym codziennym funkcjonowaniu!

Ale aktywność fizyczna to nie tylko same treningi! To również zwykły codzienny ruch, a o tym wiele z nas zapomina.

To, jak ogromne znaczenie mają takie małe “niezauważalne” elementy tej naszej ruchowej układanki przekonałam się po porodzie.

W wyniku zatrucia mój poród odbył się niespodziewanie i natychmiastowo – w ciągu kilku sekund zapadła decyzja o pilnym cięciu cesarskim. Nie było czasu martwić się o moje mięśnie brzucha… Po cięciu uczyłam się wszystkiego od zera – nie byłam w stanie sama wstać, chodzić, utrzymać się na nogach, a nawet leżenie było problematyczne. Codzienny ruch był dla mnie treningiem. Byłam jednak zdeterminowana i działałam spokojnie, ale systematycznie i z konkretnym planem. Efekt? Już po 3 miesiącach mogłam bezpiecznie wrócić do treningów siłowych i biegowych! Teraz z radością dzielę się moimi wskazówkami z innymi Mamami!

Jak mogę Ci pomóc?

Trenuj ze mną, by zyskać wymarzone ciało (SILNE, ZDROWE I SPRAWNE!!!), pozbyć się dolegliwości bólowych kręgosłupa i poprawić samopoczucie! W domu czy na siłowni, o świcie czy o północy, na tej czy innej półkuli świata – to TY decydujesz!

Ćwicz razem ze mną w ciąży i po ciąży – aby w bezpieczny sposób zadbać o swoje ciążowe ciało, uniknąć typowych ciążowych i po-ciążowych problemów i być zdrową aktywną mamą!

Zadbaj o swoją sylwetkę i zdrowie niezależnie od czasu i miejsca – rozpiszę dla Ciebie indywidualny plan treningowy lub otoczę Cię pełną trenerską opieką na 3 miesiące!

Jaki jest mój styl pracy? Przywracam wiarę we własne możliwości. Zwracam uwagę na drobiazgi, które potrafią zrobić kolosalną różnicę. A na końcu podziwiam efekty i cieszę się z Waszych opinii:

Aleksander

Po ponad dwudziestu wspólnych treningach personalnych z Helą, mogę z czystym sumieniem polecić każdemu tą Panią Trener. Pomogła mi osiągnąć wszystkie zamierzone cele -utratę wagi, wzrost siły i poprawę mobilności, w stopniu, który przerósł moje oczekiwania. Treningi z Nią są ciężkie, ale przynoszą efekty i przebiegają w bardzo dobrej atmosferze. Hela jest wymagająca, bardzo dokładna i drobiazgowa, dba przede wszystkim o zdrowie podopiecznego oraz co jest chyba dla Niej najbardziej charakterystyczne: zaraża entuzjazmem i zaangażowaniem treningowym. Zdecydowanie zachęcam do nawiązania współpracy właśnie z tą Trenerką, już po pierwszym spotkaniu, okaże się, że moje pochwały nie były na wyrost.
Naładuj baterię z Helą
2018-04-10T07:03:52+01:00
Po ponad dwudziestu wspólnych treningach personalnych z Helą, mogę z czystym sumieniem polecić każdemu tą Panią Trener. Pomogła mi osiągnąć wszystkie zamierzone cele -utratę wagi, wzrost siły i poprawę mobilności, w stopniu, który przerósł moje oczekiwania. Treningi z Nią są ciężkie, ale przynoszą efekty i przebiegają w bardzo dobrej atmosferze. Hela jest wymagająca, bardzo dokładna i drobiazgowa, dba przede wszystkim o zdrowie podopiecznego oraz co jest chyba dla Niej najbardziej charakterystyczne: zaraża entuzjazmem i zaangażowaniem treningowym. Zdecydowanie zachęcam do nawiązania współpracy właśnie z tą Trenerką, już po pierwszym spotkaniu, okaże się, że moje pochwały nie były na wyrost.

Agnieszka

Trenowałam z Helą po porodzie, żeby wrócić do formy. Hela jest profesjonalna, wymagająca, dokładna i zaraża pozytywną energią. Po każdym treningu wracałam fizycznie zmęczona, ale z "naładowanymi bateriami" :)!  Bardzo polecam, treningi z Helą dla wszystkich, którzy chcą zbudować formę i jednocześnie dobrze się bawić!
Naładuj baterię z Helą
2018-06-04T11:46:47+01:00
Trenowałam z Helą po porodzie, żeby wrócić do formy. Hela jest profesjonalna, wymagająca, dokładna i zaraża pozytywną energią. Po każdym treningu wracałam fizycznie zmęczona, ale z "naładowanymi bateriami" :)!  Bardzo polecam, treningi z Helą dla wszystkich, którzy chcą zbudować formę i jednocześnie dobrze się bawić!

Irena

Hela jest niesamowicie pozytywną, uśmiechniętą, zaangażowaną w to co robi osobą. Z humorem i energią jaką epatuje, nawet najbardziej wymagające ćwiczenia stają się możliwe. Uczy i czuwa nad prawidłową techniką wykonywanych ćwiczeń, dzięki czemu efekty są widoczne już po kilku tygodniach. Potrafi zmotywować do wysiłku i sprawia, że za każdym razem wychodzi się po treningu zmęczonym, ale z uśmiechem na twarzy. Super człowiek, super trener! Szczerze polecam!
Naładuj baterię z Helą
2018-05-28T16:01:48+01:00
Hela jest niesamowicie pozytywną, uśmiechniętą, zaangażowaną w to co robi osobą. Z humorem i energią jaką epatuje, nawet najbardziej wymagające ćwiczenia stają się możliwe. Uczy i czuwa nad prawidłową techniką wykonywanych ćwiczeń, dzięki czemu efekty są widoczne już po kilku tygodniach. Potrafi zmotywować do wysiłku i sprawia, że za każdym razem wychodzi się po treningu zmęczonym, ale z uśmiechem na twarzy. Super człowiek, super trener! Szczerze polecam!

Klaudia

Zaczynając współpracę z Helą, byłam mocno nastawiona na efekt. Nieświadomie. Różne formy sportu są ze mną chyba od zawsze, dlatego i tym razem miało być szybko, łatwo i najlepiej od razu perfekcyjnie - nie jest ani szybko, ani łatwo, tego kolejnego nawet nie komentuje 🙈😁 to co jest, to ZMIANA. Ciała i myślenia. Przy Heli nauczyłam się że można czerpać przyjemność z pracy i rozwoju, a efekt „przyjdzie” poniekąd w gratisie. Zamiast próbować albo zastanawiać się n-ty raz czy dam radę, po prostu trzeba robić, robić i... robić aż będzie git, żeby potem zmienić na coś, co znów nie wychodzi, natomiast da kolejny progres 😉 i tak jest na treningach z Helą.
Hela, jako trener w kontakcie ze mną jest przede wszystkim autentyczna i spójna w tym co robi i mówi. Potrafi być bardzo uważna na potrzeby i oczywiście na technikę. Ma wiedzę, którą nie zanudza, za to w jasny sposób potrafi ją przekazać i wykorzystać w pracy. Jest zaangażowana w trakcie całego treningu ale też i poza nim. Nawet z przesłanego nagrania ćwiczenia potrafi dać konkretną informację zwrotną.
Same treningi, Hela układa w sposób dopasowany do możliwości i formy, ale też w elastyczny sposób potrafi je zmieniać w trakcie. Co więcej - naprawdę wie po co to robi i każde ćwiczenie jak się okazuje ma większy sens i do czegoś przygotowuje - nawet te dziwne i nienaturalne 😉
Wierzy w moje możliwości przeciętnie 3 razy szybciej niż ja sama w nie uwierzę. Hela po prostu wie, kiedy jest czas na kolejny krok. Potrafi zmotywować, a ponieważ mam tez doświadczenie pracy z Helą na zajęciach grupowych, to śmiało mogę stwierdzić, że do każdego szuka indywidualnych sposobów.
Oprócz tego, potrafi być cierpliwa zarówno w tłumaczeniu instrukcji ćwiczenia, jak i w poprawianiu tych samych błędów technicznych na kolejnym treningu, czy słuchaniu mojego narzekania. Ma duży szacunek do ciała, nastawienie na rozwiązania i zarażającą radość z tego co robi 😁
Podsumowując, Hela niewątpliwie ładuje baterie - ja myślę, że za każdym razem nową, czyli najpierw musi rozładować do 0 żeby potem hulało na 100% 💪🏼😁
Naładuj baterię z Helą
2019-07-04T20:54:17+01:00
Zaczynając współpracę z Helą, byłam mocno nastawiona na efekt. Nieświadomie. Różne formy sportu są ze mną chyba od zawsze, dlatego i tym razem miało być szybko, łatwo i najlepiej od razu perfekcyjnie - nie jest ani szybko, ani łatwo, tego kolejnego nawet nie komentuje 🙈😁 to co jest, to ZMIANA. Ciała i myślenia. Przy Heli nauczyłam się że można czerpać przyjemność z pracy i rozwoju, a efekt „przyjdzie” poniekąd w gratisie. Zamiast próbować albo zastanawiać się n-ty raz czy dam radę, po prostu trzeba robić, robić i... robić aż będzie git, żeby potem zmienić na coś, co znów nie wychodzi, natomiast da kolejny progres 😉 i tak jest na treningach z Helą. Hela, jako trener w kontakcie ze mną jest przede wszystkim autentyczna i spójna w tym co robi i mówi. Potrafi być bardzo uważna na potrzeby i oczywiście na technikę. Ma wiedzę, którą nie zanudza, za to w jasny sposób potrafi ją przekazać i wykorzystać w pracy. Jest zaangażowana w trakcie całego treningu ale też i poza nim. Nawet z przesłanego nagrania ćwiczenia potrafi dać konkretną informację zwrotną. Same treningi, Hela układa w sposób dopasowany do możliwości i formy, ale też w elastyczny sposób potrafi je zmieniać w trakcie. Co więcej - naprawdę wie po co to robi i każde ćwiczenie jak się okazuje ma większy sens i do czegoś przygotowuje - nawet te dziwne i nienaturalne 😉 Wierzy w moje możliwości przeciętnie 3 razy szybciej niż ja sama w nie uwierzę. Hela po prostu wie, kiedy jest czas na kolejny krok. Potrafi zmotywować, a ponieważ mam tez doświadczenie pracy z Helą na zajęciach grupowych, to śmiało mogę stwierdzić, że do każdego szuka indywidualnych sposobów. Oprócz tego, potrafi być cierpliwa zarówno w tłumaczeniu instrukcji ćwiczenia, jak i w poprawianiu tych samych błędów technicznych na kolejnym treningu, czy słuchaniu mojego...

Aleksandra

Zdecydowanie polecam treningi z Helą 💪💪 ma ogromną wiedzę, pasję do sportu i zaraża dobrym humorem. Treningi są wymagające, ale zawsze skrupulatnie zaplanowane, bezpieczne i dające mega satysfakcję. Mój poziom, gdy zaczynałyśmy treningi, był tragiczny i nigdy się nie spodziewałam, że polubię siłownię- a jednak 😁 Teraz jestem fit i bez Heli na pewno by się to nie udało, więc szczerze polecam!
Naładuj baterię z Helą
2019-07-05T06:53:04+01:00
Zdecydowanie polecam treningi z Helą 💪💪 ma ogromną wiedzę, pasję do sportu i zaraża dobrym humorem. Treningi są wymagające, ale zawsze skrupulatnie zaplanowane, bezpieczne i dające mega satysfakcję. Mój poziom, gdy zaczynałyśmy treningi, był tragiczny i nigdy się nie spodziewałam, że polubię siłownię- a jednak 😁 Teraz jestem fit i bez Heli na pewno by się to nie udało, więc szczerze polecam!

Marek

Hela to jeden z najlepszych trenerów siłowo-wytrzymałościowych z jakim miałem do czynienia przez ponad 10 lat treningów sportów i sztuk walk. Posiada dużą wiedze w zakresie motoryki oraz organizacji treningów, które są starannie ułożone i wydają się przećwiczone przez prowadzącą. Pomimo treningów grupowych podejście Heli jest indywidualne. Jej zaangażowanie sprawia, że kontroluje technikę wszystkich uczestników zajęć i na bieżąco poprawia wszelakie błędy popełniane przez nich. W treningu typu crossfit jest to bardzo ważne, aby nie zrobić sobie krzywdy, w końcu sport to zdrowie 🙂 Ale jeżeli myślisz, że koncentracja na technice jest kosztem ciężkości treningu, to niestety popełniasz błąd. Hela jak mało kto potrafi przesuwać granicę Twoich możliwości, a przy tym dba żebyś nie zrobił sobie krzywdy. A najważniejsze w tym wszystkim jest to, że cały trening odbywa się w przyjemnej atmosferze i przy dobrze wyselekcjonowanej muzyce, która napędza do działania!

 
Naładuj baterię z Helą
2019-07-05T06:56:15+01:00
Hela to jeden z najlepszych trenerów siłowo-wytrzymałościowych z jakim miałem do czynienia przez ponad 10 lat treningów sportów i sztuk walk. Posiada dużą wiedze w zakresie motoryki oraz organizacji treningów, które są starannie ułożone i wydają się przećwiczone przez prowadzącą. Pomimo treningów grupowych podejście Heli jest indywidualne. Jej zaangażowanie sprawia, że kontroluje technikę wszystkich uczestników zajęć i na bieżąco poprawia wszelakie błędy popełniane przez nich. W treningu typu crossfit jest to bardzo ważne, aby nie zrobić sobie krzywdy, w końcu sport to zdrowie 🙂 Ale jeżeli myślisz, że koncentracja na technice jest kosztem ciężkości treningu, to niestety popełniasz błąd. Hela jak mało kto potrafi przesuwać granicę Twoich możliwości, a przy tym dba żebyś nie zrobił sobie krzywdy. A najważniejsze w tym wszystkim jest to, że cały trening odbywa się w przyjemnej atmosferze i przy dobrze wyselekcjonowanej muzyce, która napędza do działania!  

Victoria

Hela is a fantastic trainer! My fitness level lapsed a bit after moving to Poland, but I feel like I'm getting back to an even higher level with her help. She pushes me to be better with every training. She's great at coaching you on what you're doing during the training, but you can do outside of it to help you along.

I've been working with her for about four months and I can see the results. She's incredibly knowledgeable, focused, and is always finding ways to push my fitness to the next level. I'm lucky to have her to help me to become fitter, healthier, and happier. I strongly recommend you work with her!
Naładuj baterię z Helą
2018-07-13T13:46:04+01:00
Hela is a fantastic trainer! My fitness level lapsed a bit after moving to Poland, but I feel like I'm getting back to an even higher level with her help. She pushes me to be better with every training. She's great at coaching you on what you're doing during the training, but you can do outside of it to help you along. I've been working with her for about four months and I can see the results. She's incredibly knowledgeable, focused, and is always finding ways to push my fitness to the next level. I'm lucky to have her to help me to become fitter, healthier, and happier. I strongly recommend you work with her!

Ola

Hela to trener z pasją, jest zawsze zaangażowana w 100%, motywuje do pracy, a przy tym zaraża pozytywną energią. Trening z Helą to szybki efekt i duży uśmiech, mimo potu na czole 🙂 Polecam!
Naładuj baterię z Helą
2018-05-26T15:52:17+01:00
Hela to trener z pasją, jest zawsze zaangażowana w 100%, motywuje do pracy, a przy tym zaraża pozytywną energią. Trening z Helą to szybki efekt i duży uśmiech, mimo potu na czole 🙂 Polecam!

Filip

PETARDA! Polecam za równo treningi face-to-face, jak i ćwiczenia zdalne - większą część roku spędzam w podróży, a dzięki treningowi, który rozpisała mi Hela (ćwiczenia z ciężarem własnego ciała, więc mogłem je wykonywać praktycznie gdziekolwiek), udaje mi się trzymać formę nawet bez siłownianego rynsztunku. #GoGirl!
Naładuj baterię z Helą
2019-07-05T06:44:44+01:00
PETARDA! Polecam za równo treningi face-to-face, jak i ćwiczenia zdalne - większą część roku spędzam w podróży, a dzięki treningowi, który rozpisała mi Hela (ćwiczenia z ciężarem własnego ciała, więc mogłem je wykonywać praktycznie gdziekolwiek), udaje mi się trzymać formę nawet bez siłownianego rynsztunku. #GoGirl!
0
0
Naładuj baterię z Helą

Ukończone kursy i szkolenia:

Kurs instruktora rekreacji ruchowej – Wyższa Szkoła Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej
Kurs instruktora dyscypliny sportu fitness – Polska Akademia Sportu
Kurs trenera personalnego – Akademia Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego
Cross Training Level 1 – Akademia Mistrzostwa Sportowego
Cross Training Level 2 – Akademia Mistrzostwa Sportowego
Mobilność, stabilność i wzorce ruchowe – Centrum Szkoleń Sportowych
Wywiad i ocena funkcjonalna oraz ich wykorzystanie w treningu – Akademia Zdrofit
Sport Nutrition. Ketogenic & Carb Cycling – Premium Sport Academy
Mobilność w treningu siłowym – Athletic Development Academy
Olympic Weightlifting – Akademia Zdrofit
Sports Anatomy – Premium Sport Academy
Zdrowy kręgosłup – Akademia Zdrofit
Biohacking Level 1 – Feldman Nutrition
Trening medyczny w ciąży i po porodzie – Goodmove
Ocena funkcjonalna – Functional Movement System (FMS)
Trening mięśni dna miednicy – AeroActiv
Aktywność osób 60+ – Akademia Zdrofit
Masaż tkanek głębokich w ujęciu klinicznym – Projekt Masaż
Taping w treningu – Akademia Zdrofit