fbpx

Bieganie MOŻE być cudowne, może dawać Ci wolność, poczucie niezależności, czas tylko dla Ciebie, kiedy odrywasz się od dzieci i codziennych obowiązków...

…ale warto się do tego DOBRZE przygotować.

👉 Tak się przygotować, żeby bezpiecznie zacząć biegać po ciąży i się nie uszkodzić.

👉 Tak biegać, żeby czuć dobrze swoje ciało, kontrolować brzuch, poczuć moc pośladków.

👉 Tak biegać, aby się szybko nie męczyć, tylko czuć swoją siłę.

👉 Tak biegać, aby nie bolały Cię kolana czy kręgosłup, abyś nie miała uczucia sztywności w górnych plecach.

👉 Tak biegać, aby mimo być może osłabionych po porodzie mięśni dna miednicy nie zrobić sobie krzywdy.

Właśnie w tym wszystkim mogę Ci pomóc – w ramach programu, w którym nie tylko poczujesz CHĘĆ do biegania… ale zrozumiesz, jak poczuć w trakcie przygotowań i treningów prawdziwą radość i MOC swojego ciała.

Program grupowy “Mamo biegnij po swoje!” to Twoja najszybsza (i najfajniejsza!) droga do zdrowego biegania po ciąży.

Stworzyłam autorski system pracy, który łączy trening medyczny, funkcjonalny i metodę Low Pressure Fitness.

A co więcej – możesz z niego skorzystać zupełnie online!

Dopracowany w każdym szczególe 12-tygodniowy system treningowy, który łączy moje indywidualne wsparcie podczas sesji na żywo, krótki plan treningowo-biegowy na platformie oraz pracę nad techniką biegową w formie mp3 do słuchania podczas biegu (nawet podczas biegu masz mnie w słuchawkach!)

Po dołączeniu otrzymujesz ankietę do wypełnienia, która pozwoli mi się Tobą zaopiekować i określić główne obszary do pracy - to pozwoli na zysk czasu podczas spotkań i przejście od razu do konkretu (spotkania planuję mocno skondensowane 30 minutowe).

Kameralna grupa maks. 10 kobiet pozwala mi monitorować progres każdej osoby i dopasować indywidualne wskazówki dla każdej Uczestniczki. Dla dodatkowego grupowego wsparcia i motywacji jesteśmy w szybkim kontakcie na Whatsupie.

Każdy tydzień to praca nad konkretnym obszarem, który wymaga usprawnienia po ciąży. Dzięki temu krok po kroku robisz progres i z każdym kolejnym wyjściem biegowym czujesz coraz większą radość i lekkość w ciele. Kolejne tygodnie odblokowują się stopniowo, byś mogła skupić się na TU I TERAZ.

W każdym tygodniu znajdziesz plan biegowy, który dopasowujesz do swoich możliwości, usprawniające treningi funkcjonalne pod kątem efektywnego biegania (2x 20 minut), krótkie nagrania mp3 do słuchania podczas biegania oraz spotkanie grupowe (30 minut) na trening medyczny i reedukację biegową (spotkania będą nagrywane).

Cały program startuje 4.04 i trwa 12 tygodni - nie ma możliwości dołączenia po jego starcie lub dołączenia tylko na część - zależy mi na tym, byś miała świetne efekty i faktycznie zaczęła lekko biegać po ciąży. Po zakończeniu 20.06 będziesz miała jeszcze dodatkowe 6 tygodni w cenie na ewentualne powtórki, nadrobienie zaległości i moje wsparcie oraz całej grupy.

Możesz dołączyć, nawet jeśli jeszcze nie biegałaś – zaczniesz stopniowo w programie z moim wsparciem. A jeśli już biegasz regularnie, to program pomoże Ci poprawić efektywność biegu i zabezpieczyć przed kontuzjami.

A przede wszystkim… czerpać z biegania pełnię radości, złapać ten wiatr w żagle i sprawić, aby rzeczywiście był to cudowny czas Twojej wolności i niezależności bez dzieci. Abyś znów poczuła w sobie MOC!

Ten program to nie tylko zdrowy powrót do biegania, moja wiedza, opieka i energia… to coś o wiele więcej!

Poczujesz wiatr we włosach, moc w nogach i lekkość w ciele. Przypomnisz sobie, jak to jest znów poczuć wolność i niezależność.

Rozładujesz emocje po wymagającym dniu z dzieciakami. Dasz sobie chwilę tylko dla siebie - jesteś tylko Ty i Twoja ulubiona muzyka.

Oczyścisz głowę z chaosu, poczujesz jak układają się myśli w głowie, których nie byłaś w stanie usłyszeć z nadmiaru codziennych bodźców.

Odkryjesz nowy wymiar biegania, w którym czujesz lekkość w ciele, siłę w nogach i mnóstwo radości - bez walki, wyrzeczeń i ciężkich treningów.

Zastrzyk energii, naładowane baterie, motywacyjny "kopniak" i plan ćwiczeń, z którym systematyczne działanie wejdzie w krew.

Lepszą technikę biegową, dzięki czemu bieganie będzie nie tylko sposobem na odreagowanie, ale również zdrową formą wzmocnienia brzucha i pośladków.

Te kobiety już wróciły do biegania z lekkością:

Takie efekty są możliwe, nie wtedy gdy ćwiczysz ciężko i długo, ale mądrze!

Dlatego mój system pracy opiera się na sprawdzonych metodach:

🔸Trening medyczny pozwala zlokalizować tzw. “słabe ogniwa” w ciele, które będą blokować Twoje efekty i przyczyniać się do kontuzji. Słabe ogniwa powodują w ciele kompensacje, czyli “nadrabianie” pracy osłabionych mięśni innymi mięśniami, które normalnie danego ruchu nie wykonują.

🔸Dlatego tak wiele kobiet po ciąży skarży się na ból kolan, kręgosłupa czy sztywność w górnych plecach po bieganiu. Trening medyczny pomoże przywrócić prawidłową pracę ciała – dzięki temu cały ruch będzie bardziej efektywny i zdrowy. A Ty dzięki temu będziesz cieszyć się lżejszym i zdrowszym bieganiem!

🔸Trening funkcjonalny skupia się na usprawnieniu kluczowych obszarów dla efektywnego biegania, które zostały osłabione przez ciążę i poród i wzmocnieniu ich w ruchu zbliżonym do wzorca biegu. To bezpośrednio przełoży się na BIEGANIE W PEŁNI MOCY – bez uczucia pociążowej ciężkości i braku kondycji.

🔸Low Pressure Fitness to innowacyjna metoda treningowa, która bazując na hipopresji (obniżeniu ciśnienia śródbrzusznego) odciąża dno miednicy (mocno obciążane podczas biegu), poprawia balans w mięśniach brzucha (a przy okazji również wygląd brzucha!) i aktywuje mięśnie głębokie poprawiając stabilizację i wspomagając efektywność Twojego biegu

Ale wiedza i metody to nie wszystko.

Od 7 lat pracuję z kobietami po porodzie, a od 5 lat sama też jestem mamą – dlatego dobrze wiem, jak wygląda codzienność z dziećmi i jak ważne jest umiejętne skondensowanie treningu. Ćwicząc ze mną skupiasz swoją energię na tym, co najważniejsze, jesteś uważna na szczegóły, które są kluczowe dla Twoich efektów. Bez tracenia sił na długie i nudne treningi.

Wiem też, jak trudno utrzymać systematykę przy dziecku. Jak ważny jest dobry plan minimum, który jesteś w stanie zrobić nawet w gorszym czasie. Jak ważne jest wsparcie, by jak najszybciej wrócić na dobre tory, gdy życie Cię przerośnie. 

Dlatego w programie łączę moją wiedzę i doświadczenie z biegową zajawką, pozytywną energią i macierzyńskim wsparciem. Rozładuj emocje w biegu i poczuj przypływ mocy!

Dlaczego warto mi zaufać?

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerką kobiet w ciąży i po porodzie, specjalizującą się w usprawnianiu mięśni brzucha i przygotowaniu do zdrowego powrotu do sportu.

Z pasją pomagam mamom i przyszłym mamom zbudować ciało pełne mocy i cieszyć się aktywnym życiem, nawet jeśli wydaje im się, że już na nie nic nie zadziała. Pokazuję, że nie trzeba ćwiczyć długo i ciężko, tylko mądrze – łączę trening medyczny z podejściem funkcjonalnym oraz innowacyjną metodą Low Pressure Fitness.

Wierzę w to, że każda mama może czuć się lekko, sprawnie i pewnie siebie, nawet jeśli urodziła już kilka lat temu – by robić to, co kocha i cieszyć się aktywnym życiem.

Ty też zasługujesz na ciało pełne mocy! 

Zanim zostałam trenerką, trenowałam lekkoatletykę – biegi długodystansowe 5000 m. W 2009 r. kontuzja i operacja wykluczyły mnie z biegania. Przez lata szukałam przyczyny kontuzji z pomocą fizjoterapeutów, jednak dopiero budując sprawność od „totalnego zera” po cesarskim cięciu i odpowiednio przygotowując ciało do biegania – dotarłam do źródła problemu. Wyeliminowałam je i moje bieganie stało się o niebo lżejsze i łatwiejsze, a po bieganiu nic mnie nie boli i nadal mam mnóstwo energii. Pomimo, że specjaliści nie dawali mi szans na zdrowy powrót do biegania!

Dzięki mojej wiedzy i doświadczeniu moje Klientki zdrowo wracają do biegania zaledwie 3-4 miesiące po porodzie. Jak same mówią – to nie jest powrót do biegania po ciąży, ale odkrycie zupełnie nowego wymiaru biegania – lekkiego, przyjemnego, efektywnego, z mocnych nóg i pośladków. Na bazie mojej pracy z kobietami stworzyłam 12-tygodniowy system przygotowujący do biegania po ciąży, do którego nabory ruszają tylko 2x do roku!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Jestem instruktorką fitness od 2010 r. Ukończyłam kurs trenera personalnego prowadzony przez Akademię Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego oraz kurs trenera medycznego kobiet w ciąży i po porodzie prowadzony przez Katarzynę Witek – Sokołowską i Izabelę Dembińską. Jestem instruktorką metody Low Pressure Fitness – skończyłam kurs level 1 & 2 prowadzony przez Becky Keller z USA oraz Annę Łukasik.

Jestem również po wielu innych specjalistycznych szkoleniach m.in.: 

Poczuj prawdziwą biegową wolność i radość ze zrobionych kilometrów - daj się ponieść!

NA TEN MOMENT ZOSTAŁY OSTATNIE 3 MIEJSCA. MOŻESZ DOŁĄCZYĆ JESZCZE TYLKO PRZEZ:

Dni
Godziny
Minuty

Program grupowy online

"Mamo, biegnij po swoje!"
PLN379
PLN 329 3 miesięczne opłaty
  • 🔸program startuje 4.04 i trwa 3 miesiące - dostęp otrzymujesz na 5 miesięcy od daty dołączenia (po zakończeniu masz dodatkowy czas w cenie)
  • 🔸każdy miesiąc w programie to przemyślany plan działania: krótkie treningi na platformie + spotkania na żywo + technika biegowa + plany biegowe + grupa wsparcia
  • 🔸ANALIZA FUNKCJONALNA CIAŁA NA START na podstawie ankiety - indywidualne podejście do treningu i dopasowanie kluczowych wskazówek do Twoich potrzeb
  • 🔸TRENINGI NA WYGODNEJ PLATFORMIE - na każdy tydzień masz plan krótkich treningów usprawniających (2-4x 20 min), które wzmocnią ciało pod kątem biegania. W SUMIE: 48 TRENINGÓW.
  • 🔸SPOTKANIA LIVE - co tydzień w czwartek o 20:00 poprawiasz efektywność ruchu pod moim okiem podczas reedukacji biegowej metodą treningu medycznego (30 min.) W SUMIE: 12 SPOTKAŃ.
  • 🔸TECHNIKA BIEGOWA - krok po kroku poprawiasz technikę i efektywność biegu z nagraniami mp3 do słuchania podczas biegania. W SUMIE: 12 NAGRAŃ.
  • 🔸PLANY BIEGOWE - stopniowo poprawiasz kondycję i biegową moc progresując z planami biegowymi. W SUMIE: 12 PLANÓW.
  • 🔸GRUPA WSPARCIA NA WHATSUP - szybki kontakt ze mną i z grupą kobiet podobnych do Ciebie, bez rozpraszania uwagi w social media
  • 🔸potrzebujesz: roler, piłeczkę do rolowania lub tenisa, długą gumę lub rajstopy, gumy miniband, piłkę do pilatesu lub poduszkę
  • 🔸możesz dołączyć od 6 tyg. po psn i 12 tyg. po cc, rekomenduję po wizycie u fizjoterapeutki uroginekologicznej (osłabienie mdm i rozejście mięśni brzucha NIE jest przeciwwskazaniem do dołączenia!)

Dołączając w subskrypcji, kwota będzie pobierana z Twojego konta automatycznie przez 3 miesiące.

Jeśli nie lubisz automatycznych płatności z karty co miesiąc, poniżej link do płatności jednorazowej:

PŁATNOŚĆ Z GÓRY NA 3 MIESIĄCE: 987 zł (zamiast 1137 zł)

Najczęstsze pytania

Jeśli jesteś po zakończonej terapii u fizjoterapeutki lub jesteś w trakcie terapii i Twoja fizjoterapeutka nie widzi przeciwwskazań do stopniowego wracania do biegania – wtedy jak najbardziej! W przypadku problemów po ciąży, ZDROWY powrót do biegania będzie dla Ciebie szczególnie ważny.

TAK –  w takim przypadku zalecam szczególnie rozważny i przemyślany powrót do biegania, poprzedzony odpowiednim przygotowaniem.

W programie masz moje wsparcie, więc wszystko co będziemy robić mogę dopasować do Twoich możliwości. Natomiast jeśli przed ciążą zupełnie nie byłaś aktywna, i to będzie Twoja pierwsza aktywność od dłuższego czasu, to sugeruję najpierw spokojne zbudowanie fundamentów w statycznych ćwiczeniach. W takim wypadku zapraszam Cię na PLATFORMĘ TRENINGOWĄ.

Minimum to 3x w tygodniu po 20-30 min plus wyjścia biegowe (na start wystarczy 20-30 minut 1-2x w tygodniu). W ten czas wliczam: 2x treningi uprawniające 20-30 min oraz spotkania LIVE 30 min. Dla chętnych są treningi dodatkowe, jeśli zależy Ci na szybszym progresie warto również powtarzać reedukację biegową ze spotkania LIVE. Natomiast minimum, jakie potrzebujesz przeznaczyć na ćwiczenia, by realnie poczuć lekkość i moc w biegu to 3x w tygodniu 20-30 min.

Cały program trwa 12 tygodni i nie ma sensu dołączać do niego na miesiąc – zależy mi na tym, aby każda Uczestniczka po zakończeniu programu BIEGAŁA LEKKO I ZDROWO, a to jest niewykonalne w ciągu tylko 4 tygodni. Oczywiście, jeśli nie opłacisz miesięcznego abonamentu, to stracisz dostęp do programu, natomiast zależy mi na tym, by dołączały osoby, które są gotowe na cały 12-tygodniowy proces.  

Formy płatności są elektroniczne z tego względu, że dostęp do materiałów przyznawany jest automatycznie po dokonaniu zapłaty, a kolejne tygodnie odblokowują się stopniowo. Elektroniczne formy płatności umożliwiają systemowi natychmiastowe tworzenie kont i nadawanie dostępu. 

Jeśli bardzo zależy Ci na przelewie tradycyjnym, wybierz płatność Z GÓRY za całość programu, 24h po nieopłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z danymi do przelewu tradycyjnego. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz dostęp do programu. Ta opcja nie jest możliwa w przypadku płatności abonamentowych. 

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.