fbpx

Zamknij oczy. Poczuj piasek pod stopami, wiatr od morza. Poczuj totalny luz w głowie i zakwasy w brzuchu, które masz nie tylko od ćwiczeń... ale i od śmiechu w przekozackiej ekipie mam!

TAK JEST NA ACTIVE CAMP!

Przypomnij sobie jak to jest, gdy nic nie musisz…

Wzdychasz z tęsknotą?

Wiem, że bycie mamą bywa trudne. Wiem, że często nie masz nawet czasu pomyśleć, jak się czujesz. Wiem, jak ciężko wyrwać „coś dla siebie” z codziennego kołowrotka.

Czasem chciałoby się przenieść w miejsce, gdzie możesz wreszcie usłyszeć swoje myśli, nieprzerywane głośnym „Mamaaaaaaa” co 5 sekund.

W miejsce, gdzie w spokoju możesz zadbać o swoje potrzeby.

Wyspać się, leniwie poprzeciągać się z rana. Wypić ciepłą kawę, zjeść śniadanie bez pośpiechu. Porozmawiać, pośmiać się w towarzystwie podobnych do siebie kobiet. Zrobić coś dla siebie, poruszać się na plaży, poczuć ciało, oczyścić głowę, złapać dystans. A potem wrócić do codzienności ze zdwojoną mocą i naładowanymi bateriami.

Tak piękne, że aż nierealne? Sprawdź i przekonaj się, że to możliwe!

Brzmi jak plan? W takim razie weekendowy active camp dla mam jest dla Ciebie!

Kameralna grupa mam, takich jak Ty - wspólna motywacja, zrozumienie, niekończące się rozmowy, dobra energia i czas wypełniony śmiechem

Trening funkcjonalny & metoda Low Pressure Fitness pod okiem wykwalifikowanej trenerki - to lepsza sprawność, wypłaszczony brzuch i lekkość w ciele

Kojąca przestrzeń morza i lasu pozwala złapać oddech, zresetować głowę i złapać dystans od codzienności - poczujesz się prawdziwie wypoczęta

Weekendowy active camp dla mam w Gdyni to nabranie wiatru w żagle na dłuuugie tygodnie - dzięki sile ruchu, morza, wiatru i słońca z dodatkiem energii innych super babeczek. Dokładnie takich jak Ty!

Ja sama jestem nie tylko trenerką, ale też mamą – rozumiem z czym się mierzysz każdego dnia!

Ale wiem też, jak wiele potrafi zmienić zadbanie o swoje potrzeby. Endorfiny z ruchu, szum morza, oddech od codzienności, zmiana otoczenia, wspólny śmiech. 

Tak właśnie narodziła się idea weekendowego ładowania baterii dla mam nad morzem!

Połączenie treningu funkcjonalnego, Low Pressure Fitness dla sprawnego brzucha, wzmacniających i kondycyjnych - idealne 3 dni do lepszej formy!

Indywidualne wskazówki i solidna dawka wiedzy ruchowej, które zaprocentują na przyszłość. Wyrobisz zdrowe nawyki, które zostaną z Tobą na zawsze!

Uspokojenie układu nerwowego, wyciszenie napięć i stresu, dzięki kojącej przestrzeni morza i lasu. Jednocześnie bliskość miasta nie pozwoli na nudę!

Po weekendzie dla mam zyskasz:

Weekendowy active camp jest dla Ciebie, jeśli:

Potrzebujesz się poruszać, wyluzować, naładować dobrą energią i złapać oddech od codzienności

Jesteś aktywna lub pragniesz wrócić do aktywności, ale z dzieckiem i obowiązkami ciężko Ci zacząć

Lubisz czuć na koniec dnia zmęczenie w nogach i satysfakcję z siebie ze zrobionych kilometrów

Marzysz o ruchu i przestrzeni - odmianie od codziennego dreptania po kilka kroków przez plac zabaw

Miód z własnej pasieki, hamak w ogrodzie i śmiechy przy pysznym śniadaniu jarają Cię bardziej niż ilość gwiazdek w hotelu

Podaruj sobie weekend idealny i naładuj baterie na długie tygodnie!

Sprawdź opinie uczestniczek:

Nie da się znaleźć jednego adekwatnego słowa, żeby opisać ten magiczny wyjazd. Dzięki niemu przypomniałam sobie jak to jest, gdy nic nie muszę. To był czas, w którym wreszcie mogłam się skupić wyłącznie na swoich potrzebach. Na wyjeździe jest intensywnie i leniwie zarazem. Cudowne śniadania, które mogłyby trwać godzinami. Pyszne jedzenie w sprawdzonych knajpkach w Gdyni. Mnóstwo czasu spędzone na rozmowach z cudownymi kobietami, które połączyła miłość do sportu. I to nie tylko o dzieciach! Ładowanie baterii ruchem to jest coś niesamowitego. Tego trzeba po prostu spróbować. A treningi są tak przygotowane, że na długo zostają w pośladkach. No i Bałtyk. To jest coś, co kocham od zawsze. Taka cudowna, kojąca kropka nad "i". Hela jest dla mnie wyjątkową osobą. Nie tylko wykwalifikowną trenerką, ale i super człowiekiem. Przysięgam, że kilka razy dusiłam się ze śmiechu 🙂 Żegnając się z Helą na dworcu nie powiedziałam "cześć" tylko "do zobaczenia", bo wiem, że na pewno tam wrócę!
Patrycja

Poznaj program najbliższej edycji wyjazdu:

RUCH & PIACH

24-27.08 / dla rodzin - mamy ćwiczą, dzieci bawią się w piachu
  • START CZWARTEK 13:00 - przyjazd i wskoczenie w wygodny dresik
  • 13:30 - poznajemy się, jemy zupę, oswajamy dzieciaki z nowym miejscem
  • 16/18:00 - spacer przez Kępę Redłowską na plażę (uwaga strome zejście), dzieciaki buszują w piachu, mamy robią rozruch całego ciała z widokiem na morze
  • wieczorem czas wolny (jeśli dzieci pozwolą)
  • PIĄTEK 8:00 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty i dużo ciepłej kawusi
  • 9/10:30 - dzieci na plażę, mamy się wzmacniają na siłowni plenerowej niedaleko apartamentów i plaży
  • 11/16:00 - rodzinny czas wolny - plażing, spacery po lesie, chill w ogrodzie, zwiedzanko
  • 16/17:30 - popołudniowy trening mobility z widokiem na morze
  • SOBOTA 8:00 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty i dużo ciepłej kawusi
  • 9/10:30 - trening wzmacniający na siłowni plenerowej niedaleko apartamentów i plaży
  • 11/16:00 - rodzinny czas wolny - plażing, spacery po lesie, chill w ogrodzie, zwiedzanko
  • 16/17:30 - popołudniowy trening mobility z widokiem na morze
  • wieczorem proponuję wychodne dla mam i tapasy w Tio Pepino (jest sangria 0%!)
  • NIEDZIELA 8:00 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty i dużo ciepłej kawusi
  • 9/10:30 - pożegnalny trening z widokiem na morze
  • 11/16:00 - rodzinny czas wolny - plażing, spacery po lesie, chill w ogrodzie, zwiedzanko (można spokojnie zostać do popołudnia)

22/24.09 MORZE & MIASTO

Poczuj wiatr we włosach i szybsze bicie serca
  • START PIĄTEK 14:00 - przyjazd i wskoczenie w wygodny dresik
  • 14:30 - poznajemy się przy dobrej szamce od Pani Beaty
  • 15:30 - ruszamy przez las nad morze, budzimy ciało na żwawym spacerze po plaży
  • 16:30 - krótka sesja wzmacniania na plaży (brzuch i pośladki), powrót truchtem przez Klif Orłowski
  • 19:30 - nadrabiamy kalorie w najlepszym gdyńskim barze tapas Tio Pepino
  • SOBOTA 8:00 - zaczynamy dzień od porannego treningu wzmacniającego i krótkiej przebieżki (2 km)
  • 9:30 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty w rytmie slow
  • 11:30 - sesja mobility & stability na tarasie
  • 12:30 - spacer na gdyński bulwar przez Kępę Redłowską z pięknymi widokami, dla chętnych kąpiel
  • 14:00 - nadrabiamy kalorie w "Browar Port" na gdyńskim bulwarze
  • 17/19:00 - warsztaty treningowe "Core & hipopresja" w centrum Gdyni
  • 19:30 - kolacja w tropikalnej knajpce Honolulu
  • NIEDZIELA 8:00 - zaczynamy dzień od ćwiczeń hipopresyjnych na pobudzenie
  • 9:00 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty w rytmie slow
  • 11/13:30 - trening wzmacniający na tarasie, trucht na plażę z elementami lepszej techniki biegowej, dla chętnych kąpiel
  • 14:00 - podsumowanie wyjazdu i pożegnalna szamka od Pani Beaty

17-19. maja 2024: złap balans w ciele i w głowie
  • START PIĄTEK 14:00 - przyjazd i wskoczenie w wygodny dresik
  • 14:30 - poznajemy się przy dobrej szamce od Pani Beaty
  • 16:00 - ruszamy przez las nad morze, chillout, patrzenie w morze i chmury, konsultacje indywidualne (brzuch/ postawa ciała)
  • 18:30/20:00 - warsztaty treningowe w studio "Low Pressure Fitness"
  • 20:15 - celebrujemy wieczór w klimatycznej nadmorskiej knajpce Piaskownica
  • SOBOTA 8:30 - spokojny rozruch na tarasie i obudzenie mięśni brzucha i pośladków
  • 9:30 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty w rytmie slow
  • 11:00 - ruszamy na spacer widokowy przez Klif Orłowski
  • 13:00 - sesja mobility & stability na plaży z szumiącym morzem w tle, dla chętnych kąpiel w zimnym Bałtyku
  • 14:00 - fish & chips na plaży w sopockiej nadmorskiej restauracji "Małe Molo"
  • 16:00 - kawiarnia i lody dla chętnych na deser
  • 17:00 - popołudniowy spacer dalej plażą w stronę Jelitkowa
  • 19:00 - sesja stretching + rozluźnienie przy zachodzącym słońcu
  • 20:00 - szybki teleport do Włoch czyli najlepsza pizza w "Andiamo a Roma"
  • NIEDZIELA 8:30 - budzimy ciało na treningu funkcjonalnym
  • 9:30 - uczta śniadaniowa od Pani Beaty w rytmie slow
  • 11/13:30 - mały trekking po Kępie Redłowskiej i ostatnia sesja mobility & stability na plaży, konsultacje indywidualne
  • 14:30/16:00 - pożegnalna szamka przed podróżą w tropikalnym Honolulu Wise Food

Twoja inwestycja: 1400 zł

ALL INCLUSIVE

Ceny wyjazdów:

MARZEC/ KWIECIEŃ: 900 zł

- 6 sesji treningowych - warsztaty treningowe - 2 noclegi w Apartamentach Miły z ucztą śniadaniową - posiłek po przyjeździe i przed wyjazdem - przekąski treningowe

RODZINNY SIERPIEŃ: 2110 zł

- 6 sesji treningowych - 3 noclegi rodzinne (2 osoby dorosłe) w Apartamentach Miły z ucztą śniadaniową - posiłek po przyjeździe - przekąski treningowe - dodatkowa doba rodzinna: 600 zł apartament z wyjściem na ogród, 500 zł - pozostałe.

CENA OBEJMUJE:

6 sesji treningowych

WARSZTATY z metody Low Pressure Fitness

KONSULTACJĘ INDYWIDUALNĄ (Brzuch/ ROZEJŚCIE/ POSTAWA)

2 noclegi w apartamentach miły

2 uczty śniadaniowe w apartamentach + posiłek po przyjeździe

Kolację z widokiem na morze

fish & chips na plaży

tropikalne burgery w honolulu

najlepszą rzymską pizzę

przekąski treningowe, woda

CENA NIE OBEJMUJE dojazdu

Zarezerwuj miejsce już dziś!

Aby zapisać się na wyjazd, wypełnij poniższy formularz. Odpowiem w ciągu 24h, czy jest możliwość zapisania się na dany termin. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłacenie bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej w wysokości 450 PLN/os. Przed rezerwacją przeczytaj regulamin wyjazdu dla mam

DLACZEGO WARTO ze mną wyjechać?

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerką personalną kobiet w ciąży i po porodzie i instruktorką Low Pressure Fitness (level 1 & 2). Specjalizuję się w treningu funkcjonalnym i odbudowie mięśni core po ciąży.

Przede wszystkim jednak, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. I wiem dobrze, jak przytłaczający jest brak czasu i przestrzeni dla siebie. Wiem też, jak łatwo zapędzić się w codzienności i stracić gdzieś po drodze energię do życia.

Ale wiem też, jak tę energię odzyskać!

Marzenie o stworzeniu weekendowych wypadów dla mam chodziło za mną… odkąd zaczęłam trenować z mamami! Widziałam po moich Klientkach, o ile jest łatwiej tym, które mają chwilę, by zresetować głowę i zrobić coś dla siebie. Gdy sama zostałam mamą, poczułam to na własnej skórze…

Dlatego połączyłam miłość do morza, trenerską wiedzę i macierzyńskie doświadczenia, byś mogła prawdziwie naładować baterie!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Najczęstsze pytania

Tak, ale jeśli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, daj mi o tym znać wcześniej. Dzięki temu, że będziemy w bardzo kameralnej grupie, to będę mogła dopasować ćwiczenia indywidualnie do Twoich możliwości. Natomiast jeśli w Twojej miejscowości nie ma fizjoterapeutki uroginekologicznej, to polecam Ci skorzystać z tego, że 1,4 km od apartamentów znajduje się Medstacja – klinika fizjoterapii, w której pracuję na co dzień. Daj znać, gdybyś chciała się zapisać.

Apartamenty składają się z dwóch lub jednej sypialni, pokoju dziennego z wyposażonym aneksem kuchennym i łazienki. Dwa z nich mają wyjścia na ogród, jeden na duży taras. Możesz zobaczyć je np. na stronie na booking.com. Po rezerwacji wyślę Ci plik PDF ze zdjęciami i szczegółami apartamentów – pierwsza osoba, która zarezerwuje dany termin może wybrać dowolny apartament dla siebie. Właścicielka – pani Beata – jest bardzo pomocna i jeśli tylko czegoś potrzebujesz np. dla dziecka, to daj znać i na pewno dołoży wszelkich starań, by Ci pomóc 🙂

Udogodnienia dla dzieci to: łóżeczka, krzesełka do karmienia, wanienka, zabawki. Jest możliwość pożyczenia blendera czy miksera, jeśli potrzebujesz przygotować posiłek dla dziecka. Dzieci śpiące na łóżkach (z rodzicami lub osobno) mają pobyt bezpłatny, natomiast tzw. dostawka (w formie łóżeczka turystycznego lub łóżka jednoosobowego) wraz z pościelą to jednorazowy koszt 70 zł. Weź pod uwagę, że apartamenty położone są na Kępię Redłowskiej, która charakteryzuje się zróżnicowanym ukształtowaniem terenu (zejście do plaży jest dość strome, raczej dla wózków turystycznych lub na nosidło).

Jeśli nie ćwiczyłaś od czasu porodu, to zapraszam Cię najpierw do PROGRAMU 30 DNI – SPRAWNE CIAŁO PO CIĄŻY – nawet jeśli nie uda Ci się przejść całości, to najważniejsze będzie przejście początkowych etapów, by poczuć i uruchomić mięśnie głębokie. Podczas wyjazdu nie będziemy zajmować się kwestiami „na start” po ciąży, dlatego dobrze, byś wcześniej przećwiczyła 3 pierwsze etapy z PROGRAMU 30 DNI – dzięki temu więcej skorzystasz! Wiem jednak, że czasem potrzebujemy impulsu, by w ogóle zacząć – a wyjazd na pewno będzie genialnym impulsem do ruszenia! Dlatego jeśli jeszcze nie ćwiczyłaś po porodzie i przed wyjazdem nie uda Ci się zajrzeć do PROGRAMU 30 DNI – to nie rezygnuj, napisz mi proszę o tym w notatkach przy zamówieniu, żebym od początku miała to na uwadze.

Tak, są bezpłatne miejsca parkingowe.

Cała podróż zajmie Ci ok 20 min. Z dworca PKP wyjdź w stronę przystanku na ul. Morskiej (Gdynia Dworzec Główny PKP – Morska 01) i pojedź trolejbusem 105 lub 125 do końca – do przystanku Redłowo Szpital. Apartamenty Miły znajdują się 200 m od przystanku – przy ul. Powstania Wielkopolskiego 11 i 13. Natomiast jeśli będziesz podróżować sama i obawiasz się dojazdu, to nie martw się – będziemy cały czas na łączach i w razie problemu pomogę Ci dotrzeć. 

Dojazd do apartamentów i indywidualne potrzeby jak kawa/ ciasto/ lody itd. 

Naładuj ze mną baterie w Gdyni - niech nadmorski vibe doda Ci mocy!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.