Wiele mam szuka mocnych ćwiczeń, żeby zrzucić brzuch

A tymczasem takie ćwiczenia wcale nie poprawiają jego wyglądu…

treningi online

Większość kobiet traci wtedy nadzieję, że kiedykolwiek będzie miała płaski brzuch

Ale nawet wygląd przestaje mieć znaczenie, kiedy wieczorem resztki energii odbiera męczący ból kręgosłupa.

Może przydałoby się coś z tym zrobić… Ale kto by miał na to siłę po całym dniu!

Dlatego zamiast walczyć z brzuchem, zbuduj sprawne centrum - bez katowania brzucha długimi treningami!

Ćwiczenia po ciąży - ćwicz krócej, ale skuteczniej

Ale wcale nie potrzebujesz takich ciężkich ćwiczeń, żeby wreszcie przywrócić brzuch do formy!

Potrzebujesz świadomego podejścia - bo na wygląd i działanie mięśni brzucha ma wpływ np. postawa czy oddech

Potrzebujesz sprawdzonego systemu działania, z którym krok po kroku odbudujesz silne centrum i zapomnisz o bólu pleców

Potrzebujesz krótkich, ale konkretnych treningów - bo nie chodzi o to, żeby się zajechać, ale czuć się lepiej każdego dnia

Dlatego właśnie stworzyłam kurs online dla Mam „Mocny brzuch & proste plecy"

Abyś poczuła moc z centrum, która doda Ci skrzydeł do codziennych wyzwań!

Sama jestem mamą dwójki Maluchów i wiem, jak ciężko znaleźć czas i przestrzeń na zadbanie o siebie. Ale kurs jest tak zaprojektowany, że wystarczy Ci 20 minut dziennie!

Jak działa kurs?

Masz wolne 10 minut? Dołącz teraz i poczuj moc z centrum!

Po przejściu kursu “Mocny brzuch & proste plecy” zyskasz:

Zobacz wiadomości innych mam i uwierz, że z moją pomocą Ci się uda.

Kim jestem

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerem i instruktorem fitness od 2007 roku. Ale przede wszystkim, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Dlatego wiem dobrze, jak dużą przeszkodą w zadbaniu o swoje zdrowe i sprawne ciało jest zmęczenie, brak czasu i przestrzeni dla siebie.


Właśnie na bazie swoich osobistych doświadczeń połączonych z trenerską wiedzą powstały moje treningi, które pomagają mamom i przyszłym mamom cieszyć się sprawnym ciałem – bez długich treningów i wielkich wyrzeczeń!

Dołącz teraz

Poczuj się lepiej już po pierwszym tygodniu!

Mocny brzuch & proste plecy

PLN245 Roczny dostęp
  • 5 modułów - od podstaw do treningów utrwalających
  • 20 różnych zestawów treningowych nagranych na wideo
  • 6 lekcji merytorycznych dla lepszych efektów z ćwiczeń
  • 12 miesięcy dostępu do programu i wsparcia
  • dożywotni dostęp do zamkniętej grupy tylko dla Kursantek
  • specjalne warunki na kontynuację z programem "20 minut do lepszej formy"
  • BONUS: zestaw ćwiczeń ratunkowych dla pleców

Najczęstsze pytania

Jeśli będą to Twoje pierwsze ćwiczenia od porodu (poza spacerami), to zacznij od początku – polecam Ci „Program 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Ważne jest, by po porodzie zacząć od delikatnego zaktywowania mięśni głębokich – a to właśnie czeka na Ciebie w pierwszym programie. 

Tak! Jednak nie traktuj go jako „programu na rozejście”, a raczej jako dodatkową pomoc do indywidualnej terapii rozejścia pod okiem specjalisty. 

Same treningi na kursie są ogólnie bezpieczne dla brzucha, skupiamy się na oddechu, prawidłowej technice, usprawniamy działanie wszystkich mięśni centrum. Jednak podstawą terapii zawsze powinny być indywidualnie dobrane ćwiczenia. Ważna jest też nauka ruchu na żywo – dopiero, gdy poczujesz się z tym pewnie, zapraszam Cię do kursu! 

Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczenia lub jesteś jeszcze przed wizytą u fizjoterapeuty, czujesz się niepewnie z mięśniami brzucha, to na początek polecam Ci spokojne wzmacnianie od podstaw  w „Programie 30 dni – sprawne ciało po ciąży”.

Treningi są nagrane w formie wideo – ćwiczymy wspólnie, a podczas ćwiczeń tłumaczę dokładnie całą technikę oraz wykonanie. Dodatkowo krótkie szkolenia merytoryczne pozwolą Ci wyciągnąć z ćwiczeń jeszcze więcej dobrego dla ciała!

Nie musisz liczyć powtórzeń, możesz skupić się na prawidłowym ćwiczeniu 🙂 Czas treningów jest różny – od 5 do 25 minut, także dasz radę nawet z turbodrzemkami!

Do kursu potrzebujesz:

  • małą piłeczkę (np. do tenisa lub dla psa), która służy do masowania mięśni
  • piłkę do pilatesu lub dla dziecka lub poduszkę, która przyda się do ściskania
  • gumy – jedną długą  i jedną miniband lub zwykłe rajstopy – przyda się do rozciągania

Tak, spokojnie 🙂 Treningi zajmą Ci maksymalnie 25 minut, ale są też krótsze 10-15 minutowe. Nie musisz robić ich codziennie – dostęp do kursu masz aż na rok, więc możesz iść swoim tempem i robić tyle, ile jesteś w stanie.

Nie musisz nic planować, ani specjalnie się przygotowywać. Robisz tyle, ile jesteś w stanie – a dodatkowo zawsze masz możliwość skonsultowania się ze mną i ustalenia planu działania w Twoim konkretnym przypadku 🙂

Nie odkładaj na później, dołącz teraz i poczuj moc z centrum!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie pierwszy rozdział „Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Przekonaj się, jak ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie, by wrócić do formy bez wyrzeczeń i spinki! A dodatkowo – otrzymasz zniżkę na program.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatnie mini-poradnik „Sprawne ciało w ciąży” i przekonaj się, jak ćwiczyć w ciąży, by zostać sprawną mamą. Dodatkowo otrzymasz zniżkę na program online dla kobiet w ciąży „Sprawna mama”.

.