fbpx

Współpraca indywidualna to najszybsza podróż do sprawnego ciała

Bez względu na to czy zmagasz się z nietrzymaniem moczu, rozejściem mięśni brzucha, przepukliną, obniżeniem narządów rodnych, jesteś tuż po cesarskim cięciu czy tuż przed porodem.

Z indywidualnie dobranymi ćwiczeniami według mojego autorskiego konceptu, który łączy trening medyczny w ciąży i po porodzie, trening funkcjonalny i innowacyjną metodę Low Pressure Fitness, dojdziesz do celu szybciej i łatwiej.

Odpowiednio dobrane i wykonane ćwiczenia korekcyjne przyniosą Ci poprawę w wyglądzie i samopoczuciu już po pierwszym spotkaniu, a trening funkcjonalny sprawi, że pozbędziesz się bólu kręgosłupa na stałe. Od razu poczujesz też różnicę w brzuchu, dzięki metodzie Low Pressure Fitness, która ekspresowo wzmacnia mięśnie głębokie i poprawia postawę ciała.

Helena Ignatowska trenerka personalna Gdynia

Zapomnij o wyrzeczeniach i frustracji z nieskutecznych ćwiczeń. Trening medyczny pozwala zidentyfikować w Twoim ciele „słabsze ogniwa”, które utrudniają Ci osiągnięcie celu – korygując je, zobaczysz natychmiastową zmianę.

Zapomnij o walce z czasem. Dzięki metodzie treningowej Low Pressure Fitness, poczujesz ekspresową aktywację i nawet 5 minut ćwiczeń przyniesie Ci rezultaty.

Zapomnij o nudnych ćwiczeniach, w których nic nie czujesz. Dzięki podejściu funkcjonalnemu poczujesz wyraźne wzmocnienie mięśni, a  różnorodność ruchu sprawi, że nie będziesz się nudzić.

Zapomnij o zmuszaniu się do ćwiczeń. Luz w ciele, swoboda ruchu, moc w brzuchu i energia po treningu będą Twoją najlepszą motywacją!

Twój czas jest Twoim najcenniejszym zasobem. Zainwestuj go dobrze!

Sprawdź dostępne formy współpracy indywidualnej:

INDYWIDUALNA OPIEKA TRENERSKA

To najgłębsza forma współpracy - miesięczny proces, który zmieni Twoje ciało i jego czucie. Opieka trenerska łączy specjalistyczne wsparcie na treningach personalnych, krótkie treningi na platformie oraz pełne empatii zaopiekowanie Twojego ciała.

KONSULTACJE TRENINGOWE

To odpowiedź na potrzeby kobiet, które potrzebują konkretnego rozwiązania i mają dość ćwiczeń, które nie przynoszą im oczekiwanych rezultatów. Indywidualnie dobrane wskazówki trafiają celnie w Twoje problemy - oszczędzasz czas i skupiasz się na tym, co działa u Ciebie.

Współpraca indywidualna jest możliwa na terenie Trójmiasta lub w formie on-line.

Współpraca indywidualna opiera się na mojej autorskiej metodzie, która łączy trening medyczny, podejście funkcjonalne oraz system Low Pressure Fitness:

Low Pressure Fitness ekspresowo pobudza mięśnie głębokie, dzięki czemu brzuch się wypłaszcza, talia zmniejsza, a plecy stają się prostsze.

Trening medyczny pozwala zidentyfikować w Twoim ciele "słabsze ogniwa", które utrudniają Ci osiągnięcie celu - korygując je, zobaczysz natychmiastową zmianę.

Indywidualnie dopasowane korekcje wdrażamy w trening funkcjonalny, by Twój układ nerwowy zaakceptował zmianę, a efekty zostały z Tobą na stałe.

Zobacz opinie moich klientek indywidualnych:

Hela jest bez wątpienia najlepszą trenerką, jaką miałam przyjemność spotkać. 💪🏻 Całym sercem polecam ją zarówno jako instruktora zajęć grupowych oraz jako trenera personalnego. Niezwykle trudno znaleźć kogoś, kto jest kompetentny, a do tego naprawdę lubi to, co robi i przejawia realne zainteresowanie klientem. Helena jest bardzo uważna. Ma świetny kontakt z ludźmi w każdym wieku. Do każdej osoby podchodzi indywidualnie uwzględniając jej ograniczenia i możliwości. Jest naturalna. Nie robi z siebie gwiazdy. Buduje świetną, przyjazną atmosferę. Ma poczucie humoru i dystans zarówno do siebie jak i do świata. Jej uśmiech i pozytywne nastawienie udziela się innym (...) Potrafi realnie zmotywować. Z Helą naprawdę chce się chcieć.
Asia
Trenowałam z Helą po porodzie, żeby wrócić do formy. Hela jest profesjonalna, wymagająca, dokładna i zaraża pozytywną energią. Po każdym treningu wracałam fizycznie zmęczona, ale z "naładowanymi bateriami" :)! Bardzo polecam, treningi z Helą dla wszystkich, którzy chcą zbudować formę i jednocześnie dobrze się bawić!
Agnieszka
Przeszukałam cały internet wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu trenera z odpowiednimi kwalifikacjami dla kobiet po CC i po wielu analizach, padło na Helę. Jeny, jak ja się cieszę, że padło właśnie na nią! Każde nasze spotkanie było wypełnione wiedzą, doświadczeniem i profesjonalizmem. Ani przez chwilę nie miałam wątpliwości, że Hela wie o czym mówi i że dużo serca wkłada w każdy trening. Poza kwalifikacjami trenerskimi, jest też ogroooooomnie ciepłą osobą, która bardzo dobrze rozumie wszystkie emocje towarzyszące kobietom w okresie okołoporodowym, co sprawia, że po każdym spotkaniu odżywione jest nie tylko ciało, ale i dusza (ładowanie baterii w pełni!). Naprawdę z głębi serca polecam treningi z Helą jeśli bliski jest Wam szacunek do własnego ciała i chęć zrozumienia jego zawiłych zależności!
Iza
Hela is a fantastic trainer! My fitness level lapsed a bit after moving to Poland, but I feel like I'm getting back to an even higher level with her help. She pushes me to be better with every training. She's great at coaching you on what you're doing during the training, but you can do outside of it to help you along. I've been working with her for about four months and I can see the results. She's incredibly knowledgeable, focused, and is always finding ways to push my fitness to the next level. I'm lucky to have her to help me to become fitter, healthier, and happier. I strongly recommend you work with her!
Victoria

Zobacz efekty moich klientek po pierwszym spotkaniu:

Poprawa postawy ciała
Korekcja rozejścia mięśni brzucha
Wzmacnianie mięśni głębokich
Usprawnianie w połogu
Bezpieczny powrót do intensywnych ćwiczeń
Usprawnianie i wzmacnianie mięśni brzucha
Previous slide
Next slide
Helena Ignatowska trenerka personalna Gdynia
DLACZEGO WARTO MI ZAUFAĆ

Nazywam się Helena Ignatowska, jestem trenerką personalną i na co dzień pracuję w klinice fizjoterapii Medstacja w Gdyni oraz dojeżdżam na treningi do Klientek do domu (Gdynia/ Trójmiasto). 

Specjalizuję się w treningu medycznym kobiet w ciąży i po porodzie oraz treningu funkcjonalnym mięśni brzucha i dna miednicy. Jestem również instruktorką innowacyjnej metody Low Pressure Fitness. Moja autorska metoda treningowa łączy te trzy elementy, abyś mogła cieszyć się zdrowym i sprawnym ciałem w krótszym czasie i bez długich treningów. Nawet jeśli jesteś w ostatnim trymestrze ciąży, tuż po porodzie, zmagasz się z rozejściem mięśni brzucha czy nietrzymaniem moczu.

Wierzę w to, że każda mama i przyszła mama może czuć się lekko, sprawnie i pewnie siebie. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom może zdrowo robić to, co kocha i żyć pełnią życia. 

Prywatnie jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. Doświadczyłam na sobie przedwczesnego porodu, problemów po cesarskim cięciu, rozejścia mięśni brzucha, problemów z karmieniem i opieką nad wcześniakiem oraz depresji poporodowej. Wiem dobrze, jak trudne jest bycie mamą, gdy codziennie zmagasz się ze zmęczeniem i brakiem przestrzeni dla siebie.

Ale wiem też, że tylko dbając o siebie, jesteś w stanie zadbać o innych.

Dlatego zapraszam Cię do współpracy indywidualnej, dzięki której poczujesz się lepiej w swoim ciele, zapomnisz o bólu i ograniczeniach, odzyskasz wolność i będziesz mogła z radością robić wszystko to, co kochasz!

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Chcesz współpracować indywidualnie? Sprawdź, czy są wolne miejsca:

Nie odkładaj na później, zrób coś dobrego dla siebie TERAZ!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.