fbpx

Hej, nazywam się Hela Ignatowska. Pomagam Mamom i przyszłym Mamom cieszyć się zdrowym, sprawnym i silnym ciałem poprzez świadomy trening!

Hej, nazywam się Hela Ignatowska.

Pomagam Mamom i przyszłym Mamom cieszyć się zdrowym, sprawnym i silnym ciałem poprzez świadomy trening!

Jestem trenerem personalnym, trenerem kobiet w ciąży i po porodzie, instruktorem zajęć fitness i certyfikowanym ekspertem oceny funkcjonalnej FMS (Functional Movement System).

Dzielę się świadomym podejściem do treningu na moim blogu, Instagramie i Facebooku, nagrywam podcasty i pokazuję, „normalną” stronę bycia fit – bez napinki, za to z głową.

Tworzę programy i kursy treningowe, które dają nie tylko solidną dawkę ruchu, ale również uczą kobiety jak ćwiczyć świadomie, by cieszyć się świetną formą. Możesz zobaczyć je od środka na kursydlamam.pl

Prywatnie – jestem Mamą małego łobuziaka Janka, który ma niespożytkowane pokłady energii – ciekawe po kim hmmm??

Kiedy zaśnie (wreszcie!) lubię upichcić coś smacznego, żeby później mieć co spalać 🙂

Cały czas rozwijam swoją wiedzę i pasję do ruchu czytając mądrzejszych od siebie i jeżdżąc do nich na szkolenia (listę szkoleń znajdziesz na dole strony).

Ze sportem jestem związana „od dzieciaka” – do 20. roku życia trenowałam lekkoatletykę, potem przerzuciłam się na amatorski crossfit i ciężary. W tym czasie sport to była moja ogromna pasja, natomiast zawodowo byłam zupełnie gdzie indziej!

Pracowałam w koncernach farmaceutycznych (z wykształcenia jestem biologiem), więc byłam 100% „korpo-ludkiem”. Powoli zaczęły dotykać mnie problemy nowoczesnego świata, a więc sztywności od nadgodzin spędzonych przed komputerem, napięcia od stresu przy prowadzeniu szkoleń, bóle kręgosłupa od zapominania, że trzeba wstać od pracy i się rozruszać… Zaczęłam interesować się tematem treningu „prozdrowotnego” i oczywiście testować na sobie 🙂

Ponieważ testy przebiegły pomyślnie i czułam się coraz lepiej, zaczęłam zarażać innych lepszą postawą ciała i radością z ruchu. Coraz mniej spełniałam się w biurze, coraz bardziej na sali treningowej. I w końcu nadszedł dzień, gdy odważyłam się zrobić coś, o czym nie śmiałam nawet marzyć – pracować, robiąc to, co kocham!

I TAK ZOSTAŁAM TRENEREM 🙂

Ale to nie koniec przygód! Bo jak już pewnie wiesz, obecnie moją „misją” jest rozpowszechnianie świadomego i zdrowego podejścia do treningu u kobiet – szczególnie podczas ciąży, po porodzie czy podczas powrotu do formy po ciąży. Jak się znalazłam w tym miejscu?

Jak się domyślasz, po prostu sama zaszłam w ciążę 🙂 Wcześniej ćwiczyłam z kobietami w ciąży i po porodzie (kończyłam sporo szkoleń z tej tematyki, poniżej możesz zobaczyć zestawienie), ale dopiero teraz widzę, że wtedy była to dla mnie taka „abstrakcja”. Wiedza ze szkoleń to jedno, ale doświadczenie wszystkiego na własnej skórze, to zupełnie co innego.

Kiedy zaszłam w ciążę, poczułam na własnej skórze jak bardzo zmienia się ciało i możliwości kobiety w tym stanie. W teorii wiedziałam wszystko, bo już wcześniej intensywnie szkoliłam się w tym kierunku, ale w praktyce… nie sądziłam, że to wszystko jest TAKIE TRUDNE!

 Dużo kobiet w ciąży pyta mnie, jak to zrobiłam, że miałam tyle energii i siły do działania, a po porodzie tak szybko wróciłam do formy…

A to zupełnie nie tak! Wcale jej nie miałam, a pierwszy trymestr był na prawdę ciężkim czasem. Poród też mnie zaskoczył, a czas po porodzie dosłownie zwalił z nóg! Przez pół ciąży przygotowywałam się do porodu aktywnego, a życie dało mi pstryczka w nos, cesarkę w trybie nagłym i wcześniaka. Ale niezależnie od sytuacji, to właśnie mądre ćwiczenia pomogły mi przejść przez wszystko zachowując, dobre zdrowie i samopoczucie. Nie ma w tym magii czy cudownych sposobów – jest świadomość ciała i jego potrzeb!

Dlatego teraz dzielę się nie tylko wiedzą teoretyczną, ale i praktycznym doświadczeniem, jak mimo różnych przeciwności można cieszyć się świetną formą! 

To, co mnie wyróżnia, to indywidualne i świadome podejście. Co przez to rozumiem? Nawet w ogólnych programach treningowych zawsze tłumaczę wszystko na różnych przykładach, aby łatwiej było odnieść to do swojej sytuacji. Mówię prosto o rzeczach tak skomplikowanych jak kobiece ciała. Pokazuję skuteczne metody, które nie są oderwane od macierzyńskiej rzeczywistości. Dzięki temu, moje Klientki odnoszą rezultaty szybciej, ale co najważniejsze – z radością!

Dopiero zaczynasz i czujesz zagubienie? Umów się na indywidualną konsultację online - dowiesz się jak działać w Twoim indywidualnym przypadku!

Gdzie zdobywałam wiedzę?

Kurs trenera personalnego – Akademia Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego

Kurs instruktora fitness – Polska Akademia Sportu

Ćwiczenia w korekcji rozejścia mięśni brzucha (DRA) – Goodmove

Ocena funkcjonalna – Functional Movement System (FMS)

Trening medyczny w ciąży i po porodzie – Goodmove

Zdrowy kręgosłup – Akademia Zdrofit

Trening mięśni dna miednicy – AeroActiv

Ruch dla zdrowia mięśni dna miednicy – Goodmove

Mobilność, stabilność i wzorce ruchowe – Centrum Szkoleń Sportowych

Wywiad i ocena funkcjonalna oraz ich wykorzystanie w treningu – Akademia Zdrofit

Sports Anatomy – Premium Sport Academy

Taping w treningu – Akademia Zdrofit

Masaż tkanek głębokich w ujęciu klinicznym – Projekt Masaż

Mobilność w treningu siłowym – Athletic Development Academy 

Cross Training Level 1 – Akademia Mistrzostwa Sportowego

Cross Training Level 2 – Akademia Mistrzostwa Sportowego

Pełen profesjonalizm z ogromną dawką dobrej energii! Hela przekazuje bardzo istotną wiedzę, którą powinien posiadać każdy tak naprawdę, w super skondensowanej i przystępnej formie. Do tego proste ćwiczenia, w których najważniejsze jest zdrowie i bezpieczeństwo 😍 wystarczy 15min dziennie „Z Helą ” aby poczuć różnicę w ciele, mnie w przeciągu tygodnia pomogła w problemie który miałam od 4lat, teraz przygotowuje się z nią do porodu i napewno wrócę po więcej już po 💚 UWIELBIAM 💚

Martyna

Cały czas dzialam z Twoim programem cwiczen po ciazy. Jest swietny, bardzo przejrzyscie wszystko opisalas a co najwazniejsze mobilizuje mnie do regularnych cwiczen I wyrabiania sobie wlasciwych nawykow. Zaluje, ze wczesniej nie natrafilam na niego. Tak sie wkrecilam, ze stwierdzilam, ze musze miec juz program dla zabieganych mam 😉

Alicja

Szczerze polecam Kurs dla Mam Heli ! Przejrzysty i praktyczny, pomógł mi dowiedzieć się jak utrzymać formę w trakcie ciąży. Jaką posturę przyjąć, aby nie obciążać kręgosłupa. Teraz jestem dużo spokojniejsza o przebieg mojej ciąży i wiem, że mogę utrzymać formę w sposób bezpieczny dla mojego maluszka.

Maria

Nie odkładaj ważnych spraw na potem, zacznij działać i pozwól sobie cieszyć się swoim niesamowitym ciałem!

Bo każda z nas jest niesamowita!