Moja historia

Dwa tygodnie po pierwszym porodzie.
Omijam lustro szerokim łukiem.
Naladuj-baterie-brzuch-po-ciazy-6-tygodni-metamorfoza

Czuję się totalnie zagubiona, a wszystko wygląda inaczej niż „miało wyglądać”…

I niby wiem, co robić – w końcu pomogłam już tylu kobietom wrócić do formy, ale… okazuje się, że na „własnej skórze” doświadczenie i wiedza smakuje inaczej.

Choć wiem, że “powinnam”, to nie mogę się zebrać do ćwiczeń. Codziennie przegrywam walkę z czasem i ze zmęczeniem, żeby zrobić dłuższy trening, wkurzam się na siebie i na wszystkich wkoło, a plecy bolą mnie coraz bardziej.

Dokładnie tak było - mimo, że jestem trenerem od 2007 i w międzyczasie skończyłam wiele specjalistycznych kursów z zakresu treningu kobiet w ciąży i po porodzie, to właśnie własne doświadczenia były dla mnie największą nauką.

To był moment, w którym zupełnie zmieniłam podejście do ciała i treningu

Każdy kolejny dzień (mimo wciąż nieprzespanych nocy) zaczynałam z coraz większą energią i radością. Zapomniałam o bólu pleców, o ograniczeniach – wreszcie mogłam cieszyć się aktywnym życiem, tak jak przed ciążą. A w drugą ciążę – weszłam już z zupełnie innym nastawieniem!

Ty też tak możesz.

Pozwól, że otworzę furtkę, przez którą Ty też wyjdziesz z tego błędnego koła wymagań, oczekiwań, frustracji i przemęczenia. Bez poświęcania czasu na długie treningi!​

Przekonasz się, że świadomy i zdrowy ruch to nie tylko wyrzeczenia, pot i zmęczenie, to również:

Energia będzie towarzyszyć Ci cały dzień a zdrowy kręgosłup będzie wspierał w codziennych wyzwaniach. Wreszcie będziesz miała ochotę na coś więcej niż netflix + kanapa.

kobieta trenerka
rodzice

Jak działają programy

Moje programy treningowe to czysty konkret – szanuję Twój czas i ogromnie doceniam to, że chcesz wesprzeć swoje ciało. Ćwiczysz tak, abyś czuła, że to najlepiej wykorzystane 20 minut ever!

Ja dbam o Twoje sprawne ciało, Ty zachowujesz czas i energię na to, co kochasz najbardziej.

Co o programach mówią moje kursantki

Gotowa, aby rozpocząć swoją podróż w sprawne i zdrowe macierzyństwo?

Zobacz jakie masz opcję!

Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie pierwszy rozdział „Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży”. Przekonaj się, jak ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie, by wrócić do formy bez wyrzeczeń i spinki! A dodatkowo – otrzymasz zniżkę na program.

.
Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatnie mini-poradnik „Sprawne ciało w ciąży” i przekonaj się, jak ćwiczyć w ciąży, by zostać sprawną mamą. Dodatkowo otrzymasz zniżkę na program online dla kobiet w ciąży „Sprawna mama”.

.