fbpx

Bądź sprawną mamą bez długich treningów!​

Wejdź gładko w macierzyństwo i ciesz się sprawnym ciałem po ciąży dzięki sile świadomego, wspierającego ruchu. Bądź w formie, nawet jeśli nie masz jak wyrwać się z domu na dłuższy trening.

mama z dzieckiem

Hej, nazywam się Hela Ignatowska

Jestem trenerem personalnym, trenerem medycznym kobiet w ciąży i po porodzie oraz instruktorem fitness od 2007 r. Tworzę programy treningowe dla mam i przyszłych mam, prowadzę treningi indywidualne i kameralne zajęcia grupowe w klinice fizjoterapii w Gdyni Medstacja.

Przede wszystkim jednak, jestem mamą dwójki Maluchów – Majki i Janka. I wiem dobrze, jak dużą przeszkodą w zadbaniu o siebie jest zmęczenie, brak czasu i przestrzeni dla siebie. Wiem też, jak szybko potrafi ulecieć zapał do treningów, kiedy na głowie jest coraz więcej spraw do ogarnięcia.

Ale wiem też, o ile lepiej czujemy się na co dzień mając sprawne i zdrowe ciało!

Dlatego w moich treningach króluje świadomy i wspierający ruch – odżywczy nie tylko dla ciała, ale i dla ducha. Po to by każda, nawet najbardziej zabiegana mama, mogła poczuć się lepiej w swoim ciele, zapomnieć o bólu i ograniczeniach, odzyskać wolność i móc z radością robić wszystko to, co kocha!

Ukończyłam kurs trenera medycznego w ciąży i po porodzie prowadzony przez Katarzynę Witek – Sokołowską oraz Izabelę Dembińską.

Jestem również po wielu innych specjalistycznych szkoleniach takich jak: „Ćwiczenia w korekcji rozejścia mięśni brzucha (DRA)”, „Techniki hipopresyjne”, „Masaż tkanek głębokich w ujęciu klinicznym”, „Trening mięśni dna miednicy”, „Taping w treningu”, „Trening medyczny dla zdrowia mięśni dna miednicy”.

Sprawdź, gdzie się szkoliłam:

Poczuj się lepiej już po pierwszym treningu

Moje Klientki to mamy i przyszłe mamy. Znają aż za dobrze smak zimnej kawy, ból dziecięcych kolek, stan permanentnego zmęczenia i brak czasu na cokolwiek.

A jednak – gdy wchodzą na matę, wszystkie problemy na moment znikają. Wdech, wydech, klatka się otwiera, plecy się prostują, czują jak znów budzą mięśnie do życia.

Energia budzi energię. Przed momentem resztką sił zbierały się do ćwiczeń, a 20 minut później już zwijają matę z uśmiechem na ustach, spokojem w głowie i nową siłą w ciele.

Baterie naładowane. Ze świeżą energią i sprawnym ciałem życie staje się łatwiejsze.

Poczuj się sprawniej w swoim ciele

Działając ze sprawdzonym systemem krótkich, skondensowanych treningów, skupisz się na tym, co najważniejsze na danym etapie. Poczuj luz w kręgosłupie, siłę w ciele i naładuj swoje baterie.

Zobacz efekty szybciej niż myślisz

Świadomy ruch pozwala Ci wycisnąć z treningu maksimum efektów. To właśnie dzięki odpowiedniej technice ćwiczeń, poczujesz każde powtórzenie i z każdej minuty treningu wyciągniesz dla siebie jak najwięcej korzyści.

Dopasuj ćwiczenia do swojego trybu życia

Zamiast ‘rzucać się’ na ciężkie treningi i tracić zapał po kilku tygodniach, odkryjesz treningi, które wspierają Cię w Twojej codzienności. Satysfakcja z siebie będzie napędzać Cię na więcej!

Poczuj się zaopiekowana

Realnie wspieram wszystkie moje Klientki. Każdej osobie poświęcam tyle czasu, ile potrzebuje, by poczuć się lepiej w swoim ciele. Wiem, że życie z dzieckiem nie jest łatwe, bo sama jestem mamą dwójki. Nie wywieram presji, ale pozytywnie motywuję.

Ruszaj ze mną w podróż po sprawne ciało

Indywidualna opieka trenerska w Trójmieście to unikalne połączenie osobistego wsparcia na treningach personalnych u Ciebie w domu i treningów on-line!

Jest to odpowiedź na potrzeby mam i przyszłych mam, które chcą osiągać jak najlepsze rezultaty w czasie treningu, bez marnowania czasu i energii na dojazdy.

W tej formie współpracy możesz skorzystać z treningu medycznego w ciąży i po porodzie, czyli  terapii ruchem przy konkretnym problemie np. rozejścia mięśni brzucha czy dysfunkcjach mięśni dna miednicy.

Dla lepszych efektów stosuję również elementy masażu tkanek głębokich, treningu powięziowego, technik hipopresyjnych oraz kinesiotaping.

Wolisz ćwiczyć samodzielnie?

Wybierz swój program treningowy on-line

Moje programy treningowe pomagają mamom i przyszłym mamom cieszyć się sprawnym ciałem bez długich treningów i wielkich wyrzeczeń.

Uwierz mi – trening nie musi być wyzwaniem  czy walką. Świadomy ruch to Twoje wsparcie i droga do lepszej jakości życia. Klucz do sukcesu nie tkwi w ilości powtórzeń czy długości treningu, ale w odpowiedniej świadomości ciała i w takim ruchu, który przekłada się na Twoje codzienne życie.

Przekonaj się sama, że wystarczy 15 minut dobrze dobranych ćwiczeń, żeby poczuć różnicę!

Dobierz program do swoich potrzeb i odzyskaj radość z ciała:

Wypróbuj bezpłatnie

Skorzystaj z bezpłatnych próbek i przekonaj się, że świadomy ruch to Twoje wsparcie!

Dla kobiet w ciąży

Przejdź ciążę lekko i sprawnie!

Pobierz bezpłatny poradnik SPRAWNE CIAŁO W CIĄŻY i dowiedz się, jak bezpiecznie ćwiczyć w ciąży! Dodatkowo, co 2 tygodnie otrzymasz ode mnie wskazówki związane z ruchem w ciąży, by pomóc Ci wejść gładko w macierzyństwo.

.
Dla mam

Odzyskaj sprawne ciało bez długich treningów

Pobierz bezpłatnie praktyczny planer „Powrót do formy krok po kroku”. Dowiedz się od czego zacząć ćwiczenia po ciąży i przekonaj się, jak być w świetnej formie będąc mamą na full etat.

.