Treningi Online

TRENINGI ONLINE

Treningi online

Treningi online to coraz bardziej popularna forma opieki trenerskiej. Ma sporo zalet, ale również kilka wad, w porównaniu do tradycyjnych treningów indywidualnych. Zanim podejmiesz decyzję rozważ wszystkie za i przeciw:

  • Najważniejszy plus to oszczędność – dla Ciebie to oszczędność pieniędzy, a dla mnie jako trenera to oszczędność czasu (odpada dojazd i fizyczna obecność w danej godzinie treningu)
  • Brak sztywnych, narzuconych godzin treningu – może być zarówno zaletą jak i wadą. Jeśli masz nienormowany czas pracy to zdecydowanie prowadzenie online będzie dla Ciebie dobrym wyjściem, natomiast jeśli potrzebujesz mieć w życiu rutynę i stałą godzinę treningu, bo inaczej się rozleniwiasz, to przemyśl jednak treningi osobiste
  • Możliwość treningów w każdym miejscu – klasyczne treningi personalne prowadzę na siłowni, natomiast trening online będzie dopasowany pod Twoje miejsce ćwiczeń i dostępny w danym miejscu asortyment. Możesz ćwiczyć ze mną w domu, na wyjeździe, na wakacjach, na siłowni w innym mieście.
  • Mniejszy kontakt niż w przypadku klasycznych treningów – nie daj sobie wmówić, że w przypadku prowadzenia online kontakt z trenerem jest identyczny co przy treningach osobistych. Fizycznie jest to niemożliwe, ponieważ na treningu nie ma z Tobą trenera. Mój sposób, aby zachować stały kontakt z podopiecznym to cotygodniowe raporty z nagraniem z treningu, które są analizowane pod kątem techniki i efektów treningowych. Mój podopieczny ma również dostęp do dedykowanego forum, gdzie także może otrzymać odpowiedzi na swoje pytania. Wszelkie porady są uwzględnione w cenie. Chciałabym, żeby każdy mój podopieczny czuł, że jest pod stałą opieką, mimo mojej fizycznej nieobecności na treningu.
  • Brak możliwości korekty “na gorąco” podczas treningu – dla mnie jako dla trenera jest to największa wada treningu online. Dużo uwagi poświęcam prawidłowej technice, gdyż to ona warunkuje efektywność ćwiczeń, ich bezpieczeństwo i korzystny wpływ na zdrowie ćwiczącego. Dlatego też w treningi online wprowadziłam system nagrań wideo – ćwiczenia, które dostajesz w planie treningowym są zaprezentowane na filmiku, na którym omawiam prawidłową technikę i najczęstsze błędy. Stałą kontrolę nad Twoją techniką zapewniają cotygodniowe raporty z Twoich treningów. Dzięki temu jestem w stanie szybko zareagować i skorygować Twoją technikę lub zmodyfikować ćwiczenia.
  • Trudność w indywidualnym dopasowaniu planu treningowego – kolejna kwestia, którą powinniśmy rozważyć. W treningu osobistym spotykam się z podopiecznym w celu oceny sprawności, sylwetki, zakresów ruchu. Wykonujemy odpowiednie testy i ustalamy kierunek działania. Dzięki temu program treningowy, który rozpisuję jest 100% dopasowany do danej osoby. Przy prowadzeniu online często spotyka się gotowe plany rozpisane tak samo dla wszystkich, zrobione jedynie na podstawie ankiety. Postanowiłam, że moje treningi pomimo tego, że nie są osobiste, będą mimo wszystko dopasowane indywidualnie najbardziej jak to tylko możliwe. Dlatego też przy zapisie na trening dostaniesz (oprócz ankiety) kilka prostych testów do wykonania, oczywiście z pełną instrukcją. Są to podobne testy, które wykonuję sama osobiście – dzięki temu będę w stanie ułożyć plan treningowy dopasowany do Twoich potrzeb.
  • Brak osobistej motywacji podczas treningu – jeśli potrzebujesz osoby, która stoi nad Tobą cały czas i zagrzewa do dalszych ćwiczeń, to zdecydowanie nie polecam Ci prowadzenia online. Staram się bardzo, by moi podopieczni nawet w przypadku treningu online czuli się cały czas zmotywowani do pracy – pomaga w tym system raportów, stały kontakt, możliwość bezpłatnych porad i konsultacji. Jednak mimo wszystko, bądźmy szczerzy – podczas prowadzenia online nigdy nie uda się osiągnąć takiego poziomu motywacji co przy kontakcie osobistym.

Jeśli dotarłaś/eś do końca moich wypocin i chcesz zdecydować się na prowadzenie online zapoznaj się ze szczegółami mojej oferty.

Treningi indywidualne
pierwszy miesiąc 180 zł / kontynuacja 150 zł
Ocena sprawności i wzorców ruchowych
Indywidualny plan treningowy
Jasne instrukcje ćwiczeń
Korekta najczęściej popełnianych błędów
Dostęp do filmów z ćwiczeniami
Stały kontakt
Porady i konsultacje
Monitoring wykonanych ćwiczeń
Cotygodniowe raporty
Dostęp do forum
Zamów
“Zdrowy Kręgosłup”
pierwszy miesiąc 200 zł / kontynuacja 180 zł
Ocena sylwetki, sprawności, zakresów ruchu, wzorców ruchowych
Indywidualny plan z ćwiczeniami mobilizacyjnymi oraz wzmacniającymi
Jasne instrukcje ćwiczeń
Korekta najczęściej popełnianych błędów
Wskazówki korekcyjne w życiu codziennym
Stały kontakt
Porady i konsultacje
Monitoring wykonanych ćwiczeń
Cotygodniowe raporty
Dostęp do forum
Zamów
“Aktywna ciąża”
W przygotowaniu
Program prostych i bezpiecznych treningów na każdy tydzień ciąży
Jasny opis ćwiczeń
Korekta najczęściej popełnianych błędów
Wskazówki treningowe i dietetyczne na każdy tydzień ciąży
Porady i wskazówki korekcyjne do wykorzystania w życiu codziennym
W przygotowaniu
Konsultacje treningowe
Indywidualne konsultacje treningowe - cena do ustalenia w zależności od tego czego potrzebujesz 🙂
Zamów

Najczęściej zadawane pytania dot. treningów online

Czy trening można wykonywać w domu, czy lepiej jest iść na siłownię?
Trening w domu jest możliwy, aczkolwiek duża jest szansa, że niezbędne okaże się zaopatrzenie w drobny sprzęt typu gumy, ekspander czy piłka. Jeśli jednak jest taka możliwość, zdecydowanie lepiej wybrać się na trening na siłownię – w pewnym momencie treningów może okazać się, że brak sprzętu (przede wszystkim ciężaru zewnętrznego) jest tym czynnikiem, który ogranicza dalsze postępy.
Czy możliwe jest spotkanie na żywo?

Tak, oczywiście. Spotkanie na żywo jest jak najbardziej możliwe i jest to bardzo dobry pomysł, aby raz na jakiś czas skontrolować się pod moim okiem na żywo. Obecnie pracuję w sieci fitness klubów Zdrofit w Warszawie i bardzo chętnie tutaj się spotkam.

Czy program ciąża jest bezpieczny dla wszystkich kobiet w ciąży?

Tak, ćwiczenia przedstawione w programie są bezpieczne dla kobiet w ciąży i możesz spotkać się z nimi również na zajęciach grupowych dla przyszłych mam. Pamiętaj natomiast, że zawsze PRZED rozpoczęciem treningów w ciąży musisz uzyskać zgodę lekarza, gdyż każda ciąża jest inna, a odpowiedzialność ponosisz nie tylko za swoje zdrowie, ale i za zdrowie swojego dziecka. W przypadku braku zaświadczenia od lekarza o braku przeciwwskazań do treningu, wykonujesz go tylko na własne ryzyko. Gdy podczas ćwiczeń poczujesz się zbyt zmęczona, rób przerwy – najwyższe bezpieczne tętno podczas ćwiczeń w ciąży uważa się za 140. Pilnuj, aby go nie przekraczać. Nie przemęczaj się i patrz na siebie, a jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z aktywnością fizyczną zacznij bezpiecznie od II trymestru.

Czy program “Zdrowy Kręgosłup” jest bezpieczny w przypadku schorzeń kręgosłupa?

Program został stworzony z myślą o osobach z wszelkimi dolegliwościami ze strony kręgosłupa, nie jest natomiast substytutem fizjoterapii i nie może zastępować wizyty u lekarza czy fizjoterapeuty. Przed przystąpieniem do treningów należy skontaktować się z lekarzem i uzyskać zaświadczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia aktywności fizycznej. W przypadku braku takiego zaświadczenia, trening wykonujesz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj także, że wszelkie stany zapalne powinny być wyleczone PRZED podjęciem treningu. Program treningowy jest przeznaczony dla ZDROWYCH osób, które z różnych względów (siedzący tryb życia, stresująca praca itd) borykają się z bólami kręgosłupa, ale nie wymagają jeszcze rehabilitacji.

Jak będzie wyglądał nasz kontakt?

To zależy od Ciebie – ile kontaktu potrzebujesz 🙂 Będąc Twoim trenerem dopasowuję się do Twoich potrzeb. Minimum kontaktu to krótkie (lub długie, jeśli chcesz) cotygodniowe raporty z nagraniem z treningu, które są potem analizowane pod kątem techniki i efektów treningowych. W przypadku pytań, niejasności lub problemów oferuję Ci nieograniczony kontakt za pośrednictwem specjalnego forum, do którego otrzymujesz dostęp, lub poczty e-mail. Wszelkie porady uwzględnione są w cenie. Chciałabym, żeby każdy mój podopieczny czuł, że jest pod stałą opieką, mimo mojej fizycznej nieobecności na treningu.

Czy plany treningowe tworzone są indywidualnie?

Tak, indywidualne podejście jest tym, co charakteryzuje moje treningi bez względu na to czy są one na żywo czy online. Każdy z nas jest inny, ma inną historię, różną budowę ciała i różne możliwości. Dobry trening to taki, który te różnice uwzględnia, a nie traktuje każdego jednakowo. Ćwiczenie, które działa na jedną osobę, może drugiej nie pomóc, a nawet zaszkodzić. Moją rolą jako trenera jest właśnie odpowiedni dobór ćwiczeń dopasowany pod daną jednostkę. Z tego względu wprowadziłam obszerny formularz treningowy i testy funkcjonalne do nagrania – wszystkie te informacje umożliwiają mi stworzenie planu w 100% dopasowanego do Ciebie.

Dlaczego pierwszy miesiąc jest droższy niż kolejne?

Pierwszy miesiąc jest droższy, ponieważ wtedy tworzę od zera Twój indywidualny plan treningowy dopasowany pod Twoje możliwości i cele. W kolejnych miesiącach plan jest modyfikowany, tak by cały czas utrzymać wysoką efektywność, ale wymaga już to nieco mniej mojej pracy niż na początku.

Masz dodatkowe pytania?