fbpx

Chcesz wreszcie skończyć z garbieniem i zapomnieć o bólu pleców przy noszeniu dziecka?

Zapisz się na bezpłatny mini-kurs, z którym skutecznie wyprostujesz plecy, a codzienność z dzieckiem stanie się łatwiejsza i mniej bolesna!

.

Jeśli jesteś Mamą, to wiesz najlepiej jak łatwo nasze ciało „łapie” różne sztywności i jak czasami ciężko jest się ich pozbyć.

Jak sobie z tym radzić i utrzymać zdrowy kręgosłup?

Czy da się zachować zdrowy kręgosłup bez bólu będąc Mamą? Być może wydaje Ci się, że jest to nieosiągalne i jesteś „skazana” na ból kręgosłupa. W końcu jak tu zachować zdrowe plecy, kiedy w grę wchodzi ciągłe noszenie na rączkach, dużo schylania się, przebywania w niewygodnych pozycjach, niedosyt snu, zmęczenie, osłabienie ciała…

Zgadza się, łatwo nie jest! Ale da się! Poniżej możesz przesłuchać nagrania webinaru lub zerknąć na graficzny skrót – aby zadbać o lepszą kondycję swojego kręgosłupa i całego ciała, pomimo tak wymagającego zawodu jak „bycie Mamą”!

Dlaczego tak ciężko zachować zdrowy kręgosłup będąc Mamą?

Poza macierzyńskimi trudami, które opisałam we wstępie, jest jeszcze kilka rzeczy, które powinnaś wziąć pod uwagę:

– ciąża zmienia naszą postawę ciała, przesuwając środek ciężkości w przód oraz utrudniając pracę przeponie (zmienia się wzorzec oddechowy)

– pogorszeniu ulega stabilizacja tułowia i osłabiają się mięśnie głębokie

– te zmiany często zostają pogłębione, jeśli po porodzie zabraknie prawidłowego wzmacniania

– nieprawidłowe nawyki ruchowe i postawa ciała plus ciężar zewnętrzny (Maluch) jeszcze mocniej przeciążają kręgosłup

A więc jakie są sposoby na zachowanie zdrowego kręgosłupa bez bólu będąc jednocześnie Mamą „rączkowego dziecka”?

Poniżej zdradzam moje najlepsze sposoby na zdrowy kręgosłup dla Mam:

Jeśli jesteś mamą, zadbaj odpowiednio o swój zdrowy kręgosłup i pozbądź się bólu pleców!

Jeśli męczy Cię ból kręgosłupa i nie wiesz od czego zacząć – pierwszy krok to rozluźnienie i ćwiczenia oddechowe, które przyniosą Ci natychmiastową ulgę – znajdziesz je w tym wpisie. Następnie wzmacniaj się, ale pamiętaj o tym, by ćwiczenia prowadziły Cię do poprawienia postawy ciała i nawyków ruchowych. Więcej o prawidłowej postawie ciała znajdziesz w tym wpisie.

A jeśli czujesz, że brakuje Ci czasu i wiedzy, żeby to wszystko samej ogarnąć, to skorzystaj z mojej pomocy i pozbądź się bólu kręgosłupa o wiele szybciej!

Chcesz czuć się lepiej w swoim ciele, ale domowa codzienność sprawia, że wydaje Ci się to nie do ogarnięcia?

Kurs online dla Mam „Proste plecy bez bólu” pozwoli Ci odetchnąć z ulgą od uciążliwego bólu kręgosłupa.

Odzyskasz zdrowe i proste plecy, które będą wspierać Cię w codziennych obowiązkach z dzieckiem, a wieczorami wreszcie będziesz miała siłę na coś więcej niż pójście spać!

Hej, fajnie, że tu wpadłaś!

Jeśli jeszcze się nie znamy, to jestem Hela Ignatowska i pomagam mamom i przyszłym mamom być w dobrej formie i cieszyć się sprawnym ciałem poprzez świadomy trening.

Chcesz zobaczyć, jak to, co robię, może pomóc Ci w Twoim życiu? Koniecznie wpadnij tutaj, żeby pobrać bezpłatne materiały, które mam dla Ciebie w prezencie!

Jeśli chcesz lubisz codzienną porcję motywacji i inspiracji do zdrowego życia pełnego ruchu - obserwuj mnie na Instagramie, gdzie bywam najczęściej!

Masz pytania? Kliknij w ikonkę Messenger w prawym dolnym rogu - odpowiem jak najszybciej!

Cześć, daj znać, w czym mogę Ci pomóc!