fbpx

Jeśli niedawno urodziłaś i martwisz się, że Twoje ciało nie wraca do stanu sprzed ciąży, to przesłuchaj nagrania poniższego webinaru!

Dowiesz się dlaczego po ciąży wszystko wydaje się iść o wiele wolniej i trudniej, na jakie internetowe mity uważać oraz jak działać, by bezpiecznie dojść do świetnych efektów. Opowiem Ci też kawałek mojej prywatnej historii, bo wbrew pozorom wcale nie była łatwa droga. Na koniec dowiesz się, co znajdziesz w środku Programu 30 dni – sprawne ciało po ciąży!

Jeśli chcesz skorzystać z promocyjnej opcji Programu, o której opowiadam na webinarze – mam nadzieję, że przesłuchałaś do końca? 🙂 – to KLIKNIJ TUTAJ PO WSZELKIE SZCZEGÓŁY.

Najczęściej zadawane pytania o Program:

1. Czy dam radę, jeśli nie ćwiczyłam przed ciążą?

Program 30 dni – sprawne ciało po ciąży, to wzmacnianie ciała od podstaw, bo od tego musiy zacząć po porodzie. Niezależnie od tego, co wcześniej się robiło i jak bardzo było lub nie było wysportowanym, po porodzie każda z nas musi przejść te same podstawy. Natomiast dla osób, które nigdy nic nie ćwiczyły, ten proces wzmacniania będzie dłuższy (nie szykowałabym się wtedy na 30 dni, ale np. 60).

2. Skąd znaleźć czas na te ćwiczenia?

Żeby ćwiczyć z Programem 30 dni, potrzebujesz 15-20 minut dziennie. Ciężko dać tu złotą radę, bo każda z nas ma inny system dnia, inaczej działa, inaczej żyje. Ja na początku ćwiczyłam, kiedy Janek miał drzemkę (15-20 minut), potem, kiedy był większy i spał tylko na spacerze, to kładłam go obok siebie na matę (bardzo to lubił!)

Prawdziwe schody zaczęły się, gdy zaczął raczkować, ale już zdążyłam do tego czasu zbudować te podstawy i nie potrzebowałam ćwiczyć codziennie.

Natomiast moje Kursantki działają różnie (różne też są przecież dzieci!) – jedna zrezygnowała z gotowania i sprzątania i zamiast tego ćwiczyła, inna ratowała się bujaczkiem, jeszcze inna kojcem. Myślę, że każdy sposób jest dobry, jeśli i dziecko i mama są zadowolone 🙂

3. Czy ćwiczenia będą dla mnie dobre, jeśli jestem już rok po cesarce?

Jeśli to będą pierwsze „konkretne” ćwiczenia od porodu to jak najbardziej. Bez względu na to, ile minęło czasu, wzmacnianie zawsze zaczynamy od tych samych podstaw. Warto się uzbroić w nieco większą cierpliwość, bo im dalej od porodu, tym bardziej pewnie zmiany np. w naszej postawie ciała czy nawyki ruchowe, są bardziej utrwalone, a nasze ciało trochę mniej „plastyczne”. Ale to jest proces, którego nie zatrzymamy, dopóki nie zrobimy tego pierwszego kroku 🙂 Także jeśli minął rok – nie czekaj – zacznij tutaj od bezpłatnego pobrania pierwszego rozdziału i ruszaj ze mną po sprawniejsze ciało!

4. Czy ćwiczenia są odpowiednie, jeśli mam rozejście mięśni brzucha?

Ćwiczenia w Programie są odpowiednie również przy rozejściu mięśni brzucha, natomiast, w tym wypadku konieczna jest indywidualna konsultacja z fizjoterapeutą, bo nie ma uniwersalnego zestawu na „zamknięcie rozejścia”. Fizjoterapeuta (ewentualnie wykwalifikowany trener) oceni jak duże jest rozejście, jaka jest aktywacja mięśni brzucha (funkcja jest ważniejsza niż to, ile palców może wejść w brzuch!) i da wytyczne, na jakich elementach szczególnie się skoncentrować, aby skorygować pracę mięśni brzucha.

Jeśli nie masz takiej możliwości, to w pakiecie z Programem możesz skorzystać z konsultacji online ze mną (bez dopłat) – natomiast nic nie zastąpi tutaj spotkania na żywo. 

5. Czy treningi są nagrane na wideo?

Program ma za zadanie nauczyć Ciebie większej świadomości ciała, zauważenia, jak się ruszasz, jak oddychasz, jaki to ma wpływ na Twoje ciało. To są bardzo ważne kwestie, jeśli chcemy wspomóc ciało po ciąży i zdrowo wrócić do pełnej sprawności. Z tego powodu nie ćwiczymy razem na filmikach (takie programy treningowe też u mnie znajdziesz, natomiast na tym etapie lepsze efekty uzyskasz ćwicząc samodzielnie). Zamiast robienia w tym samym tempie i określoną ilość powtórzeń, ćwiczenia wykonujesz zgodnie ze swoim oddechem, swoimi możliwościami, swoim samopoczuciem. Aby maksymalnie ułatwić Ci pracę samodzielną, w Programie znajdziesz filmiki instruktażowe, przejrzyste opisy i dodatkowo nagrania audio, w których opowiadam, na co zwrócić szczególną uwagę.

Dzięki temu dostajesz o wiele więcej niż trening – świadomość ciała, samodzielność, lepsze czucie swoich mięśni i ruchu.

6. Czy po tych 30-stu dniach będę miała taki płaski brzuch jak Ty?

Program 30 dni – sprawne ciało po ciąży to 30 dni krótkich codziennych ćwiczeń i zadań do wykonania do odzyskania tytułowego „sprawnego ciała”, aby móc robić to, co się lubi – bez bólu kręgosłupa, bez brzucha jak balon, bez nacisku na pęcherz. Natomiast żaden trening nie jest w stanie zagwarantować płaskiego brzucha po ciąży (choć często obiecują to różne internetowe treningi, ale mam nadzieję, że masz świadomość w jakim celu stosuje się takie „tanie” chwyty…)

A to dlatego, że nasze ciało jest złożoną układanką i każdy element ma swoje ważne miejsce i pełni istotne funkcje. I nie daj się zwieść, nie ma takiej magii, która „naprawi” tylko ten jeden wybrany kawałeczek.

No właśnie, oto zasadnicze pytanie – czym dla Ciebie jest sprawne ciało? Bo jeśli to synonim płaskiego brzucha, to zanim zdecydujesz się na Program, zajrzyj na bloga i pomyśl, co jest dla Ciebie tak na prawdę ważne.

Presja na wygląd jest duża, wiem. Dlatego też ja nie pokazuję praktycznie żadnych metamorfoz – żeby nie napędzać tego systemu. Bo najważniejsza metamorfoza to ta w środku. Swoją metamorfozę pokazuję tylko z jednego powodu – żebyś wiedziała, że ktoś, kto ma kratę na brzuchu przed ciążą, po ciąży być może zmaga się z tymi samymi problemami, co Ty.

Ważniejsze niż zewnętrzne metamorfozy moich Kursantek jest dla mnie to, co czują po ćwiczeniach:

Chciałabyś odzyskać sprawne ciało po ciąży, ale wciąż brakuje Ci czasu, motywacji i nie wiesz, jak się za to zabrać?

Nie jesteś sama – zgłasza się do mnie mnóstwo Mam, które mają już dość bolących pleców lub „wystającego” brzucha, ale gdzieś ulatują ostatki sił...

Jest jednak rozwiązanie!

Ciesz się sprawnym ciałem po ciąży, bez względu na to, ile masz czasu i nie trać motywacji!

Hej, fajnie, że tu wpadłaś! Jeśli jeszcze się nie znamy, to jestem Hela Ignatowska i pomagam mamom i przyszłym mamom być w dobrej formie i cieszyć się zdrowiem poprzez świadomy trening. Dołącz do bezpłatnej grupy na Facebook’u, gdzie dzielę się praktyczną wiedzą i nie zapomnij pobrać bezpłatnych materiałów, które mam dla Ciebie w prezencie!

 

To tyle na dziś, mam nadzieję, że baterie podładowane! 💪

Dobrego dnia,

Hela | @naladujbaterie

P.s. Koniecznie odwiedź mnie na Instagramie, gdzie bywam najczęściej!

Cześć, daj znać, w czym mogę Ci pomóc!