fbpx

Nie działają, bo… nie ma konkretnych ćwiczeń, które zamkną rozejście! Rozejście mięśni brzucha to wbrew pozorom nie problem brzucha. To problem całego ciała!

Często spotykam się z podejściem do po-ciążowego brzucha jako do jakiejś wyizolowanej struktury z ciała: „Wszystko fajnie, schudłam tyle i tyle, tylko cały czas ten brzuch taki marny – podpowiedz jakieś fajne ćwiczenie.” Trochę jakby brzuch był jakimś odrębnym, takim wyjątkowo krnąbrnym kawałkiem ciała. Żadne ćwiczenia na niego nie działają – a to paskudnik! A przecież brzuch to nasze RUCHOWE CENTRUM DOWODZENIA! Jeśli coś u niego nie gra, to znaczy, że nie gra w całym ciele.

Przesłuchaj podcast i dowiedz się, jak podejść całościowo do tematu rozejścia:



 

 

Sprawne ciało po ciąży w miesiąc i to bez długich treningów na siłowni?

Zapisz się do mojej listy e-mail i odbierz bezpłatnie pierwszy rozdział – sprawdź, jak ćwiczyć bezpiecznie i skutecznie!

.

Czy wiesz, że mięśnie brzucha biorą udział praktycznie w każdym ruchu?

Czy podnosisz do góry rękę, czy nogę – kontrola ruchu zaczyna się (a przynajmniej powinna się zaczynać!) właśnie w brzuchu. Jeśli podniesienie ręki ma związek z brzuchem, to pomyśl jak duży wpływ na niego ma ustawienie miednicy czy ustawienie klatki piersiowej! Zresztą zerknij na zdjęcie obok i zobacz sama, ile zmienia w brzuchu poprawa postawy ciała!

Jednym słowem – chcę Ci pokazać, że postawa ciała potrafi pełnić tutaj kluczową rolę! Możesz wykonywać nawet najlepsze ćwiczenia codziennie, ale jeśli pozostałą część dnia spędzasz w nieprawidłowej postawie i przeciążasz powłoki brzucha, to EFEKT BĘDZIE MARNY.

I to jest jeden z głównych powodów, że ćwiczenia na rozejście nie działają!

 Zacznij więc od podstaw – a więc od prawidłowego ustawienia miednicy względem klatki piersiowej i daj mięśniom brzucha szanse, aby prawidłowo zaczęły funkcjonować.

I do tego dołóż ćwiczenia – np. te, które zaproponowałam we wpisie tutaj. Pamiętaj jednak, że POSTAWA TO PODSTAWA!

Masz dość zasiedzenia, braku energii i kiepskiego samopoczucia?

Chcesz cieszyć się zdrowym i sprawnym ciałem, mimo, że masz milion obowiązków na głowie?

TAK, TO MOŻLIWE!

Można cieszyć się świetną kondycją i samopoczuciem, mimo bycia w ciągłym niedoczasie i bez spędzania godzin na siłowni!

Jeśli chcesz skutecznie i bezpiecznie wrócić do formy po ciąży, nie tracąc czasu na nieefektywne ćwiczenia, to sprawdź PAKIET DLA MAM PREMIUM!

Dopiero zaczynasz i czujesz zagubienie? Umów się na indywidualną konsultację online - dowiesz się jak działać w Twoim indywidualnym przypadku!

Hej, fajnie, że tu wpadłaś! Jeśli jeszcze się nie znamy, to jestem Hela Ignatowska i pomagam mamom i przyszłym mamom być w dobrej formie i cieszyć się zdrowiem poprzez świadomy trening. Dołącz do bezpłatnej grupy na Facebook’u, gdzie dzielę się praktyczną wiedzą i nie zapomnij pobrać bezpłatnych materiałów, które mam dla Ciebie w prezencie!

 

To tyle na dziś, mam nadzieję, że baterie podładowane! 💪

Dobrego dnia,

Hela | @naladujbaterie

P.s. Koniecznie odwiedź mnie na Instagramie, gdzie bywam najczęściej!

Cześć, daj znać, w czym mogę Ci pomóc!